Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Bakat Cilik Anak Saudara Siti Nurhaliza Jadi Siulan

10-10-2018 03:48 PM|Oleh: Azza | Dilihat: 5831| Komen: 68


Kalau dah berasal dari keluarga seni, pasti sedikit sebanyak darah seni itu mengalir pada generasi seterusnya. Apatah lagi bila si cilik yang dimaksudkan mempunyai pertalian rapat dengan penyanyi Nombor 1 tanah air, Dato' Sri Siti Nurhaliza.

Ummi Umairah, 7 anak saudara Siti Nurhaliza mempunyai akaun Instagram sendiri dan dari situlah, si comel ini melantunkan suaranya menyanyikan lagu-lagu kegemarannya. Anak sulong Siti Saerah ini kelihatan sangat bersahaja ketika menyanyi membuatkan netizen terpesona dengan bakatnya.


Ternyata suaranya tetap sedap didengar malah bijak pula mengalunkan melodi tersebut membuatkan ramai netizen memuji bakat semulajadi Umairah ini


Malahan, ada juga netizen yang meramalkan Umairah bakal menjadi penganti emak saudaranya.

Muka Afiya hampir serupa dengan muka Umaira - IG


Bukan sahaja menyanyi dalam Bahasa Melayu, Umairah juga boleh mengalunkan lagu dalam bahasa Mandarin. Wah! tidak hairanlah kerana Umairah bersekolah di Sekolah Jenis Kebangsaan Cina (SKJC).




Kredit foto: IG

Kami di Cari mengucapkan semoga berjaya Umairah! - CARI 


Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
2
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
2
Komen: 68
Komen

Previous : Gagal Nasihat Serina Kerana Anti-Kanser, Chef Wan Pula Diminta Untuk Menegur..

Next       : "Muka Macam B*B*!" - Aishah Kesal Dituduh Suka Melagakan Netizen...

Komen Terbaru

Quote doubleA 24-10-2018 12:08 AM
RatuDunia94 replied at 11-10-2018 12:00 AM
Umai ni x tinggal dgn sekrah kan? Tinggal dgn bapak dia rasanya.. sekrah skrg dh kahwin baru n tgh n ...

Tiga2 anak sekrah perkahwinan dulu apaknya jaga. Umai ni sulung, dua lagi lelaki.

Sedap suara umai. Dengan konfiden nya, lirik lagu pun boleh hafal

Lain-lain Komen

Quote de_ikea 10-10-2018 03:56 PM
sebijik maknya!
Quote akudracula 10-10-2018 03:57 PM
Gen Keluarga Dato ct kuat...rupa memasing mcm copy paste je...
Quote red_velvet 10-10-2018 03:58 PM
Muke sekrah sangatt....
Quote September14 10-10-2018 04:05 PM
Dah besar nnti leh jd cntik mcm tokti x?
Quote minguk 10-10-2018 04:07 PM
sairah jr.
Quote teen_angelJB 10-10-2018 04:09 PM
Saerahnye muka
Quote fushimi 10-10-2018 04:16 PM
September14 replied at 10-10-2018 04:05 PM
Dah besar nnti leh jd cntik mcm tokti x?

sore dah ada

tapi kalau tengok ropa bakalan sendu

mesia ni pentingkan ropawan berbanding sore
Quote 234126 10-10-2018 04:21 PM
Alamak muka saerah nya. Tapi suara sedap
Quote kucingitam 10-10-2018 04:25 PM
ok lah tu...mak nak jadi penyanyi sora...hmm... anak je lah yang jadi penyanyi..
Quote Andyscenes 10-10-2018 04:27 PM
Anak kakak angkat aku
Quote mieymiey 10-10-2018 04:29 PM
Copy paste muka maknya.
Quote September14 10-10-2018 04:30 PM
fushimi replied at 10-10-2018 04:16 PM
sore dah ada

tapi kalau tengok ropa bakalan sendu

Ank saida yg cntik tu xde bakat nyanyi pulak eh.. yg umairah ni je nmpk ada bkat
Quote chinta89 10-10-2018 04:36 PM
muke mak nya sgt
Quote Parit.Hilton 10-10-2018 04:51 PM
wow tak lama lagi masuklah rancangan menyanyi untuk budak2 tu
Quote cmf_anisss84 10-10-2018 04:55 PM
comel dan sedap suaranya...
Quote moonbug 10-10-2018 05:17 PM
Nampak muka cik Piah sangat
Quote clarizsa 10-10-2018 05:17 PM
Baguslah
Ada bakat nyanyi oklah tu

Tunggu anak ct bsar pulak cmna
Sama berbakat ke tak
Quote sayang_mulut 10-10-2018 05:30 PM
family siti yang cuba2 nak nyanyi bakalan sendu ye.. x yah la nak ajar anak tu menyanyi... bukan semua orang boleh jadi macam mekti nye nye.. mak nye dan makcik nye nyanyi pun sendu...
Quote edoraixora 10-10-2018 05:39 PM
sedap suara umairah, nyanyi lagu lama

[ig]https://www.instagram.com/p/BoUBwbmB7o6/?utm_source=ig_web_button_share_sheet[/ig]

Lihat semua komen(68)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.045369s Gzip On
To Top