Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Anda Follower IG Siti Aafiyah? Siti Nurhaliza Dedah Aafiyah Tiada Akaun Instagram

28-12-2018 12:25 PM|Oleh: Nia Mohamad| Komen: 74

Adakah anda salah seorang pengikut di laman instagram Siti Aafiyah, iaitu anak perempuan Datuk seri Siti Nurhaliza dan suaminya Datuk Seri Khalid?

Jika ya, anda harus tahu bahawa itu bukanlah akaun rasmi Aafiyah. Menurut Siti, buat masa ini, tiada perancangan untuk membuat akaun khas untuk anaknya. Namun, beliau tidak menolak kemungkinan suatu hari nanti Aafiyah akan diberi akaun instagramnya sendiri.

Aafiyah bersama anak saudaranya, Arif Asyraf. Sumber foto : IG Siti Nurhaliza


Menurutnya lagi, terdapat banyak akaun IG di instagram yang menggunakan nama Aafiyah. Secara jujurnya, beliau tidak kisah asalkan semua foto Aafiyah itu dikreditkan kembali kepada pemilik asal iaitu akaun IG Siti sendiri. 

Akan tetapi, beliau sama sekali tidak mahu ada pihak mengambil kesempatan mempergunakan gambar anaknya untuk menjual produk dan sebagainya. 


Sumber foto: IG Siti Nurhaliza

Siti mendakwa, setiap kali sebelum memuat naik gambar Aafiyah yang berusia 8 bulan di IG beliau, beliau sentiasa berbincang dengan suaminya terlebih dahulu gambar yang sesuai untuk dipertontonkan kepada umum. 

Bahkan, sebelum ini Siti sendiri pernah memadam beberapa keping foto Aafiyah setelah perbincangan dibuat demi menjaga privasi anaknya. 

Mari kita layan beberapa foto Aafiyah bersama ibu dan ayahnya.




Sumber foto: IG Siti Nurhaliza


Sikap Datuk Siti dan Datuk K sememangnya patut dipuji. Mereka tidak seperti selebriti lain yang memuat naik gambar anak mereka sesuka hati tanpa mengambil kira faktor-faktor tertentu. Semoga lebih ramai lagi artis yang mengambil mereka sebagai contoh. Jangan kerana mengejar populariti, maruah anak tergadai! - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
8
Marah
6
Terkejut
7
Sedih
12
Lawak
9
Bosan
6
Komen: 74
Komen

Previous : "Fitri Haris, Kau Melampau. Tolong Jangan Nyanyi Lagu UNIC"

Next       : Zarina Anjoulie Pecah Rahsia, Natasha Hudson Cerai Sebab Curang Dengan Bekas Suami?

Komen Terbaru

Quote Putriputeh 3-1-2019 08:21 PM
mirwaisahmadzai replied at 29-12-2018 09:18 PM
beliau lemah lembut tetapi tegas,
sopan santun tetapi berintegriti.
disayangi seluruh rakyat jelat ...

Ye la ye la

Lain-lain Komen

Quote putehkundor 28-12-2018 12:43 PM
siti ni bukan shj terkenal dgn imej sopan, anak dia pun habis ditutup kaki, tangan segala. cuma tak panas ke piyah ni?
Quote mzzenma 28-12-2018 01:00 PM
Muka aafiyah mcm muka adik abam yang kumpulan puteh tu
Quote pavlovachoc 28-12-2018 01:11 PM
dah besar cumil lak piyah ni walaupun muke tok misai versi perempuan ... tp sayang masih oren ..
Quote mieymiey 28-12-2018 01:22 PM
Bukan abang tiri Piyah ker yang buka akaun ig Piyah? Ker bukan?
Quote pencintaABC 28-12-2018 03:23 PM
Sebelum update, filter orange dulu ye dok?
Quote Spicymami 28-12-2018 03:53 PM
Iols x folo pun, ig mak piyah pun iols x folo sbb nyampah
Quote nolya 28-12-2018 04:34 PM
Foto ketiga, Siti mcm budak lepas SPM. Tahniah Siti dpt anak yg comel n cantik.  Semoga famili Siti dirahmati Allah selalu, ameen...

Quote mixed 28-12-2018 04:42 PM
putehkundor replied at 28-12-2018 12:43 PM
siti ni bukan shj terkenal dgn imej sopan, anak dia pun habis ditutup kaki, tangan segala. cuma tak  ...

Dr naik cruise sampai ke dubai tok t masih menjaga aurat piyah berlengging 24/7

#takpanaske
#piyahygpakaikoygpanas





Quote mirwaisahmadzai 28-12-2018 06:42 PM
baby no 1 malaysia ni tgk dpn2 memang comel...kat gambar kurang comel.
Quote mirwaisahmadzai 28-12-2018 06:47 PM
datuk siti ni pernah masa jumpa ayah aku dulu, dia salam cium tangan.....memang hormat orang tua. ayah aku sempat doa bagi dia cepat dpt baby...tgk2 bbrp bulan lepas tu dia mengandung.

wanita macam siti ni macam dah tak ada kot zmn skrg...siti ni dah la cantik manis semulajadi, budi pekerti halus, lemah lembut. pernah tak korg dengar dia tinggikan suara? sabar je dia layan karenah masyarakat.... sbb itu aku sayang siti...
aku tengok yang tak suka siti ni jenis yang mulut jahat, hodoh, miskin, kampungan...
Quote missDollie 28-12-2018 06:49 PM
Piyah demam oren
Quote HannahMontana 28-12-2018 08:41 PM
mirwaisahmadzai replied at 28-12-2018 06:47 PM
datuk siti ni pernah masa jumpa ayah aku dulu, dia salam cium tangan.....memang hormat orang tua. ay ...

elok sgtlah tu , mula-mula cium tangan bapak ko lepas tu cium mulut bapak ko jadi mak tiri ko ,madu bapak ko tu lah.

Bapak ko kan gatal miang sesuai dengan pencaras.
Quote mirwaisahmadzai 28-12-2018 08:51 PM
HannahMontana replied at 28-12-2018 08:41 PM
elok sgtlah tu , mula-mula cium tangan bapak ko lepas tu cium mulut bapak ko jadi mak tiri ko ,mad ...

tengku zawiyah sebetulnya yang kenal siti dulu, asalnya peminat no 1 datuk siti. bila dah rapat tee zac ambil siti buat anak angkat..... diorg mcm mak dgn anak...tak gaduh pun. lagipun masa tu kebetulan rumahtangga tee zac dan datuk k bermasalah, bukan berpunca dari sesiapa...
Quote HannahMontana 28-12-2018 08:54 PM
mirwaisahmadzai replied at 28-12-2018 08:51 PM
tengku zawiyah sebetulnya yang kenal siti dulu, asalnya peminat no 1 datuk siti. bila dah rapat te ...

ko orang luar apa tahu???????

baik ko diam .

ko tiada hak nak berbalas komen dengan aku

aku jijik,muak dan sepak terajang org mcm ko ,aku anggap ko anjing kurap paling celaka atas muka bumi ini.
Quote mirwaisahmadzai 28-12-2018 09:03 PM
HannahMontana replied at 28-12-2018 08:54 PM
ko orang luar apa tahu???????

baik ko diam .

jangan hina datuk siti kesayangan aku!!!!!!
siti ni kalau kau nak tahu, sembahyang tak pernah tinggal, org kg dia kat kuala lipis tu mana ada yg susah2.... aku dgr siti yg banyak tlg org2 kg...anak masuk u, hulur duit...anak nak kahwin pun dia sumbang sikit2....siap nyanyi free lagi. yg masuk hospital dia yg bayarkan bill.
Quote HannahMontana 28-12-2018 09:06 PM
mirwaisahmadzai replied at 28-12-2018 09:03 PM
jangan hina datuk siti kesayangan aku!!!!!!
siti ni kalau kau nak tahu, sembahyang tak pernah tin ...

aku ludah atas muka ctcaras, boodak hitam aku sepak sepak mcm  babi
Quote net_level 29-12-2018 03:43 AM
apa ni choyyyyy.... dah lebih 10 taun masih tak move on lagi sheols kawin datuk k yach
and plis carik isu lain selain filter oren... bosang weh
Quote lasagnaklcc 29-12-2018 06:45 AM
Nampak garang muka aafiyah
Quote atiqah_bea 29-12-2018 09:12 AM
Aduhaiii..ct, dk, tz masing2 dah move on. Yg dlm ni pulak yg duk mencarut keluar bahasa indahhh sgt.

Lihat semua komen(74)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.127897s Gzip On
To Top