Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Ramai Lelaki Hantar Gambar Lucah Hanya Kerana Namanya Cikgu Suraya, Dah Kenapa?

Oleh: Myeonir|23-10-2018 12:14 PM Komen: 44
Anda masih ingat atau kenal dengan watak Cikgu Suraya yang popular dalam cerpen lucah zaman 90-an dahulu? Disebabkan watak ini sangat popular, seorang gadis bernama Suraya dan turut merupakan seorang guru terkena tempiasnya.

Lapor mStar, cerita ini mula tular apabila Anis Suraya Mohamad Sukri memuat naik gambarnya di Twitter dengan kapsyen 'Seminggu lagi sebelum jadi Cikgu Suraya' kerana dia ingin berkongsi rasa terujanya bakal bergelar guru bersama rakan-rakan.


Kredit foto: Twitter

Malangnya, dia menerima pelbagai gurauan melampau daripada lelaki mengenai Amir... basikal dan hujan. Dia juga banyak menerima gambar lucah daripada lelaki tidak dikenali melalui mesej peribadi di Twitter.

Bukan itu sahaja, ada seorang lelaki menuduh Suraya cuba mencari publisiti murahan dengan menggunakan nama Cikgu Suraya. Lelaki tersebut turut menyatakan dia tidak akan menghormati gadis ini sebagai seorang guru selagi dia tidak memadam entri  tersebut.




Kredit foto: Twitter

Suraya yang turut terkesan dengan insiden ini menyatakan dia mengalami migrain dan emosinya terganggu ketika mengajar. Dia juga tertanya-tanya mengapalah namanya Suraya. Sampai satu tahap dia tidak mengizinkan anak muridnya memanggilnya 'Cikgu Suraya'.

"Panggil je saya Cikgu Yaya dan anak murid saya pun tertanya-tanya. Serius gurauan itu betul-betul buat saya trauma dan sedih. Saya sampai terpaksa tenangkan diri untuk kembali fokus mengajar," katanya kepada mStar.

Jelas gadis ini lagi, dia memang tidak tahu menahu kewujudan cerpen kontroversi tersebut. Dia menggesa lelaki itu meminta maaf kepadanya dan tambahnya, dia sedia menerima teguran tapi janganlah menggunakan kata-kata kesat.

Kesian gadis ini, dah namanya memang Suraya takkan nak diubah pula kan? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
10
Marah
9
Terkejut
13
Sedih
11
Lawak
10
Bosan
21
Komen: 43
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote precious_chicas 8-11-2018 08:29 AM
err...femes sangat ke cerita cikgu suraya tu? apsal tak pernah dengar pun?

Lain-lain Komen

Quote chandrahusin 23-10-2018 12:20 PM
sebab kau lawa dik
org bagi perhatian
cuba kau kepam
mmg diwhoareyuss kan je la
kicauan uols tewww
Quote Victorioussss 23-10-2018 12:36 PM
Walaupn nama mcm cerpen mohon jgn jadikan watak sbg idola..budak sekolah rendah pn jadik
Quote Foxey 23-10-2018 12:44 PM
dah bukan salah dia nama dia Suraya pastu jadi cikgu pula
Quote doubleA 23-10-2018 12:50 PM
Berjela lelaki sentap tu justify, tak nampak cerdik juga. Dah nama dia suraya dan dia cikgu, lantak dia la pakai nama dia sendiri pun. Melalut meraban dalam otak pikir seks je gila sorang2 dah la motip g heret orang lain sama. Bukan semua orang tau pasal cerpen lucah tu. Ko expect semua orang macam ko layan benda lucah? Benda kecik pun nak perbesar pfttt
Quote LostStar 23-10-2018 12:54 PM
aku mmg mula xtaw mende cikgu suraya ni time org tweet ke menteri pendidikan ritu.. siapa cikgu suraya.. pasaipa dia fames... dan kenapa aku ketinggalan.. bila google.. omg.. patot la ketinggalan.. gatal btl cikgu suraya tu..

so cikgu suraya ni mcmne pula? ehhhh...
Quote Bilissey 23-10-2018 01:10 PM
bergantung the way u view benda tu. Kalau otak kuning, semua terlihat kuning.

saya rasa, lelaki ni prob. Berjela dia bebel, entah2 ada niat nak berkenalan
Quote Catpaw 23-10-2018 01:31 PM
Aku pun tak tau cerpen cikgu suraya tu. Jahatnye laki tu berjela2 mengarang nak menang kekdahnye puihhhhhhhh
Quote buapakperut 23-10-2018 01:35 PM
poyonye lelaki itew, sangap betul.pikiran kothor
Quote Catpaw 23-10-2018 01:37 PM
Ko hingat cikgu suraya hadap hormat kau kah kah
Quote weezerfan 23-10-2018 02:31 PM
Edited by weezerfan at 23-10-2018 02:32 PM

Haramjadah jantan gila ni konon x respect pompuan tu sbb twit gitu. Mcmlah kau layak direspect!! Patutnya dulu mak kau lemaskan kau dlm baldi.. Kurang sekor jantan gila kat dunia ni
Quote hasniey 23-10-2018 02:45 PM
Yg jantan pervert tu g cop semua org tau psl cerpen tu dh kenape?ko yg gila seks igt semua org sama.puiiiii
Dh nama dia suraya.cikgu pulak tu.bior la
Quote saviour_09 23-10-2018 02:53 PM
gigih mat ni panjang leboorrr tazkirah
jadah nya
Quote bonggo 23-10-2018 03:38 PM
Cerita tu bkn zaman dia.  Apa masalah lelaki melayu skrg ni. Sikit2 nk melucah acah hebat. Silap2 baru foreplay dh pancut
Quote EvieWanKenobi 23-10-2018 05:53 PM
kisah apa cikgu Suraya ni?
baru hari ni dengar..
Quote pokaibanktokyo 23-10-2018 06:11 PM
Apa lancau cerita lucah pun nak bawak ke alam nyata. Lupa makan ubat ka ?
Quote aderaderker 23-10-2018 06:40 PM
Aku pun kenal 'Cikgu Suraya'  bila dah masuk forum...

Ramai je kut yg hinasen.

Poyo jantan tu.
Quote aderaderker 23-10-2018 06:40 PM
Aku pun kenal 'Cikgu Suraya'  bila dah masuk forum...

Ramai je kut yg hinasen.

Poyo jantan tu.
Quote whitePoison 23-10-2018 07:44 PM
Bodoh..ingat semua orang memiliki otak sampah macam dia.. Manusia spesis macam ni patut dimatikan cepat2, kalau tak semakin membiak.
Quote dani-rox 23-10-2018 08:08 PM
panjang mansplain~ ko bang. gitu la jantan jalang, defensive ya hamat. takut cikgu tu depression kunun... padahal kau yg gelabah telur takut kena hentam netizen. CAASSHH.

Lihat semua komen(44)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.062265s Gzip On
To Top