Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Cantiknya Anak Gadis Fauzi Nawawi! Kalau Nak Jadi Menantu, Ada Tiga Syarat

8-11-2018 04:01 PM|Oleh: Amirah | Dilihat: 3560| Komen: 37

Sungguh bertuah Fauzi Nawawi yang mempunyai anak perempuan yang begitu jelita dan bijaksana.

Hanna Faresha kebelakangan ini begitu popular melebihi ayahnya sendiri. Bukan itu sahaja, dia juga mempunyai pengikut Instagram yang tinggi.

Foto: IG Fauzi Nawawi
Fauzi mengakui dia sering mendapat gurauan daripada mana-mana lelaki yang mahu menjadi menantunya. Dengan itu, dia meletakkan tiga syarat sebelum benar-benar mahu menikahi anaknya.


"Dengan siapa anak saya berkawan, siapa bakal menantu saya nanti, saya tiada halangan. Apa yang penting, saya sudah letakkan tiga perkara atau syarat-syarat.

"Pertama, lelaki itu harus pandai membaca kitab suci Al-Quran, kedua, dia haruslah mempunyai latar belakang dan tahu selok belok agama.


"Ketiga, dia mesti mempunyai pendapatan tetap dan bersungguh-sungguh dalam kerjayanya," katanya pada Astro Gempak.


Dia juga tidak kisah dengan populariti anaknya itu dan tidak menghalang untuk dia berkawan dengan sesiapa yang diminatinya.

Moga suatu hari nanti Hanna menjumpai jodoh yang baik seperti mana yang diimpikan ayahnya. - CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
3
Komen: 37
Komen

Previous : Sunting Gambar Kaki, Aedy Ashraf Dituduh Cuba Sembunyikan Tatu?

Next       : Netizen Minta Maaf Dengan Tomok Kerana 'Bekas Kekasih'

Komen Terbaru

Quote goss79 13-11-2018 12:26 PM
cantik and sweet anak dia... of course lah as parents nak yg elok2 utk anak2nya...

Lain-lain Komen

Quote Victorioussss 8-11-2018 04:31 PM
Anak tu pandai masak nasik arab mandy lamb x?

Gigih nk letak syarat
Quote stars83 8-11-2018 04:50 PM
Gigih bsyarat..
Quote stars83 8-11-2018 04:50 PM
Gigih bsyarat..
Quote mizruncing 8-11-2018 04:51 PM
kau pon perangai tak semegah. sebok la nk menantu serba perfect. tak yah bagitau laa tu sume mmg idaman mertua nk menantu cm tu.
Quote crazypink 8-11-2018 04:55 PM
cantiknyer anak dia
Quote RatuDunia94 8-11-2018 05:27 PM
Bapaknya lupa syarat ke-4.
Bukan kaki perempuan..
Quote missus_meow 8-11-2018 05:36 PM
kau sendiri tak lulus syarat yg kau tetapkan. jgn sampai tak laku anak kau.
Quote prettyuglybabe 8-11-2018 05:56 PM
dia sendiri sebagai bapak, ada ke ciri-ciri yang dia nak tu untuk jadi contoh pada anak menantu?
Quote Jorja 8-11-2018 06:10 PM
Lawa nya budak ni.. tapi kenapa la dia kena tanggung dosa bapa dia pula ya..tak bole ke kalau tak ungkit past org
Quote miamiot 8-11-2018 06:54 PM
Kalau bakal menantu keje posman ke,  peon ke agak2 bang Fozi terima tak? sbb posman peon keje tetap dan akan berkerja bersungguh sungguh sampai naik pangkat jd ketua pos dan ketua peon kaedahnya
Quote Sonneblume 8-11-2018 09:36 PM
Perlu ke letak syarat camtu..anak ko puteri gunung ledang ke.
Quote purpler 8-11-2018 09:47 PM
org yg penuhi syarat yg dia nak tu selalunya akan minta org yg beragama carikan....
bukannya cari kat instagram...
Quote buapakperut 8-11-2018 10:01 PM
syarat ke empat,jangan macam perangai saya
Quote mawar_pink 8-11-2018 10:18 PM
anak dia ni sek agama ranye dl..kat kerian
Quote GigaMom 8-11-2018 10:21 PM
Bila kita penah buat jahat
Kita akan tahu akibatnya
Senang crt kita pasti x nk benda buruk tu berulang apalagi utk keluarga
Jadi kenapa perlu nk ungkit kes si bapa
Quote mawarika 8-11-2018 10:45 PM
Gigih naw pakai lens color-color. Syarat hakak pulak utk bakal menantu perempuan.. dtg rumah jgn pakai make up.
Takut lepas kawin hakak tak kenal menantu.
Quote Nham22 8-11-2018 10:49 PM
Dah wartawan tanye..die pon dgn bangga la jawab...ade anak lawa kemain lagi... dah graduate baru didedahkan la kot...sebelum ni kene belajar dulu...
Quote epal_ijau 8-11-2018 11:07 PM
Normal la semua bapak nak syarat mcm tu.. apa yg pelik sgt pon syarat dia.. x keterlaluan pon.
Quote 3480 8-11-2018 11:26 PM
Ok la tiga sarat ja dia letak klu aku lg byk kot!  Ahahahaha.. x kisah la byk mna pon.. anak dia khennn

... Anak dia cantik ah..

Lihat semua komen(37)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.043781s Gzip On
To Top