Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Nadzmi Adhwa Terima Hadiah Mahal, Terharu Dapat Kejutan Dari Ardell Aryana

8-11-2018 05:59 PM|Oleh: Amirah | Dilihat: 5081| Komen: 61

Manis sungguh pasangan Nadzmi Adhwa dan Ardell Aryana. Siapa yang tidak terharu apabila teman baik membuat kejutan sempena hari jadi dan bukan itu sahaja diberi pula hadiah yang sangat bermakna.

Nadzmi menyangka bahawa Ardell lupa akan tarikh hari lahirnya namun sangkaannya meleset sama sekali.

Foto: IG Nadzmi Adhwa
Dia juga meluahkan rasa syukur dan terima kasih yang tidak terhingga kepada Ardell apabila menerima hadiah yang mahal nilainya antaranya adalah iPhone XS Max.


Ucapan Nadzmi yang dimuat naik dalam Instagram juga mendoakan agar Ardell segera sembuh dari kesakitannya dan dia begitu sayang pada Ardell serta berharap Ardell tidak menolak jika berjodoh dengannya.


Ardell juga turut memuat naik luahannya di Instagram dan dia tidak sampai hati melihat sahabat baiknya itu sedih. Netizen pula mendoakan agar mereka disatukan di atas pelamin suatu hari nanti.


Best betul dapat kawan begini! Harap hubungan mereka ini kekal bahagia hingga dipertemukan jodoh bersama. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 61
Komen

Previous : Netizen Minta Maaf Dengan Tomok Kerana 'Bekas Kekasih'

Next       : "Itu Adat Keluarga Mawar Rashid, Bukan Sembah Berhala,"-Raf Yaakob

Komen Terbaru

Quote chinta89 14-11-2018 09:13 AM
teringat zaman ardell ngn tokred gatal.

Lain-lain Komen

Quote cmf_premierleag 8-11-2018 06:16 PM
whoareyuss
Quote budakpink 8-11-2018 06:17 PM
Goli pelis
Quote purpler 8-11-2018 06:33 PM
bbnu sgt...
Quote multinicky 8-11-2018 06:54 PM
whoareyus?
Quote multinicky 8-11-2018 06:54 PM
yg laki tu nmpk busuk xmandi..
Quote Ketypurry 8-11-2018 07:15 PM
Nak cakap jugak..
Who are yus???
Quote besarkecik 8-11-2018 07:24 PM
Siapa kauuuu
Quote kiah_mai_pulak 8-11-2018 07:32 PM
Drpd beli hadiah mahal2 bg kat jantan baik ko simpan duit kau buat beli ubat or bayar pyhsio nnti,, kau ckp kau sakit kan?? Rasa2 duit dah cukup byk nk bayar buat berubat ke deknon??? Kosserrrr
Quote lazim 8-11-2018 07:36 PM
Kesian laki tu. Mngharap beno. Kawan tu firendzone dia.
Quote azwanaliori 8-11-2018 08:13 PM
Kahkah friendzoooonnnneeee
Quote indenial 8-11-2018 08:28 PM
Bbnu sangat.....
Quote indenial 8-11-2018 08:30 PM
Ohhh iols terbaca sekali lalu dekat caption dia ckp “Aku ni mcm kakak, anggap kau dah mcm adik aku”. Ni bkn dah tahap friendzoned je ni
Quote Victorioussss 8-11-2018 08:43 PM
Sedeyh btul laki ni. Nak try buat2 nangis tp xbole. Kalu nangis nmpk melting pompuan sikit ye x?
Quote idril 8-11-2018 08:49 PM
akak suka jer deme 2 ekor ni... sweet n cute... tp akak x suka suara si wawa ni sengau!
Quote Leeanne88 8-11-2018 08:51 PM
Gigih taip caption panjang2
Quote pavlovachoc 8-11-2018 08:56 PM
Lame2 boring tgk diorg ni ..nth knp
Quote rayray28 8-11-2018 08:57 PM
indenial replied at 8-11-2018 08:30 PM
Ohhh iols terbaca sekali lalu dekat caption dia ckp “Aku ni mcm kakak, anggap kau dah mcm adik aku ...

Dh lame dh dia di friendzonekannn
Quote umbut 8-11-2018 09:16 PM
Ex nazmi cantik, tapi kahwin org lain
Friendzone sebab sakit kot.. xnak bagi harapan
Quote Temenung 8-11-2018 09:53 PM
Lawa pulak si hidayah ni bertudung

Lihat semua komen(61)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.044136s Gzip On
To Top