CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

"Tak Nampak Ke Beza Tu? Bukan Saya Yang Buat..." - Aliff Syukri Tak Tiru Justin Bieber

26-11-2018 02:02 PM| Diterbitkan: Cari-Nurulain| Dilihat: 2576| Komen: 14|Original author: Oleh: Ain

Description: "Untuk makluman anda, poster dan pengiklanan tersebut dibuat syarikat label, bukan saya yang buat."
"Untuk makluman anda, poster dan pengiklanan tersebut dibuat syarikat label, bukan saya yang buat."



Enggan membiarkan tuduhan terhadap dirinya berpanjangan, jutawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri tampil memberi penjelasan.

Menerusi salah satu kemas kininya, Aliff, 31, menepis dakwaan netizen kononnya kulit album bagi single terbarunya, Biar Apa Orang Kata meniru konsep album Justin Bieber.


Tak nampak ke perbezaan tu?




Perkongsian itu mendapat perhatian netizen yang memberi pelbagai reaksi berbeza. Rata-rata menyebelahinya dan meminta usahawan terkenal itu supaya bersabar.


Tak penat ke timbang dosa orang?



Pun begitu, segelintir pihak tidak berpuas hati dengan penjelasan diberikan Aliff. Menurut mereka, Aliff seolah-olah bersikap lepas tangan dan menyalahkan pihak lain berhubung rekaan poster lagu ciptaan komposer Edry Abdul Halim itu.


Kemon, bila kena macam ni mulalah tolak-tolak...


Kredit foto: IG Aliff Syukri

Anda pula di pihak mana? - CARI
9

Bagus
5

Marah
10

Terkejut
11

Sedih
10

Lawak
9

Bosan

Friends Rank (54 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote samasam90 26-11-2018 02:15 PM
sy di pihak netizen yg tak hingin mempopularkan so called jutawan kosmetik dan juga pihak porumer yg tak shukeeee buat artikel dari komen ig.. hmmmm
Quote Redvelvet3 26-11-2018 02:31 PM
Sedey sungguh aku baca kisah dia ni....
Quote Buritan 26-11-2018 02:46 PM
Redvelvet3 replied at 26-11-2018 02:31 PM
Sedey sungguh aku baca kisah dia ni....

Kannnn.. hidupnya fake sggh..
Quote Redvelvet3 26-11-2018 03:04 PM
Buritan replied at 26-11-2018 02:46 PM
Kannnn.. hidupnya fake sggh..

Aku mmg sedey weiiii baca tentang dia ni....aduhlah.....
Quote chicozinn 26-11-2018 03:29 PM
tgok kat ig makcik puaka nampak bibik iklan terlajak ponen yg kena tinggal gi pasar tu tampar anak angkat nama qayyum tu..pastu si fakeshida bekap bibik tu ckp dia bukan tampar budak tu tapi tolak muka budak tu soh tengok kamera..bodoh melantun2 si laki bini hanat ni..kalu nak bela anak angkat sekadar nak raih pujian netizen bek xpayah..muka leh alter jadi helok tapi hati xleh alter bhai
Quote mieymiey 26-11-2018 03:32 PM
Lepastu nanti malam ada lagi benang baru pasal ponen ni.
Boleh tak wartawan CARI bukak 1 jer benang, bubuh semua cerita pasal ponen ni kat dalam benang tu.
Quote jin_lampu 26-11-2018 03:37 PM
pondan syiall ni sila di hapuskan
Quote besarkecik 26-11-2018 03:46 PM
Memang nampak kau tiru walaupun kau sedaya upaya berusaha utk menidakkannya
Quote Buritan 26-11-2018 05:37 PM
chicozinn replied at 26-11-2018 03:29 PM
tgok kat ig makcik puaka nampak bibik iklan terlajak ponen yg kena tinggal gi pasar tu tampar anak a ...

Ooo ye ke.. jahatnyaa.. ko tamparlaa budak tuu.. aku nak repot kat JKM.. kat mana nak tengok video tuu
Quote chicozinn 27-11-2018 02:48 PM
Buritan replied at 26-11-2018 05:37 PM
Ooo ye ke.. jahatnyaa.. ko tamparlaa budak tuu.. aku nak repot kat JKM.. kat mana nak tengok video ...

kat ig makcik_puaka..xtau la ade lagi ke x..
Quote farlis 27-11-2018 02:49 PM
Dia ni.level self confidence tinggi ya hamat.. Perasan hensem, perasan suara sedap. Bila org kondem, meroyan x hingat..
Quote biozipstar 27-11-2018 02:52 PM
tak abes2 cerita dia wehhhhh
Quote damian_lee 27-11-2018 02:55 PM
Tiap kali dia kena hencap

Tiap kali hencapan baru

Memang wajib ke buka thread baru tadi melahar receipt versace .. now kulit elbem ...


Koserrrr la jahhh
Quote awexgaban7 27-11-2018 05:42 PM
toklip p la rawat jiwa tu... makin teruk sgt nampak... sampaikan batu pon heshe nak mop....

Lihat semua komen(14)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

16-1-2022 05:55 PM GMT+8 , Processed in 0.082162 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top