Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Syafie Naswip Dah Lamar Aishah Azman Ke?

14-9-2018 01:41 PM|Oleh: Amirah | Dilihat: 8927| Komen: 91

Gambar yang dimuat naik oleh Syafie Naswip dan Aishah Azman di Instagram mendapat perhatian netizen apabila kedua-duanya meraikan sesuatu di sebuah restoran terkemuka dalam suasana yang romantis.

Kapsyen pada gambar tersebut juga sama dan mereka berdua dilihat begitu gembira bagaikan ada sesuatu yang ingin disampaikan pada malam yang istimewa itu.


Agaknya mungkin Syafie sudah meluahkan isi hatinya dan melamar Aishah, bukan? Hubungan mereka berdua juga sudah lama direstui keluarga sejak Aishah berkawan rapat dengan Syafie.

Foto: IG Syafie Naswip
Di ruang komen, netizen turut mendoakan yang baik-baik pada hubungan mereka ini dan mengatakan pasangan ini cukup sepadan. Mereka juga tidak sangka Syafie mempunyai hubungan istimewa dengan Aishah dalam diam.

Apa pun moga apa yang dirancang sentiasa dipermudahkan buat kedua merpati sejoli ini. Jangan tunggu lama-lama naik pelamin. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
10
Marah
14
Terkejut
19
Sedih
2
Lawak
8
Bosan
7
Komen: 91
Komen

Previous : Bengkung Dan Girdle Sajat Laku Keras, Air Asia Pun Nak Jalin Kerjasama

Next       : Fouziah Minta Doa, Supaya Dirinya Istiqamah Berhijab

Komen Terbaru

Quote bottombikini 18-9-2018 09:11 AM
dak ni cantik sesuai la
nak2 kalo dia belakon pakai tudung

Lain-lain Komen

Quote Aneem 14-9-2018 01:45 PM
Tahniah korang..
Quote cahayamataku 14-9-2018 01:50 PM
Iols suke si Shafie Naswip ni.

Kalau betul tahniah korang. Semoga dipermudahkan urusan.

Dapat Afiq Muiz adik ipar
Quote putericahaya999 14-9-2018 01:51 PM
berlakon jdi boye la dik syafiee naswip
akak nak tengok
Quote willow12 14-9-2018 01:51 PM
Aishah azman ni muka matured. Apa2 pun tahniah la..

@bungaros mesti blh confirmkan stori ni
Quote aleesyasofia 14-9-2018 02:04 PM
tahniahlah ya
Quote Badigol 14-9-2018 02:07 PM
bkn ke aisyah ni dulu dgn ariz forteen ke?sbb prnh tgk kt ig diorg duk sweet sweet..bila pula dia dgn SN ni?
Quote bukan_ustazah 14-9-2018 02:11 PM
Laku jugak aisyah ni
Quote chicozinn 14-9-2018 02:19 PM
da bsar da si mohsin ni..aedy ashraff pn sme meollss msih ingat dia tu pelakon kanak2 lagi..heheh
Quote multinicky 14-9-2018 02:19 PM
meols rase byk plak artis nama aisyah , wani, sape lg eak??
Quote masdiana-ana 14-9-2018 02:27 PM
bertuah  perempuan dpt syafie nie pasal budak baik..tgklah cara dia layan mak dia ..sejuk jer mata tgk hormat org tua tak pernah tgk dia nie ada gossip2 liar walaupun masuk dunia seni..pandai jaga diri
tapi satu jer tak suka kt syafie nie pasal dia nie kuat merokok ,vape ..tiap kali buat live ig mesti hisap rokok..iols nie kurang suka laki merokok tapi payah nak cari laki yang tak merokok..
Quote Badigol 14-9-2018 02:29 PM
masdiana-ana replied at 14-9-2018 06:27 AM
bertuah  perempuan dpt syafie nie pasal budak baik..tgklah cara dia layan mak dia ..sejuk jer mata t ...

fattah tak merokok..opss..terpromote fa pulak..hihihi
Quote masdiana-ana 14-9-2018 02:31 PM
Badigol replied at 14-9-2018 02:29 PM
fattah tak merokok..opss..terpromote fa pulak..hihihi

tapi syafie lagi best berlakon...
Quote red_velvet 14-9-2018 02:32 PM
Congrats pie n ecah.. Pie ni budak baik.. Selalu utamakan orang tua..semoga berkekalan korang ye
Quote Badigol 14-9-2018 02:32 PM
masdiana-ana replied at 14-9-2018 06:31 AM
tapi syafie lagi best berlakon...

........hihi
Quote imanjannah 14-9-2018 02:34 PM
aishah ni pelakon ke penyanyi..
Quote missy_intsy 14-9-2018 02:36 PM
Badigol replied at 14-9-2018 02:29 PM
fattah tak merokok..opss..terpromote fa pulak..hihihi

Perghhh untung pajura
Quote Hitman91 14-9-2018 02:40 PM
tangan merangkul
Quote BoongaKertas 14-9-2018 02:41 PM
tahniah!!! omg. nape iols rasa heols ni stok anak baik2. bagus didikan mak heols
Quote ariellin 14-9-2018 02:45 PM
Mcm muka laki si wawa zainal plak berjambang gtu

Lihat semua komen(91)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.057149s Gzip On
To Top