Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Mimpi Tun M, Tun Dr Siti Hasmah Dan Lim Guan Eng, Michael Ang Tanya Apa Maksudnya?

18-10-2018 11:31 AM|Oleh: Amirah| Komen: 13

Teruja sungguh Michael Ang bila bermimpi dirinya berjalan bersama Tun Mahathir di sebuah terowong dan bukan itu sahaja turut ada Dr Siti Hasmah serta Lim Guan Eng yang mengekori di belakang.

Dia tertanya-tanya apakah petanda mimpinya itu dan berharap ketiga-tiga pemimpin ini dapat memberikan jawapannya.

Foto: IG Michael Ang
Apa yang menarik adalah terowong yang dilalui bersama Tun Mahathir itu mempunyai penghawa dingin dan bila ditanya mengapa perlu ada penghawa dingin, Tun Mahathir menjawab ianya dipasang khas untuk pakcik dan makcik. Apa maknanya itu?


Kemudian mimpi itu bertukar pula kepada Dr Siti Hasmah yang menuruni tangga di sebuah jambatan dan membeli tisu. Beliau mempunyai wang yang banyak namun disebabkan Dr Siti Hasmah hanya memberi wang secukupnya tanpa bayar lebih, Michael menyifatkan beliau seorang yang kedekut.

Di belakang mereka pula ada Lim Guan Eng yang hanya senyum sahaja. Michael tidak pasti apa yang membuatkan Menteri Kewangan ini sekadar senyum.

Mungkin mimpi ini memberi petanda untuk Michael Ang terbitkan sebuah drama mahupun filem mengenai seorang pemimpin dengan acuannya sendiri? Manalah tahu, bukan?

Apa pun moga mimpi ini membawa kebaikan kepada Michael Ang. Mana tahu ada rezeki lain akan dapat nanti. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 13
Komen

Previous : Kilauan Bintang Air Mata Tanah Air, Noor Kumalasari

Next       : "Nak Aku Lempang, Tendang, Terajang Kau Betul-Betul Ke?"-Shukri Yahaya 'Sound' Pelakon Baharu

Komen Terbaru

Quote jualbukus 23-10-2018 12:05 PM
Burong_Hantuk replied at 21-10-2018 11:21 AM
Ini pondan busok makin kuat merapu.perasan bagos punya cina gemok

INI MACAM

Lain-lain Komen

Quote Nenasketum 18-10-2018 12:14 PM
Tandanya ko nak jadi jantan sejati la bapuk.. Geli tau bapuk gemuk2 ni..
Quote CiliPadiSedap 18-10-2018 12:17 PM
sebelum tidur tak baca doa ambil air wudhuk lepas tu mimpi mainan syaitan iblis dajjal
Quote mieymiey 18-10-2018 12:32 PM
Mimpi mainan tidur. Sekian.
Quote nolya 18-10-2018 11:22 PM
CiliPadiSedap replied at 18-10-2018 12:17 PM
sebelum tidur tak baca doa ambil air wudhuk lepas tu mimpi mainan syaitan iblis dajjal

Mikel Ang tu tau ke air wudhuk tu ape?
Quote nolya 18-10-2018 11:23 PM
CiliPadiSedap replied at 18-10-2018 12:17 PM
sebelum tidur tak baca doa ambil air wudhuk lepas tu mimpi mainan syaitan iblis dajjal

Mikel Ang tu tau ke air wudhuk tu ape dn untuk ape? Releven ke?
Quote net_level 19-10-2018 07:13 AM
heols expect tun nak komen pasal mimpi heols ke?
Quote puanbintang 19-10-2018 07:49 AM
so..what MA? lain kali basuh kaki dulu sebelum tido...
Quote bukan_ustazah 19-10-2018 08:39 AM
Dah kenapa? meroyann perlukan perhatian jugak ke?
Quote teen_angelJB 19-10-2018 08:49 AM
Micheal....hakak rasa ko mmpi tundet n the krew sebb dorg nk amik ko jg jho low kot memandangkn ada.producer nk buat kisah jho low kan..
Mmg tepat la saranan acik forum nomited nama ko s leading..hehe..
Tu tundet bagi restu soh amik job tu
Quote MadameOnion 19-10-2018 03:17 PM
teen_angelJB replied at 19-10-2018 08:49 AM
Micheal....hakak rasa ko mmpi tundet n the krew sebb dorg nk amik ko jg jho low kot memandangkn ada. ...

sesuai bulat mok mok camni sebijik jho low
Quote qusairy 19-10-2018 03:33 PM
propa lebih je dia ni, acah2 nak educate org
Quote Burong_Hantuk 21-10-2018 11:21 AM
Ini pondan busok makin kuat merapu.perasan bagos punya cina gemok
Quote jualbukus 23-10-2018 12:05 PM
Burong_Hantuk replied at 21-10-2018 11:21 AM
Ini pondan busok makin kuat merapu.perasan bagos punya cina gemok

INI MACAM

Lihat semua komen(13)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.062775s Gzip On
To Top