Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Gagal Nasihat Serina Kerana Anti-Kanser, Chef Wan Pula Diminta Untuk Menegur..

9-10-2018 04:14 PM|Oleh: Amiey | Dilihat: 3844| Komen: 25

Umum mengatahui yang selebriti, Serina Redzuawan merupakan anak kepada chef selebriti, Chef Wan. Sebagai seorang bapa, pastinya Chef Wan mahukan yang terbaik buat anaknya dan cuba memberikan sokongan sepenuhnya dalam apa jua yang dilakukan oleh anak-anaknya. 


Beberapa hari yang lepas, Chef Wan cuba untuk mempromosikan produk keluaran Serina di akaun Instagram miliknya sebagai salah satu langkah untuk menyokong perniagaan anaknya itu. Namun sebaliknya, Chef Wan pula diminta untuk menegur Serina supaya tidak meletakkan perkataan 'anti-kanser' pada produk makanan keluarannya.


Meletakkan 'anti-kanser' pada sesuatu produk merupakan satu kesalahan. 

Foto : Instagram Chef Wan
Tambah individu tersebut, dia sudah cuba untuk menegur Serina sebelum ini namun tidak dipedulikan oleh Serina

Bagaimanapun, ada individu lain yang mengatakan bahawa 'anti-kanser' dibenarkan dengan syarat ada usahasama dengan penyelidikan oleh pusat pengajian tinggi. 

Foto : Instagram Chef Wan

Apa pun, ada benar juga apa yang ditegur oleh netizen tersebut kerana ianya sudah dinyatakan dalam undang-undang pelabelan produk makanan. Diharap Serina dapat mengambil teguran tersebut secara positif dan rujuk pihak yang berkenaan untuk penjelasan yang lebih jelas. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 25
Komen

Previous : Bekas Kekasih Ismail Izzani Masih Rindukannya - Tak Segan Mengaku Di IG

Next       : "Muka Macam B*B*!" - Aishah Kesal Dituduh Suka Melagakan Netizen...

Komen Terbaru

Quote ayjay 11-10-2018 05:46 PM
opahKau replied at 10-10-2018 01:18 PM
berani nitijen tegur cep wan?
bakalan kena lahar balik la nanti.


Tak pun. Chepwan ok je kalau benda betul dia salah.
Dia jawab elok je pun

Lain-lain Komen

Quote RatuDunia94 10-10-2018 12:15 AM
Anti Kanser, Anti Penuaan.. hahaa..

Baik letak Anti Kematian je..
Quote abangadek 10-10-2018 09:52 AM
cep one boleh ditegur ke
Quote makton 10-10-2018 10:04 AM
jap lagi panjang berjela la cepwan punya caption nak bekap biz anak dia.

meleret2 dgn bahasa rojak dia, habis diungkit benda2 tak berkaitan.

typical cepwan
Quote botol_tritan 10-10-2018 10:23 AM
diorg ni x takut kena laser dgn chef wan ke. haha..
Quote Burong_Hantuk 10-10-2018 10:24 AM
anak & bapak sama perangai busok
Quote kucingitam 10-10-2018 11:11 AM
haha..aku pun nak tny soalan yang sama..tak takut dgn laharan cep one ke..
Quote mixed 10-10-2018 11:15 AM
DIVA AA tgh maki hamun CW kt ig heols
sudah perang uols
Quote Nenasketum 10-10-2018 11:18 AM
Buah tu naturally ada agen anti kanser tapi gula yang ko letak, preservatives bagai yang present.. Manusia minum berbotol sebab anti kanser tapi kidney & diabetes yang dapat pulak.
Quote fifie_olin 10-10-2018 11:21 AM
mmg x bole ek...br iols tau
Quote opahKau 10-10-2018 01:18 PM
berani nitijen tegur cep wan?
bakalan kena lahar balik la nanti.

i perasan cep wan ni sejenis yg xblh nk ditegur dgn org yg bukan sama traf dgn dia.
hentoh le..
Quote pai.kacang 10-10-2018 03:09 PM
http://jknkl.moh.gov.my/c/docume ... 3&groupId=10138

Senarai 20 jenis penyakit yang tidak boleh diiklankan
Quote tintalangit 10-10-2018 06:04 PM
mixed replied at 10-10-2018 11:15 AM
DIVA AA tgh maki hamun CW kt ig heols
sudah perang uols

Bukan Diva AA kata dah tak nak main IG lagi ke sejak2 dah 2 kali IG heols kena godam ?
Apa IG baru Diva AA Chuols ?


Quote esteryen 10-10-2018 07:00 PM
mixed replied at 10-10-2018 11:15 AM
DIVA AA tgh maki hamun CW kt ig heols
sudah perang uols

Apa ig diva vaazz??!
Quote rayray28 10-10-2018 07:07 PM
Betul ke dia maki hamun plak?baru haritu elok je gurau senda utk rancangan rakaman arena panggang ke hape..nampak mcm dok bergaduh perang mulut..tp dorg cm bergurau2 je nampaknya
Quote mixed 10-10-2018 10:01 PM
esteryen replied at 10-10-2018 07:00 PM
Apa ig diva vaazz??!

divaaavazz3 klu x silap
iols x tau buka tgk blank kena blok ke iols omg
Quote mixed 10-10-2018 10:02 PM
tintalangit replied at 10-10-2018 06:04 PM
Bukan Diva AA kata dah tak nak main IG lagi ke sejak2 dah 2 kali IG heols kena godam ?
Apa IG bar ...

tgk post #16 dah tepek ig diva
Quote Yeehaw 11-10-2018 01:34 PM
mixed replied at 10-10-2018 10:01 PM
divaaavazz3 klu x silap
iols x tau buka tgk blank kena blok ke iols omg

Meolls search xjumpa pun acc ny
Quote mixed 11-10-2018 01:37 PM
Yeehaw replied at 11-10-2018 01:34 PM
Meolls search xjumpa pun acc ny

mungkin dah deactive iols igt kan kena block td
sb smlm sblm tu heols
ada post video menganjing kak mah
dan meroyan dgn chep wan
pastu heols tuduh ada org repot video & royanan heols
di delete IG


Quote Yeehaw 11-10-2018 01:44 PM
mixed replied at 11-10-2018 01:37 PM
mungkin dah deactive iols igt kan kena block td
sb smlm sblm tu heols
ada post video menganjing ...

Pastu agak2 nak meroyan lagi, dok la gigih active kan ig. Apooo.
Xtetap pendirian main delete2 ni bak kata bintang paling fofular itewwww.

Lihat semua komen(25)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.053120s Gzip On
To Top