Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

"Gigi Fazura Putih Tapi Gigi Tiz Zaqyah Kuning! Buat Malu Je"

1-11-2018 05:49 PM|Oleh: Myra Rozi | Dilihat: 15119| Komen: 203

Foto: IG
Dua-dua sama cantik, sama menawan. Kalau tengok Tiz Zaqyah dengan Fazura, memang boleh cair dibuatnya.

Baru-baru ini Tiz ada memuat naik gambar berdua dengan fazura di Instagram.

Walaupun ramai yang memberi pujian, ramai juga yang menjadikannya sebagai bahan ejekan.


Kata mereka, gigi Fazura jauh lebih putih dan bersih dari gigi Tiz.

Alahai, macam ni pun boleh dijadikan modal mengumpat!

Foto: MH
Nasihat buat netizen di luar sana, berhentilah 'membawang'. Buat bertambah dosa je.

Apa pun Tiz dan Fazura memang meletup! -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 203
Komen

Previous : Kilauan Bintang Air Mata Tanah Air, Noor Kumalasari

Next       : Yusuf Iskandar Bakal Dapat Adik! Hairul Azreen Umum Hanis Zalikha Hamil Anak Kedua

Komen Terbaru

Quote myakayina 7-11-2018 04:42 PM
September14 replied at 1-11-2018 06:19 PM
nak putih mcm gigi syura n wawa zainal ke... putih dan besar

tula..dah mcm gigi citer The Mask tu dah aku tengok..

Lain-lain Komen

Quote CupuCupu 1-11-2018 05:53 PM
Haha..mmg nmpk beza..so tiz sila beli ubat gigi arang dherbs(nyanyi ye)
Quote besarkecik 1-11-2018 05:55 PM
Kalau kau berduit, semua boleh kiah..
Quote oak.balustrade 1-11-2018 05:59 PM
Bukan ke gigi yg yellowish ni dentist kata kuat?
Quote miszclassique 1-11-2018 06:18 PM
Fazura duta colgate white kan takkan nak gigi kuning pulak mestila sheols rajin gi bleaching
Quote September14 1-11-2018 06:19 PM
nak putih mcm gigi syura n wawa zainal ke... putih dan besar
Quote Meiizu 1-11-2018 06:23 PM
miszclassique replied at 1-11-2018 06:18 PM
Fazura duta colgate white kan takkan nak gigi kuning pulak mestila sheols rajin gi bleaching

bape cost buat bleaching?
Quote gingerbreaf 1-11-2018 06:24 PM
Ni pun nk Jadikan gossip ke nyah
Quote nishikido 1-11-2018 06:25 PM
Hello..gigi kuning lah kuat.gigi kuning berkarat kuat merokok tolak tepi ye..gigi putih sebab scaling/whitening ni tipis rapuh.dentist i pon kata camtu bila i nak buat scaling..he said gigi takde yg putih bersih,tapi a bit yellowish sama warna dengan tulang...cuma kalau dah taw gigi kaler xberapa putih tu avoid la kaler lipstick yg terang sangat..yg penting,jangan amik gambar dengan kaka faz
Quote Redhead 1-11-2018 06:26 PM
Aku tak pernah lg jumpa org kuat merokok gigi putih kecuali Michael Ang sbb rajin tiap2 bulan prgi Thailand buat veneer..
Quote mawarika 1-11-2018 06:38 PM
Redhead replied at 1-11-2018 06:26 PM
Aku tak pernah lg jumpa org kuat merokok gigi putih kecuali Michael Ang sbb rajin tiap2 bulan prgi T ...

Thailand buat mmg cantik. makbapak ioilss rajin ke sana..jumpa doc gigi.
Quote Kambeng_Gurun 1-11-2018 06:40 PM
oak.balustrade replied at 1-11-2018 05:59 PM
Bukan ke gigi yg yellowish ni dentist kata kuat?

Ya. Adik ai dentist pun cakap begitu.
Quote chazey 1-11-2018 06:41 PM
Gigi kuning tu la yang tahan lama tak rosak sampai ke tua yah habang2 akak2!
Quote MatDeghem 1-11-2018 06:41 PM








Quote chazey 1-11-2018 06:41 PM
oak.balustrade replied at 1-11-2018 05:59 PM
Bukan ke gigi yg yellowish ni dentist kata kuat?

Google pon kata menda sama.
Quote buapakperut 1-11-2018 06:41 PM
tona warna gigi un jadi gosip. normal la tu .lain la gigi dia macam muse lanun capten philip tu
Quote Margarita 1-11-2018 06:44 PM
Entah lah. Sy jenis yg suka natural beauty kot. Org kalau gigi putih sgat di mata sy tak nmpak normal. Nmpak mcm fake sgat.

Sama juga dengan lelaki. Lelaki yg sado sgat buat sy rasa diorg nmpak pelik.
Quote Redhead 1-11-2018 06:44 PM
mawarika replied at 1-11-2018 06:38 PM
Thailand buat mmg cantik. makbapak ioilss rajin ke sana..jumpa doc gigi.

Dan yg paling penting skali murahh sgt klau nak compare dgn klinik dentist kat tanah air sendiri..
Quote oak.balustrade 1-11-2018 06:48 PM
Kambeng_Gurun replied at 1-11-2018 06:40 PM
Ya. Adik ai dentist pun cakap begitu.

Typical msia, asal putih aje semua dipandang helokkkk. Koserrrr
Quote oak.balustrade 1-11-2018 06:49 PM
*msian      

Lihat semua komen(203)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.056061s Gzip On
To Top