Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Rakan Sebar Gambar Bogel Roslan Shah Di Hotel

26-10-2018 01:33 PM|Oleh: Saiful| Komen: 156

Bersepah-sepah gambar bogel artis tanah air tersebar. Kebanyakan artis memilih untuk mengunci mulut selain ramai juga yang menafikannya.

Baru-baru ini Roslan Shah pula yang menjadi mangsa namun pengacara ini tampil berani mengaku yang foto berkenaan memang dirinya.

Kredit foto: IG Roslan Shah
Dia juga bertindak memuat naik gambar tersebut di Instagram dan mendakwa ada pihak yang tak bertanggungjawab cuba mengaibkan dirinya.


Jelasnya, gambar tersebut sebenarnya dirakam tahun lepas oleh seorang rakannya semasa dia keluar dari bilik mandi untuk mengambil tuala yang berada di atas katil.

"Ia sebenarnya video yang dirakam oleh seorang rakan saya yang ingin bergurau selepas saya keluar dari bilik air ingin ambil tuala di atas katil.

"Saya minta dia padam video itu dan dia memberitahu sudah memadamnya namun tak sangka pula dia masih menyimpan sehingga tersebar," katanya kepada mStar Online.


Roslan juga mendakwa rakannya yang berasal dari Singapura itu juga menyebarkan video tersebut kepada pihak musuh dengan tujuan mengaibkannya.


"Kawan saya ini berkawan dengan 'musuh' saya dan saya dapat tahu dia sudah berikan video itu kepada musuh-musuh saya.

"Tertekan dan rasa teraniaya itu memang ada kerana perbuatan itu boleh merosakkan karier saya, dengki tidak habis-habis.

"Saya tidak tahu apa salah saya tetapi saya pilih untuk maafkan sahaja dan akan lebih berhati-hati dalam memilih kawan selepas ini." -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
19
Marah
13
Terkejut
18
Sedih
14
Lawak
22
Bosan
12
Komen: 156
Komen

Previous : Kilauan Bintang Air Mata Tanah Air, Noor Kumalasari

Next       : Dua Tahun Hilang, Rupa-Rupanya Tasha Shilla Derita Kemurungan

Komen Terbaru

Quote martiena 30-10-2018 02:48 PM
ade ke org nk tgk dia ni vugil .........

Lain-lain Komen

Quote buapakperut 26-10-2018 01:45 PM
ada kah orang yang kosser nak tengok? cobaan nak up kan diri guna burung kertu
Quote kibodwatriuh 26-10-2018 01:47 PM
macam dia jah yang sebarkan?
Quote jointhecurse 26-10-2018 01:48 PM
Ak xd dgr or baca2 pn pn sehinggalah dia up kt ig ni.. xd hboh pa2 pn . Ke sendri up?
Quote kiah_mai_pulak 26-10-2018 01:49 PM
Geli lah ba... bii!!!!
Quote MsKathryn 26-10-2018 01:52 PM
Masuk bilik mandi x bawa towel ke... saje la tu
Quote kikilala_comei 26-10-2018 01:52 PM
goliii weiii
Quote Orgkgdukobesi 26-10-2018 02:02 PM
Kawan ke anak ikan yg ambil gambar dan video selepas mandi itu???
Quote mieymiey 26-10-2018 02:05 PM
Siapa pulak yang sebarkan?
Cik Lan sendiri ker?
Quote mrsLucky 26-10-2018 02:07 PM
Yang pasti tiada cikki dan gay meratip minta gambar tanpa sensor kat forum atau Twitter
Quote Ashna21 26-10-2018 02:08 PM
mrsLucky replied at 26-10-2018 02:07 PM
Yang pasti tiada cikki dan gay meratip minta gambar tanpa sensor kat forum atau Twitter

Hahahha.. menyembur baca komen nie
Quote beautifulliar 26-10-2018 02:11 PM
Dari org xtau sudahnya jd tau.perlu ke nk up kt insta acah2 teraniaya? Dah jadah apa klo ada org lain dlm bilik tu ko mandi bawak la towel msuk toilet siap2.Lg nk tergedik2 kluar bogel dr toilet tu nk ambik towel kt katil.mmg saje kan

Klo sorg2 meols pon bogel jah kulu kilir.githew
Quote inspektoremos21 26-10-2018 02:12 PM
Kau fikir kau syapik kyle xy or ammar bangla nak berbogel tayang bebird kau tu?? Geli
Quote archerfahid 26-10-2018 02:16 PM
Euwwww
Quote awex^returns 26-10-2018 02:20 PM
sendiri up ke... nak cari publisiti...

dia ni siapa ar sebenarnya
aku tak kenal pon
berlakon pon tak pernah nampak
menyanyi jauh sekali
mengacara pon tak pernah nampak

siapa dia ni

Quote shernazz 26-10-2018 02:20 PM
Eleh.
Nak jugakkkk
Quote makciktijah 26-10-2018 02:21 PM
hahahahahahahaha adoi sedih rasa. dah upkan pun takde sapa tergoda nak cari versi tak censored.
Quote dinopower2 26-10-2018 02:22 PM
bdn mcm atuk2.... kena iron dulu....
Quote JDT 26-10-2018 02:34 PM
Siapalah yang nak dengki2 dengan dia ni..
Apa pencapaian dia yang boleh buat orang sampai irihati untuk menganiaya dia?  
Kebarangkalian dia buat sendiri amatlah tinggi.
Quote wordlife 26-10-2018 02:35 PM
motip apakah yg meols baca ni ?

Lihat semua komen(156)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.059310s Gzip On
To Top