Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Tak Tayang Bakal Suami Di Instagram, Elfira Loy Ada Alasannya Tersendiri

12-11-2018 05:17 PM|Oleh: Saiful | Dilihat: 3613| Komen: 52

Selepas bertunang dengan jejaka yang dikenali sebagai Muhammad Faris Khairol Anuar, jarang sekali nampak Elfira Loy muat naik gambar bersama tunangnya itu di media sosial.

Tak macam dahulu semasa sedang bermadu kasih dengan Sufian Suhaimi, kerap juga aktres ini mengemas kini tentang kehidupan bahagianya.


Namun Elfira Loy mempunyai alasannya yang tersendiri.

Katanya dia mahu hidup lebih bersederhana dan enggan menimbulkan sebarang kontroversi, selain mengelakkan diri dari menjadi bahan kecaman netizen,


???Sebenarnya saya tak mahu membuka ruang untuk orang meninggalkan kata-kata kurang baik kepada saya dan keluarga. Sampaikan ke satu tahap, ibu saya juga menjadi mangsa.

???Apa lagi yang mereka tidak kata pada ibu saya? Sedangkan dalam banyak hal wanita itu tidak seharusnya di bawa masuk campur. Sebab itu saya berhati-hati berkongsi cerita baik atau buruk.???


Bagus juga tindakan yang diambil Elfira ni. Selagi belum menjadi milik sah, tak payahlah nak tayang melebih-lebih. Takut tak jadi pula nanti, tak begitu? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 52
Komen

Previous : Jangan Kaitkan Saya Dengan Nabila Razali-Sufian Suhaimi

Next       : "Sakit Tak Ambil Wuduk Ada Subang Hidung? Tu Inai Ke Tatu Aisyaah Aziz?"

Komen Terbaru

Quote lostfaith 18-11-2018 09:19 PM
Kenapalah duk doa yg bukan bukan. Dia cuma ambik pengajaran yg lepas. Tayang sgt bila tak menjadi malu orang kutuk sana sini. So baguslah. Doa jadikawin kali nih n bahagia.

Lain-lain Komen

Quote goss79 12-11-2018 05:21 PM
yang ni helok sangat, tu yg kena peram tu.. takut kena caras heheheh
Quote meklalala 12-11-2018 05:27 PM
pernah sekali pergi rumah tunang dia atas urusan kerja..memang sangat baik family tunang dia tu..lucky her!
Quote besarkecik 12-11-2018 05:51 PM
Elfira, kenapa muka kau nampak lagi tua dari umur kau?
Quote besarkecik 12-11-2018 05:51 PM
Elfira, kenapa muka kau nampak lagi tua dari umur kau?
Quote CiliPadiSedap 12-11-2018 06:15 PM
besarkecik replied at 12-11-2018 05:51 PM
Elfira, kenapa muka kau nampak lagi tua dari umur kau?

sebab dia ambil kening elfian suhaimi kut
Quote KucingBiru 12-11-2018 06:22 PM
Edited by KucingBiru at 12-11-2018 07:39 PM

Makcik... bakal menantu u hapal.surah almulk tak?
Quote atikah2013 12-11-2018 06:25 PM
Selagi tak kawin, selagi tu tak abis abis cerita minah ni
Quote Rainrein 12-11-2018 06:37 PM
KucingBiru replied at 12-11-2018 10:22 AM
Makcik... bakal menantu i hapal.surah almulk tak?

Banyak duit, x hapal pun x pe. Macik redho.
Quote eyansss 12-11-2018 06:43 PM
hutang dah bayar?  adek ko pun dah bayar ke hutang dia?
Quote Minyakyuyi 12-11-2018 07:05 PM
takut kang kena cars meratib plak c kening ni..
Quote giyomi 12-11-2018 07:29 PM
takut tak jadi cam dgn sufiana dl, lantas takmo dimaki cerca kekonon, tp ttp nak up selalu
Quote chicozinn 12-11-2018 07:42 PM
Kali ni hafal quran x?selit duit kat stiap mke surat quran x?munafakeee lah sgt perangai ko yachhh..double standard gitcew
Quote hanna88 12-11-2018 07:48 PM
Tunang helok haruslah kene sorok
Quote besarkecik 12-11-2018 08:30 PM
CiliPadiSedap replied at 12-11-2018 06:15 PM
sebab dia ambil kening elfian suhaimi kut

Patut kening pian macam ada tak ada
Quote buapakperut 12-11-2018 08:33 PM
menayang sangat takut mahligay tak kesampaian lagi la tu. bagus juga ada inisiatif. bukan senang nak dapat orka, lagi2 perempuan berkening maskulin selalu dapat adek2 je
Quote ninja boy 12-11-2018 08:40 PM
Mulut mak dah dikatup, Baru aman hidup anak2.
Quote sharlenetexas 12-11-2018 08:52 PM
Boring.....
Quote scarflicious 12-11-2018 09:10 PM
Elok ler. Tak pyh tayang sgt. Diam diam sudah.
Quote whitePoison 12-11-2018 09:15 PM
Sampah! Tolong buang dalam tong sampah ye

Lihat semua komen(52)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.055765s Gzip On
To Top