Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

"Kalau Pondan Bagaimana Saya Boleh Lahirkan Empat Orang Anak?"- Beby Maembong

30-11-2018 04:44 PM|Oleh: Amiey| Komen: 71

Gara-gara semakin ramai golongan mak nyah yang berpenampilan menarik, ramai wanita tulen yang dipersoalkan tentang jantina mereka.


Itulah yang terjadi kepada kakak kepada aktres popular Emma Maembong yang dikenali sebagai Beby Maembong. 

Memetik Harian Metro, Beby berkata masalah ini sudah bermula dari dulu lagi bila ramai netizen tidak percayakan jantinanya sebagai seorang wanita. 

Foto: Instagram Beby Maembong

Entahlah saya pun tak faham apa masalah netizen ini. Dari dulu lagi mereka tidak percayakan yang saya ini seorang wanita.

Bukan sekadar wanita tapi isteri dan ibu kepada empat orang cahaya mata. Anak kandung ya bukan anak angkat!

Tak tahulah tang mana yang dikatakan pondan? Nak kata ada halkum, sila periksa memang tak ada!" ujarnya kepada portal berita tersebut. 

Jika dilihat disalah satu posting terbaru di Instagram Beby juga, masih ada yang mempersoalkan tentang jantinanya. 

Perempuan 'ori' ke pondan?

Foto: Instagram Beby Maembong

Golongan mak nyah tidak boleh melahirkan anak..

Foto: Instagram Beby Maembong

Mungkin kerana penampilan Beby yang menarik dan kerap memuat naik gambar dengan solekan tebal membuatkan netizen menuduhnya sebagai golongan mak nyah.Kasihan!

Ada juga yang cuba mempertahankan Beby dan menyatakan perasaan hairan mereka apabila ada yang mempersoalkan jantina Beby.

Foto: Instagram Beby Maembong

Bagi yang tidak tahu,  Beby sekiranya tidak ada sesi fotografi atau penggambaran, dia lebih selesa berpenampilan ringkas dan tidak keterlaluan.

Foto: Instagram Beby Maembong

Bagaimanapun, Beby enggan terlalu memikirkan tentang perkara tersebut kerana baginya orang tetap akan berkata-kata walaupun dia sudah banyak kali menjelaskan tentang perkara itu. 

Saya maafkan mereka (netizen) semua. Biar sejuta kali pun saya membuat penafian bahawa saya bukan pondan, tapi kalau negativity sudah tertanam di minda mereka, begitulah tanggapan mereka selamanya. Jadi biarkanlah!,” ujarnya.

Bersabarlah ya, Beby. Bak kata pepatah mulut tempayan kita boleh tutup, mulut manusia siapa yang dapat menutupnya. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
2
Bosan
0
Komen: 70
Komen

Previous : Aliff Syukri Dapat RM53k Daripada Google Hasil Kecaman Netizen, Kecamlah Lagi!

Next       : Sherry Ibrahim Nafi Buat 'Plastic Surgery' - Jadi Lebih Lawa

Komen Terbaru

Quote niena90 6-12-2018 09:43 AM
Tang mana nmpk mcm pondan? Mata I ok je tgk dia sbg wanita tulen. Except for her red hair, makeup etc. Nmpk over skit.

Lain-lain Komen

Quote bomohsiam 30-11-2018 04:48 PM
Sebab itu lah tok tak bagi bini tok mekap sangat. Pondan saja yang pakai bedak berkati ni
Quote kodoksilver 30-11-2018 04:51 PM
hahahahahahaha
Quote xhyd 30-11-2018 04:52 PM
comel2 anak dia
Quote mawarmatahari 30-11-2018 04:56 PM
aku tak tau nak respon sedih ke lucu...hakikatnya aku sndiri pernah toleh seseorng ni dan tertanya2 pondan ke pompuan.....
Quote azradila 30-11-2018 04:58 PM
sbb tu jgn ikut fesyen sajat.. hahahaa
Quote kikuri 30-11-2018 05:00 PM
merahnya rambut ko kak... len kali jangan mekap berkati...
Quote mixed 30-11-2018 05:06 PM
makeup lagi dah rupa tepung gomak
geli la skg byk ppuan melayu baik yg bertudung & free hair
dok pakai contact lens biru & grey
fefeling mat salleh ke
Quote seri_mawr 30-11-2018 05:12 PM


anak dah 4 kot...gila ah nitizen nie ...hahahhaaa

Quote KelisaOren 30-11-2018 05:15 PM
Pelakon jugak ke beby ni
Quote hiswife 30-11-2018 05:21 PM
Sabar je la siss

P/s: retiskah sheols?
Quote akuMNdia 30-11-2018 05:23 PM
aku kalau confuse pondan ke pempuan, aku tgk leher..pastu tgk tangan.

nasib baik la minah ni tak ikut perangai bamjat yg gigih nak buktikan diri tu pempuan.
Quote Orgkgdukobesi 30-11-2018 05:35 PM
Beby who are yusss
Quote Dukulangsat 30-11-2018 06:46 PM
akuMNdia replied at 30-11-2018 05:23 PM
aku kalau confuse pondan ke pempuan, aku tgk leher..pastu tgk tangan.

nasib baik la minah ni tak  ...

nak ikut sajat nak tunjuk dirinya perempuan kenapa....dah mmg dia perempuan tulin... lainlah sajat tu.. dia jadi2an
Quote lasagnaklcc 30-11-2018 06:54 PM
Yg kawen dgn anak chef wan tu lagi kuat features pondan. Walau hakikatnya tau dia pompuan.
Quote awexgaban7 30-11-2018 07:02 PM
Popuan kalau di panggil pondan tu satu penghinaan yachhh....
Quote alesandra 30-11-2018 07:04 PM
dia neh retis ke?who arr yuss.asal nama bapak maembong je kan
Quote Adeakukesah11 30-11-2018 07:06 PM
Tu la ko. Menempel lg ngn si pondan sapi tu. Tak psl2 org memondan kan ko pulak
Quote kiah_mai_pulak 30-11-2018 07:11 PM
Hahahhaaa. Masalahnya kan, mak dorang tu pun dh mcm pondan... x heran lah kalau anak2 yg lain org ingat pondan
Quote kiah_mai_pulak 30-11-2018 07:12 PM
alesandra replied at 30-11-2018 07:04 PM
dia neh retis ke?who arr yuss.asal nama bapak maembong je kan

Jo repahh sangap batang tu pun ada je duk up benang dia kat sini.. retis kahh???

Lihat semua komen(71)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.043926s Gzip On
To Top