Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

"Bukan Lu Nak Pakai Dia Pun,"- Ozlyn Bidas Netizen Kritik Johan Selekeh

5-11-2018 06:02 PM|Oleh: Amirah | Dilihat: 12181| Komen: 176

Ketika Ozlyn meluahkan rasa geram dirinya dibuli oleh Johan di Instagram, terlihat satu komen daripada seorang netizen yang berani menasihati Johan supaya memperkemaskan diri.

Netizen tersebut mengatakan Johan dilihat sebagai seorang yang mempunyai penampilan serabut dan tidak kemas pada pandangannya. 


Namun tuduhan itu ditepis oleh Ozlyn yang mempertahankan penampilan suaminya. Kebanyakkan netizen memuji kebahagiaan keluarga Johan dan Ozlyn ditambah pula dengan telatah anak-anaknya.

Memang meriah keluarga besar Jozlyn. Pelbagai perwatakan baik ditunjukkan oleh keluarga ini dengan harapan mampu dijadikan contoh kepada orang lain.

Foto: IG Ozlyn
Apa pun hanya Ozlyn yang tahu siapa suaminya. Moga keluarga ini sentiasa bahagia dilimpahi rezeki dari-Nya. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 176
Komen

Previous : Kilauan Bintang Air Mata Tanah Air, Noor Kumalasari

Next       : Selepas Pelbagai Dugaan, Diana Danielle Akui Tahun Keenam Perkahwinan Paling Istimewa

Komen Terbaru

Quote beautifulliar 16-11-2018 09:59 AM
Rumah kemas or xkemas sbb ada helper or xda helper or ada ank kecik or xde ank kecik sbnrnye alasan je tu.

Klo dh dna pemalas ada dlm diri mmg gitu la.Tmbah plk klo laki bini satu spesis pmalas mmg la xkisah bia je rumah brselerak.

koser la nk salahkn ank2 mainan merata pdahal ko laki bini mmg spesis dugong suka bkubang sbb tu xajar ank kemas elok2 mainan lam bakul lps main.Selipar pon xsusun elok2 lps guna.

Rmai je retis and marhaen lain ada ank kecik elok je rumah trsusun.tkde la nk jln pon mlangkah2 pijak bantal n mainan brsepah kt lantai.

Lain-lain Komen

Quote raihaneem 5-11-2018 06:06 PM
Dpt bayangkan cara ozlyn ckp...hihi..biaq la depa bahagia...
Quote fadz84 5-11-2018 06:09 PM
Mcm minah rempit bahasa ozlyn ni.. hehe..
Quote MatDeghem 5-11-2018 06:37 PM
Johan selekeh sama macam rumah mereka. Serabut... Selekeh...
Quote Mary_jane 5-11-2018 06:38 PM
Ozlyn dalam acah cool tu sebenarnya berangin jugak.
Quote HannahMontana 5-11-2018 06:41 PM
spesis hidup dalam rumah konsep rimba , xsemak ke kepala hotak ko suami isteri anak-beranak???
Quote Nham22 5-11-2018 06:47 PM
Die bukan ade org gaji ke??? Napelah rumah tu semak sgtt.. kalau xde org gaji kite pahamlah...org gaji ade tak kemaskan siap2 ke sebelum masok tido...
Quote weezerfan 5-11-2018 06:52 PM
Lantaklah bukan laki aku pon..
Quote bungarose 5-11-2018 07:14 PM
Edited by bungarose at 5-11-2018 07:15 PM
Nham22 replied at 5-11-2018 06:47 PM
Die bukan ade org gaji ke??? Napelah rumah tu semak sgtt.. kalau xde org gaji kite pahamlah...org ga ...


Ingatkan iols sorang ajer yang nampak seleraknyer rumah deyols. Raser ader maid gak pening tengok lagi2 area dapur
Aperpon bior ajer ler kan asalkan deyols happy cara giteww
Quote Peaches113 5-11-2018 07:16 PM
Semak nya rumah. Tak serabut ke johan balik keje penat2 tengok rumah bersepah.
Quote Madel 5-11-2018 07:55 PM
Ruang tamu dah gini semak
Tu lum bilik tido n dapur..
Kompom mcm kapal karam...anak2 dia punya baju pun mcm bau masam.
Quote budakshinchan 5-11-2018 08:00 PM
laki berduit mmg la ko nak pakai..  cer pokai.  dah pokai, selekeh,  selebet,  serabai.. nk ke ko hadap?  
Quote Nenasketum 5-11-2018 08:03 PM
Dua2 slekeh.. Belum lagi dia ulang tayang basuh baju atas lantai toilet bilik bawah.. Kawan aku kistian taw, siap dia buat khas macam pelantar supaya depa buleh basuh dan sental baju.. Dapoq dia lagi takleh hadam.. Lebey plak aku komen kat depa ni
Quote cHimo 5-11-2018 08:16 PM
Macam biasa bawang2 ada je benda tak puas hati dengan hidup orang lain.. padahal orang tuh tak kacau hidup bawang2 pun... orang pakai cincai2 pun berduit.. ada yang pakai smart2 tapi duit tarak rezeki tertutup sebab kuat mengutuk orang lain..  
Quote cikyaa_aziz 5-11-2018 08:25 PM
cHimo replied at 5-11-2018 08:16 PM
Macam biasa bawang2 ada je benda tak puas hati dengan hidup orang lain.. padahal orang tuh tak kacau ...

Bukan tak puas hati. Tpi mmg rumah dia selekeh plus berserak.
Quote greantea 5-11-2018 09:15 PM
aku setuju ngan dia. sebab kalo ikut aku, memang x selera ngan laki dia
Quote zu_nia 5-11-2018 09:27 PM
Banyak duit tak bermaksud pandai kemas rumah
Quote armin 5-11-2018 09:34 PM
Nham22: Die bukan ade org gaji ke??? Napelah rumah tu semak sgtt.. kalau xde org gaji kite pahamlah...org gaji ade tak kemaskan siap2 ke sebelum masok tido...


Rasanya dulu2 johan ckp dia mmg xamik org gaji. Xtaula skrg. Kalau takde baik amikla johan.. bukan tak mampu.
Quote sheqim 5-11-2018 10:16 PM
Aku bile tgk kapel ni slalu pikir.. taste johan ni mesti bini mcm jantan.. hahahahahaha
Quote Carcosa 5-11-2018 10:25 PM
Meols rasa zizik tgk rumah mereka ni. Bkn aje bersepah, berkerakkkk! Dgn depan pintu gate dia bersemak samun berkerak. Pengotor. Namakan anak beria, Cantique lah, Moleq lah. Duhhh. Tp dibesarkan dlm suasana pengotor

Lihat semua komen(176)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.054779s Gzip On
To Top