Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Isu Wakil Rakyat Biadap: Norhizam Tidak Perlu Letak Jawatan- KM Melaka

11-10-2018 06:26 PM |Dilihat:972| Komen: 24
Bagi saya, EXCO itu (Norhizam) sudah berkhidmat begitu cemerlang dalam tempoh beberapa bulan ini, malah beliau antara EXCO yang paling aktif dan hampir setiap hari turun padang."

Cuma pendekatan dan kaedah digunakannya akan diperbaiki dari semasa ke semasa.

Demikian respond Ketua Menteri Melaka, Adly Zahari berhubung gesaan netizen yang tidak berpuas hati dengan cara Norhizam Hassan Baktee yang dianggap biadap dan memintanya letak jawatan dalam isu kontroversi penutupan jalan di sebuah taman perumahan di Kampung Pulau Nibong, Melaka. 


Kredit foto: carian internet

BH Online melaporkan, Ketua Menteri Melaka itu berkata sebagai sebuah kerajaan negeri yang baharu, beliau berharap kepemimpinan kerajaan, termasuk Norhizam diberi peluang menambah baik peranan dan perkhidmatan dari masa ke semasa.

Penambahbaikan ini bukan kepada kita saja, tetapi sistem di dalam kerajaan secara keseluruhan."

Adly Zahari berkata demikian ketika ditemui di Seri Negeri siang tadi.



Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
2
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
2
Komen: 24
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote boboiyot 13-10-2018 12:13 AM
A+ ke....berapa video dia dah viral....harta kerajaan pun guna suka suki parking bersepah...mentang2 yb. Kalau buat kerja tak yah kira la ko buat utk sapa klu ko kata betul2 khidmat utk rakyat....ni next election naik lagi mmg tepuk tangan je la

Lain-lain Komen

Quote kasibiman 11-10-2018 06:44 PM
Compare dgn budak kfc maki customer.

Kfc simpan ke budak tu?
Quote JohnnySins 11-10-2018 06:47 PM
muka yb baktee ni macam kulit bijik kerangduik...tukaqlah gelaran jadi yang bermuka kerangduik...wakakakakakakakakakka
Quote FailFish 11-10-2018 06:52 PM
sudah berkhidmat begitu cemerlang


mcm mana dia punya KPI kira tu sampai begitu cemerlang?
Quote ciwi1166 11-10-2018 06:55 PM
ko manjakan org camni naik lemak la dia.

Quote tumpanglalu74 11-10-2018 06:56 PM
FailFish replied at 11-10-2018 06:52 PM
mcm mana dia punya KPI kira tu sampai begitu cemerlang?

Menanges dalam kemaluan lagi lah macai2 setia..  Udah dapat jawatan korang yang dimakinye..  Haa tepokk..
Quote FailFish 11-10-2018 06:58 PM
tumpanglalu74 replied at 11-10-2018 06:56 PM
Menanges dalam kemaluan lagi lah macai2 setia..  Udah dapat jawatan korang yang dimakinye..  Haa t ...

siap tanya dulu org umno ke?
paranoid betul


Quote highcastle 11-10-2018 07:09 PM
kasibiman replied at 11-10-2018 06:44 PM
Compare dgn budak kfc maki customer.

Kfc simpan ke budak tu?

Politik Wak Kas. Yang dituduh sejahat2 manusia pun boleh jadi sesuci embun pagi.............
Quote giyomi 11-10-2018 07:49 PM
klu simpan gak org cmne, sure next election this party is out...percaya lah
Quote obses_budak 12-10-2018 09:35 AM
tumpanglalu74: Menanges dalam kemaluan lagi lah macai2 setia..  Udah dapat jawatan korang yang dimakinye..  Haa tepokk..



Yng org kampung tu memg kubu kuat meno..u caya dia org undi ph? Jngan mimpii...Tak kan nk tidak kan hak penduduk lain utk puaskan ati pkcik makcik kampung tu... Tapi bahasa yb memg hare skit..kerja dia buat memg a+..
Quote FailFish 12-10-2018 09:40 AM
kerja dia a+? waow
Quote xpdckelate 12-10-2018 09:43 AM
ala manja betul netizen,ni malaysia baru la,camni la cara dia,ala2 samseng skit...lepas tu u-turn,lepas tu minta maaf,lepas tu hantam saja
Quote manehnya 12-10-2018 09:54 AM
boss beking anak buah
Quote mizruncing 12-10-2018 10:20 AM
takpe laa. nk simpan sgt kan. kes viral dia ni rakyat takkan lupa smpai bila2 laaa
Quote paz 12-10-2018 10:22 AM
Hari-hari plak ada citer dia ni. Kalau dia sentap nak letak jawatan biarlah.

Tak mature and emosi lebih. Bahaya orang yang tak mampu kawal emosi ni.

Kata Malaysia Baru, mesti lah nak yang ada IQ & EQ yang tinggi.
Quote Yahudi_Bisex 12-10-2018 10:47 AM
Kalau makcik Cina yg Tengking pekerja hamil tu dah kena pecat kannnn...sebab kerja swasta
Quote lkick2113 12-10-2018 11:08 AM
obses_budak replied at 12-10-2018 09:35 AM
Yng org kampung tu memg kubu kuat meno..u caya dia org undi ph? Jngan mimpii...Tak kan nk tida ...

hurai sikit A+ punya kerja tu camana??????

Quote Betara_Indera 12-10-2018 11:17 AM
prasan je kot rase diri tu keje A+
Quote tungkai 12-10-2018 11:23 AM
Member aku cakap kalau driver lori mmg panas baran sebab dia pun ex-driver lori gak..
Quote harizs 12-10-2018 11:25 AM
paz replied at 12-10-2018 10:22 AM
Hari-hari plak ada citer dia ni. Kalau dia sentap nak letak jawatan biarlah.

Tak mature and emosi ...

Jenis exco n YB baran ni anytime boleh meletop barannya.. X blh kawal baran org tua pun dia maki

Lihat semua komen(24)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
1.896026s Gzip On
To Top