Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Ziana Zain Lebih Bahagia, Belum Terbuka Hati Nak Cari Pengganti

25-10-2018 04:08 PM|Oleh: Amirah | Dilihat: 1250| Komen: 10

Penceraian Ziana Zain bersama bekas suaminya, Armin Zahari menjadi titik permulaan baginya melangkah ke kehidupan yang lebih bahagia bersama anak-anak tercinta.

Dia juga sangat sibuk dengan jadual kerjanya dan hanya itulah fokusnya buat masa ini dalam membesarkan anak-anaknya.

Foto: IG Ziana Zain
???Alhamdulilah kehidupan saya masih diteruskan seperti biasa dengan menguruskan anak-anak serta lebih fokus pada karier nyanyian.

"Saya bersyukur kerana anak-anak adalah kekuatan saya sekarang. Lihat mereka gembira saya bahagia," katanya kepada Gempak.


Dia juga berkongsi selepas apa yang berlaku dalam hidupnya bukan mudah untuk membuka hatinya untuk mana-mana lelaki.

Tiada mana-mana lelaki berani mendekati dirinya setakat ini mungkin disebabkan wajahnya dilihat garang oleh sesetengah orang.

Pasti ada hikmah semua ini terjadi pada Ziana setelah sekian lama memndam rasa. Moga semakin banyak rezeki melimpahi keluarga tersayang. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
2
Bosan
2
Komen: 10
Komen

Previous : Kilauan Bintang Air Mata Tanah Air, Noor Kumalasari

Next       : "Putus Asa, Rasa Nak Pulang Balik Duit Pada Sheila Rusly," -Ayda Jebat

Komen Terbaru

Quote RatuDunia94 27-10-2018 01:17 AM
Iols mcm x perasan sgt sheols ni dh janda. Yelah sbb sebelum ni pon sheols jarang expose suami kat media.. so janda ke tak mcm xde beza..

Lain-lain Komen

Quote zulka 25-10-2018 04:56 PM
ishh, baru la kan..
Quote puanbintang 25-10-2018 06:09 PM
baru kan cerainya...fobia pun xabih lagi...rileks2 la dulu....
Quote weezerfan 25-10-2018 08:47 PM
Kertu nk menopos dh aihh... Happy2 ngan anak je sudah.
Quote wirazam 25-10-2018 08:56 PM
ok..next year boleh join GV6
Quote K_Lily 26-10-2018 10:06 AM
tak yah la kawen lain... enjoy2 ngabiskan duit ngan anak-anak jer dah la..
Quote zuriey 26-10-2018 10:56 AM
tak payah la kawin lg kak penat nk layan kerenah laki..
Quote kikilala_comei 26-10-2018 12:31 PM
Edited by kikilala_comei at 26-10-2018 12:33 PM

https://www.instagram.com/p/BkDeBpSlbM0/?hl=en&taken-by=iamzianazain

besar dah semua anak-anak dia... yang sulung sebijik muka bekas laki dia armin.
Quote kikilala_comei 26-10-2018 12:33 PM
https://www.instagram.com/p/BkFU2CKHSPd/?hl=en&taken-by=iamzianazain
Quote mixed 26-10-2018 05:47 PM
relak dulo kak zz duit epf umur 50th  pn br dpt kan
baik enjoy dgn anak2 pg holiday
Quote RatuDunia94 27-10-2018 01:17 AM
Iols mcm x perasan sgt sheols ni dh janda. Yelah sbb sebelum ni pon sheols jarang expose suami kat media.. so janda ke tak mcm xde beza..

Lihat semua komen(10)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.054016s Gzip On
To Top