CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Sajat Pula Ugut Nak Potong Kemaluan PU Amin

21-9-2018 05:34 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 8326| Komen: 40|Original author: Oleh: Saiful

Description: Selepas Aliff Syukri mengamuk dengan PU Amin, kali ini giliran Nursajat pula.
Selepas Aliff Syukri mengamuk dengan PU Amin, kali ini giliran Nursajat pula.

Bengang sangat agaknya, sampai mengugut untuk memotong kemaluan pendakwah tersebut.



Kenyataan penyanyi lagu Bobo Dimana itu mendapat respon dari PU Amin yang memintanya supaya tampil memohon maaf.

Melalui Instagram, PU Amin memuat naik gambar dengan pegawai tertinggi Jabatan Siasatan Jenayah Komersil PDRM ketika berceramah di sana.

Foto: IG
Mereka menasihatkan agar PU Amin membuat laporan polis kerana diugut sebegitu.

Dalam masa yang sama, PU Amin meminta agar pihak mereka berhenti dari mempromosikan lagu tersebut kerana dikatakan menganfungi elemen lucah yang keterlaluan.


Difahamkan, video ugutan Sajat itu telah pun dupadam di akaun Instagramnya. -CARI
20

Bagus
35

Marah
26

Terkejut
33

Sedih
37

Lawak
35

Bosan

Friends Rank (186 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote otai_g 21-9-2018 06:31 PM
mcm ada pengalaman potong kemaluan je si sajat ni.

kalo org x de pengalaman potong x kan berani punya utk memotong.
Quote MadameOnion 21-9-2018 06:47 PM
Sajat ni bodoh..hari tu "glab..glab..applauth applauth" ni SOSporn pulak
Quote Foxey 21-9-2018 07:00 PM
Uihhh... Berani ka dia nak buat betui2
Quote BoLapciOus 21-9-2018 07:00 PM
Telor pon xde ade hati nk potong anu org..dasar ponen
Quote armin 21-9-2018 07:44 PM
Ala PU ni pun. Kau selalu ceramah pondan lgbt kau hadapla. Deyols tu asal lelaki. Padan muka kau.
Quote cahaya_almas 21-9-2018 10:06 PM
14288 like gmbrsajat...bengong nya yg like...kata nak boikot..ke tu semua golongan lgbt....huhu
Quote kiambang 21-9-2018 10:27 PM
Sokong sangat buat laporan polis ... langkah berjaga jaga ...
Quote Nenasketum 21-9-2018 11:31 PM
Report polis please. Aku sokong PU Amin.
Quote umbut 22-9-2018 08:28 AM
Pu amin ni pun poyo over.. lagi2 host dgn mat dan tu.. mat dan punyalah knowledge byk bagi info.. dia blur... koserrr

Quote giyomi 22-9-2018 05:01 PM
Dlm hal tiga pondan ni, rasanya hanya Allah jer yg dpt beri pengajaran pada mereka...mereka ingat dgn duit bole wat apa jer...well, it's true though. Campak jer duit semua leh settle...sama cam jantina sajat smpai kesudah tiada apa2 tindakan wlpon terang2an wat maksiat. As a PU, rasanya kenalah belajar bersabar dan membimbing mereka2 ni.
Quote giyomi 22-9-2018 05:03 PM
giyomi replied at 22-9-2018 05:01 PM
Dlm hal tiga pondan ni, rasanya hanya Allah jer yg dpt beri pengajaran pada mereka...mereka ingat dg ...

tapi jaman sekarang ni ada ker yg nak dgr nasihat...sampai dpt pengajaran dari DIA, baru nak bentang sejadah taubat.
Quote red_velvet 22-9-2018 05:07 PM
Sajat ni kalo korang perasanla dia jenis pelqt huruf S... Hahaha...rimas aku dengar dia bercakap sebab huruf S dia macam tersangkut di skala 8
Quote Orix 22-9-2018 05:08 PM
Baguslah. Fonen bergaduh dengan fonen. Bezanya sorg fonen siap, sorg lg fonen tak siap
Quote rosannazmia 22-9-2018 05:29 PM
Patutlah adik2 cam faiz roslan angap 'kaka2' ni idola depa.. Hmmm... Meols x skodeng dah ig faiz skrg ni camno dak tu? Insap? Ke camno? .. Pepepun depa ni mmg ketagaq abis, ckp lah mcmana tegur lah kasaq mana pon mmg lagi dabel trouble lah depa wat... Style ust. Ebit lew tu pon bkn blh sekali dua p nasihat mmg x jln lah dek nonnn oiii... Sbb cara lembut mmg kena berterusan.. Dgn diiringi doa dan harapn. In sha Allah, depa akn berubah. Kalu x itu urusan depa ngn tuhan. #sispunyaopinion
Quote toxicated 22-9-2018 05:47 PM
Aku nak tanye je sesapa masuk program2 tv mcm pencetus ummah, daie bagai tu mmg automatik jadi ustaz ke?
Quote sonatalady 22-9-2018 06:08 PM
X minat pu amin ni..tp selagi apa yg ditegur berkaitan agama...ok aje.
Tuk org mcm sajat..alip ..safie ke...dh tegur byk kali pn x nak dgr.
Sombong lg ada..sbb ada penyokong.
Bg saya..kalau dh semua x jalan...berserah pada Allah.
Quote mandak20 22-9-2018 07:56 PM
Kalau dah tak makan nasihat tu, biar Allah jer tentukan nasib pondan2 ni. Balasan tak semestinya kat akhirat ooooiiii abam2 pondan, kalau mendapat cash di dunia, padan muka uolls.
Quote addamnor 22-9-2018 08:22 PM
masalahnya sister, lagu hanjeng bobo di mana itu celah mana yang lucahnya sampai segal umat nak sentap? takat sajat 3 ekor memondan dlm klip video itu nothing new la kan. normal masyarakat jah level video pprt tersebut
Quote gekkou 22-9-2018 08:32 PM
potong dulu baru sembang
main ugut2 dengan kelaku perempuan jadian
kena gelak je
silap2 kau dulu kena luku

Lihat semua komen(40)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-6-2022 07:01 AM GMT+8 , Processed in 0.070956 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top