Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Natasha Elyzza Merayu Diberi Peluang, Jangan Kaitkan Dengan Fathia Latiff Lagi

11-10-2018 04:54 PM|Oleh: Amirah | Dilihat: 5611| Komen: 56

Apabila disebut tentang video seksi Bigo bersama Fathia Latiff pasti nama Natasya Elyzza juga akan diingati oleh netizen.

Gara-gara video seksi yang tersebar, Natasya mengakui kisah hitam itu memberi kesan kepada kerjaya seni hingga tidak menerima apa-apa tawaran lakonan selama setahun.

Foto: IG Natasha Elyzza
Demi meneruskan hidup, dia membantu beberapa orang rakan dalam perniagaan namun hanya bekerja separuh masa sahaja.

Kerjaya lakonannya terjejas dan dia amat berharap agar diberi peluang sekali lagi untuk terus aktif di bidang seni.

"Fitnah dan dituduh dengan sesuatu perkara yang tidak benar juga menimpa diri saya... Tapi, saya menghadapinya dengan rela hati kerana saya sedar ia impak dari kejadian lama. Sebolehnya, saya mahu melupakan kontroversi lama," kata Natasha kepada Gempak.


"Saya banyak belajar dan muhasabah diri. Saya berharap agar diberikan peluang oleh pengarah dan penerbit untuk menghiasi kembali kaca televisyen secara aktif. Saya memang mempunyai minat mendalam dalam bidang lakonan dan ia tidak akan pernah pudar."

"Saya harap diberikan peluang untuk membersihkan nama saya dan menonjolkan kualiti dalam lakonan... Saya tahu orang tak boleh lupa tetapi saya mahu menonjolkan semangat yang baru agar dapat diterima semula dalam industri lakonan," katanya menutup bicara.


Natasya pernah membintangi drama dan filem M.A.I.D, Megat Extend, Isteri vs Tunang dan Kimchi Untuk Awak.

Harap ada mana-mana produksi terus memberi peluang kepada Natasya kembangkan bakatnya. Barang yang lepas usah dikenang. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
6
Bosan
4
Komen: 56
Komen

Previous : Tegur Shukri Yahaya Buat Maksiat, Anak Pakcik Minta Maaf

Next       : Air Sejuk Tidak Mengecutkan Rahim -Disebabkan Kenyataan Ini, Teruk Salima AF4 Dihentam

Komen Terbaru

Quote nordin84 16-10-2018 11:49 AM
berkubur la hang..hahhaa..kawan lagi ngan tekya

Lain-lain Komen

Quote annadonna 11-10-2018 05:06 PM
haa ko sendiri nampak perangai si tekya tu sekarang ko menyesal kan.
Quote EvieWanKenobi 11-10-2018 05:11 PM
mesti tekya bahan dia lepas ni..
Quote buapakperut 11-10-2018 05:12 PM
fitnah amende nye. dahla sendu lagi buat hal. cari jela keje jakel, boleh ngorat bangla
Quote barfi 11-10-2018 05:13 PM
Muka biasa2 je tapi boleh la tangkap jantan2 miang kat luar sana. Bersara terus la dik.. bakat berlakon pun kelaut. Atau teruskan je menghibur jantan2 sangap di Bigo live tu. Sesak2 boleh la jugak tebus coin kan
Quote pichee 11-10-2018 05:17 PM
Sian..sabar je la
Quote jalfa 11-10-2018 05:23 PM
Chantek dik jeragat ori ke buat tu..pelan pelan kayuh tgk kwan chuols mimilana ok je dapat peluang..mintak mami mikel job...
Quote munchkin 11-10-2018 05:39 PM
Kesian dia.
Quote bukan_ustazah 11-10-2018 05:42 PM
Tolong tak payah berlakon takbuat kontroversi pun orang tak kenal
Quote multinicky 11-10-2018 05:42 PM
teruskan kerjaya dkt bigo tu je dekkk
Quote fushimi 11-10-2018 05:44 PM
cari jantan kaya je sis

pastu kawin hidup senang lenang
Quote Mary_jane 11-10-2018 06:10 PM
Tanpa kontroversi denga tekya tu pun awak dah memang sedia sendu. So next.
Quote drivethru 11-10-2018 06:12 PM
Seperti mencampak pelacur ke daun keladi....
Quote samshik 11-10-2018 07:02 PM
Hu arrr yusss
Quote biozipstar 11-10-2018 09:43 PM
sape2 penah kawan tekya semua terpalit... kesian
Quote pavlovachoc 11-10-2018 09:53 PM
Mase buat dulu x igt. Tp baru2 ni adr stalk ig dia.. Dh berlakon semula... Watak pembantu je layak utk dia
Quote Sukiyakiut 11-10-2018 10:00 PM
Xperlu nak merayu sgt tasha oii,ko pun masih mendadih n telan biji,mlm2 berparty2..toksah la nak jdi retis
Quote sharlenetexas 11-10-2018 10:06 PM
Ok je dia ni berlakon jd extra. Tapi tu lah mendadih pulak.
Quote mixed 11-10-2018 10:14 PM
Sheol ni x kayu berlakon tp tu la pendadih geng tekya
Sape jd bff tekya klu benda jahat kwn je yg ajar
Pada hal tekya yg kertu x sedar diri tu yg tingtong
Quote whitePoison 11-10-2018 11:20 PM
Artis ke? Ok nexttt

Lihat semua komen(56)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.056861s Gzip On
To Top