Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Polis Cakap Hal Kecil, Ibu Anak Kencing di KTM Tampil Cerita Perkara Sebenar

Oleh: Myeonir|30-11-2018 12:22 PM Komen: 46

Ingat tak cerita mengenai ibu bapa yang membiarkan anak mereka kencing di atas kerusi dalam tren KTM? Ibunya yang tak tahan dengan tohmahan orang ramai telah tampil membuka cerita sebenar.

Kredit foto: Facebook
Menerusi laman Facebooknya, Norasikin Samsudin telah menjelaskan perkara sebenar. Dia tampil ingin menjelaskan keadaan yang sebenar kerana ceita ini yang telah tular di seluruh media sosial.

Dia turut menjelaskan bahawa dia telah membawa anaknya membuang air kecil semasa di stesen KTM Butterworth sebelum menaiki tren tersebut.

Kredit foto: Facebook
Dia juga telah meminta anaknya supaya menahan kencing sebelum sampai sampai ke stesen seterusnya. Pun begitu, anak kecil itu tidak tahan dan akhirnya terlepas kencing di atas kerusi KTM itu.
Dia juga berkeras mengatakan bahawa dia tidak membuka seluar anaknya dan juga telah meminta rakaman CCTV tetapi belum menerimanya lagi.
Kredit foto: Facebook
Setelah keluar daripada tren itu, dia telah berjumpa dengan seorang dan memberitahu tentang perihal tersebut dan polis itu mengatakan bahawa perkara itu masalah kecil sahaja.
Dia turut memberitahu masalah ini di kaunter KTM dan mereka juga memahami masalah tersebut. Dia dan suaminya turut meminta maaf atas kejadian itu.

Kredit foto: Facebook
Norasikin juga berharap agar orang ramai berhenti memaki hamun keluarganya dan menyebarkan cerita yang tidak benar. Dengar cerita, dia dan suaminya telah membuat laporan polis dan akan membuat tuntutan saman malu kepada yang terbabit.

Patutnya dengar dulu cerita kedua-dua belah pihak sebelum membuat hukuman. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
2
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 46
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Zeatyisaac 10-12-2018 03:21 PM
Saya bawa anak umur 5 tahun naik flight pun pakaikan pampers. Padahal 1 jam perjalanan je. Just in case takut waktu dia nak buang air tu flight tengah naik ataupun turun, so lavatory memang tak boleh digunakan waktu tu. Bersedia untuk segala kemungkinan.

Lain-lain Komen

Quote prettyuglybabe 30-11-2018 12:34 PM
sorry.. i tak percaya cerita beliau..
tengok seluar baju anak dia elok je tak basah..
melainkan cctv keluar support cerita dia, baru i percaya..
Quote umbut 30-11-2018 12:39 PM
Peduli apa... dasar gemuk kepam.. muka cam rohingya je.. byk alasan kau..
Quote CiliPadiSedap 30-11-2018 12:48 PM
Bodohlh siapa cakap dia keling.. dia melayu lah weii.. dasar cina bukit racist kencing berak guna tissu.pengotor
Quote mirandanicky1 30-11-2018 12:57 PM
Ckp berbelit2. Helah bela diri.
Quote amyza 30-11-2018 01:04 PM
Alasan!!! Anak i umur 7thn.kalau kitorg jalan jauh i spare pampers. Risau kencing dalam kereta sebelum sampai rnr. Ada je jual drypants XXL 4keping. Bukan kena beli sampai 1pek 60keping tu.

Padan muka kena maki...bengap sangat.
Quote awekjepun 30-11-2018 01:09 PM
Pasaipa la hang xsedia pempes..aku bjln naik kete pun sedia pempes kot anak tak tahan sgt2..
Quote cahaya_almas 30-11-2018 01:37 PM
Pengotor kan...i mmg sediakan tisu basah...botol plastik kecil...n air tuk bsuh tgn...n juga tisu or kain  lampin..kalau basah ke apa kita dh leh bersihkan.. .bkn apa emergency kot2 ank nk terkencing..dia lelaki jd senang lah sket...tk pn pamperslah plg ok kalau tuk jln jauh...
Quote Cyempaka 30-11-2018 02:41 PM
ni laki bini jenis sembang tinggi macam bagus. nak saman lah apalah. apapun alasan kauorang salah. mengaku salah, buat status permohonan maaf secara terbuka dan rayu cikgu tu padam gambar tu. xpayah lah nak gempaq orang saman la apa la.
geli gila nanti orang lain duduk atas seat tu
Quote kepochi26 30-11-2018 02:50 PM
alang2 da viral lps ni msti masuk astro
Quote pokaibanktokyo 30-11-2018 02:52 PM
Itu Xin tian suka berak merata rata lagi mau bising budak terkencing dalam seluar
Quote mieymiey 30-11-2018 02:56 PM
Berpinar mata baca ayat acik ni. Habis semua cerita dia masukkan sekali dalam satu ayat
Quote saviour_09 30-11-2018 03:09 PM
PENGOTOR

thats all
Quote kucingitam 30-11-2018 03:22 PM
sorry,tak percaya..
Quote Supersirap 30-11-2018 03:29 PM
Kalau sudah emergency, nak buat macam mana... Lain kali kena ada sediakan peralatan seperti tisu basah or seumpamanya...
Quote manehnya 30-11-2018 03:39 PM
tudia badan mak dia, badak toriam..

dah salah ngaku je lah.. ni lg buat statement bodoh... klu minta maaf kan dah setel
Quote zulka 30-11-2018 03:44 PM
tengok muka laki dia pun dah tau jenis mcamna...
Quote syidasaleh 30-11-2018 04:34 PM
Itu big no akak. Tak kisah la apa alasan awak. Kalau awak tak pakaikan pampers sbb diorg tu dah diajar ke apa. Tetap la awak kena fikir saat2 genting. Sbb tu tanggungjawab awak. Bukan tanggungjawab budak tu, KTM dan org sekeliling. So kalau guna alasan emergency semua org boleh lepas. Pastu nak kira org lain terberak ke apa. Masalahnya kita tak perlukan lagi org terberak atau terkencing kat tempat macam tu. Klu polis tu ckp hal kecik tu bukan penentu tindakan tu tak salah. Alahai nak jugak tegakkan benang yang dah kuyup tu.
Ni kalau ckp liftik boleh beli eyeshadow boleh beli. Pampers 4 keping kat 7e awat tak mau beli????
Quote VuJiE 30-11-2018 05:13 PM
betul ke ni....
Quote eyansss 30-11-2018 06:20 PM
perkara kecik??? tu najis la woiii... bangang betul dia ni... memalukan persatuan acik gomok sedunia betul...

Lihat semua komen(46)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.059578s Gzip On
To Top