Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Saharul Ridzwan Nak Buktikan, Tanpa Babak Bersentuhan Pun Mampu Rangkul Anugerah

7-11-2018 01:39 PM|Oleh: Amirah | Dilihat: 2886| Komen: 51

Pelakon mana yang tidak mahu dinilai secara professional oleh juri bertauliah dan seterusnya merangkul anugerah berprestij sepanjang bekerja dalam bidang yang diceburi.

Anugerah yang diterima adalah satu penghargaan tertinggi pada seorang pelakon akan kualiti lakonannya dalam sebuah drama mahupun filem.

Foto: IG Saharul Ridzwan
Impian Saharul Ridzwan harus dipuji apabila dia berazam untuk memberi pencapaian terbaik dalam karier seninya. Dia ingin membuktikan tanpa babak bersentuhan dengan wanita dia juga mampu untuk mencapai anugerah Pelakon Lelaki Terbaik.

"Melihat pelakon-pelakon yang memenangi anugerah itu membuatkan saya rasa tercabar dan perlu berusaha lagi untuk buat yang terbaik.

"Saya masih berpegang dengan prinsip dan mahu buktikan pelakon yang tidak melakukan babak bersentuhan boleh dapat anugerah itu," katanya kepada mStar Online.


Netizen juga menyokong pendirian Saharul dan memberikan kata-kata positif padanya untuk terus berusaha mencapai impiannya.

Sejak tahun 2015, dia memegang prinsipnya untuk tidak mahu melakukan mana-mana babak bersentuhan mahupun berpelukan bersama pelakon wanita.


Pelakon mana yang tidak mahu diberikan watak yang mencabar. Namun dirinya perlu akur sebagai pelakon dia tidak boleh terlalu memilih watak kerana itu telah ditetapkan oleh produser atau pengarah.

Apa pun watak yang ditawarkan dia akan pasti dirinya memberikan impak yang baik.

Semangat begini yang kita mahu! Teruskan usaha Saharul dan sentiasa perbaiki kelemahan dari semasa ke semasa. Belajarlah dari mereka yang berilmu untuk memantapkan lagi lakonan. - CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 51
Komen

Previous : Kilauan Bintang Air Mata Tanah Air, Noor Kumalasari

Next       : Zoey Batalkan Percutian Dengan Siti Nordiana, Gaduh Ke?

Komen Terbaru

Quote imanda 9-11-2018 09:05 PM
RatuDunia94 replied at 9-11-2018 08:56 PM
Kannn.. lg sadisnya si Ajai yg sebelum ni selalu jd juri nyanyian kritik sana sini.. boleh puji Sa ...

lorhhh wahahaha

Lain-lain Komen

Quote sharlenetexas 7-11-2018 01:56 PM
Dia ni tinggi berapa cm?
Quote refleCtion 7-11-2018 02:07 PM
sukati ko la diiik
Quote chicozinn 7-11-2018 02:23 PM
ok retis sendu kayu kayan
Quote pisangbanana 7-11-2018 03:14 PM
Bosan tgok dia ni
Quote renko 7-11-2018 03:20 PM
dalam drama yang baru ni
ade je sentuh2
poyoo
Quote MadameOnion 7-11-2018 03:39 PM
muka hensem la jugak..berlakon takdak aura..bosan
Quote kikiharris 7-11-2018 03:40 PM
Keras kejung kayu jati.
Quote Yeehaw 7-11-2018 03:49 PM
So-so je la dia berlakon.
Quote ckenj 7-11-2018 03:50 PM
poyo.sekian
Quote matchstick 7-11-2018 03:53 PM
Niat tu baik.. Masalah nye ko tu kayu sape nk bg award
Quote onexox97 7-11-2018 03:57 PM
pegang la jantan
Quote joaquim 7-11-2018 06:58 PM
Ada orang ckp dia ni biseks.. Ye ke?
Quote petai011212 7-11-2018 07:09 PM
lakonan dia biasa2 jer, tone cakap sama,

iolls prefer lagi Shukri Yahya dan Amar Asyraf
Quote moocoww 7-11-2018 07:18 PM
Berlakon pun keras kejung..ni baru betul pelakon kayu
Quote RatuDunia94 7-11-2018 10:28 PM
Masalahnya heols ni tone suara pon mendatar.. sampai kak ogy pernah tegur suruh masuk kelas vokal sbb lontaran suara mendatar..
Quote hasniey 7-11-2018 10:36 PM
dia dah ada menang award ke?
dia ni mcm izzue islam versi bosan....muka dah iras2 tp brlakon bosan sikit.mcm lebih kurang je jd kaya ke miskin ke playboy ke baik ke gituu je lakonan dia
Quote sharlenetexas 7-11-2018 11:06 PM
joaquim replied at 7-11-2018 06:58 PM
Ada orang ckp dia ni biseks.. Ye ke?

Ada skendel ke?
Quote outcast 7-11-2018 11:25 PM
Tolong perbaiki lakonan.
Keras kayu jati-chengal-merbau
Quote samshik 8-11-2018 07:27 AM
Nextttt!!

Lihat semua komen(51)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.058978s Gzip On
To Top