CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Padah Serah Gambar, Video Lucah Kepada Kekasih

13-9-2018 06:01 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 6019| Komen: 25

Description: Gara-gara dendam kerana bekas kekasih curang, remaja lelaki berusia 19 tahun mengugut untuk menyebarkan gambar dan video lucah mangsa ke laman sosial.
Gara-gara dendam kerana bekas kekasih curang, remaja lelaki berusia 19 tahun mengugut untuk menyebarkan gambar dan video lucah mangsa ke laman sosial.


Gambar Hiasan

Suspek, bagaimanapun ditahan polis kira-kira jam 5 petang semalam, di hadapan Pejabat Jabatan Siasatan Jenayah, Ibu Pejabat Polis Kontinjen Terengganu di Jalan Sultan Omar sejurus keluarga mangsa membuat laporan polis.

"Suspek dikatakan bertindak demikian kerana dendam dan tidak berpuas hati terhadap bekas kekasihnya disebabkan wanita itu curang dengannya.

"Sepanjang tempoh setahun menjalinkan hubungan, mangsa mengaku ada memberikan beberapa koleksi gambar dan video aksi lucah yang dirakam sendiri untuk simpanan suspek ketika itu.


"Namun, selepas hubungan cinta mereka terputus, mangsa meminta agar memadamkan semua koleksi lucah tersebut tetapi suspek enggan. Malah, turut berani mengugut akan menyebarkan semuanya ke dalam laman sosial," kata sumber kepada Sinar Harian.


Kredit foto: Sinar Harian

Ketika pemeriksaan, polis tidak menemui sebarang benda menyalahi undang-undang pada tubuh suspek sebelum dia menyerahkan telefon bimbit miliknya.

"Pemeriksaan selanjutnya mendapati terdapat beberapa keping gambar dan video lucah milik mangsa yang disimpan di dalam telefon bimbit jenama Sony Xperia sebelum telefon berwarna putih itu dirampas.

"Turut dirampas satu set bateri telefon bimbit berwarna hitam jenis Sony, satu keping memori kad, satu keping sim kad Digi untuk siasatan susulan.

"Suspek seterusnya ditahan mengikut Seksyen 292 Kanun Keseksaan kerana menyimpan bahan lucah yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum tiga tahun atau denda atau kedua-duanya, jika disabitkan kesalahan," katanya. - CARI
12

Bagus
15

Marah
18

Terkejut
23

Sedih
16

Lawak
8

Bosan

Friends Rank (92 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote riyadhK 13-9-2018 07:17 PM
Cikki tu takleh ditangkap sekali ke sebab mengedarkan bahan lucah?
Quote buapakperut 13-9-2018 07:27 PM
pulis juga yang tengok
Quote salmon-suki 13-9-2018 07:33 PM
riyadhK: Cikki tu takleh ditangkap sekali ke sebab mengedarkan bahan lucah?

kekekeke~mendapatlah...tergadai maruah die..makpakk pmpuan tu reti plak nk report polis..anak sndiri dah calit arang kt muka tu..malu wehhh
Quote matamata 13-9-2018 07:43 PM
kena check tumblr nih....
Quote whitePoison 13-9-2018 07:43 PM
Teruk dah masalah sosial zaman la ni. Kecik2 dah buat bideo lucah, bagi pulak kat boypren konon2 hubungan bakalan kekal ke sorga..Tak fikir ke kau akan kawin nanti dikk..harap2 bideo tu tak tersebar di internet la.. yg jantan tu elok lingkup je kedalam.
Quote Aerhys 13-9-2018 07:51 PM
Jangan lah sesekali share nude pics dengan sesiapa pun. Kalau tersebar di website2 porno tahu pula malu. Kan dah banyak kali terjadi kes macam ni. Percayalah sgt dekat bf/gf yg belum sah berkahwin tu. Yg dah kahwin pun boleh dikhianati apalah lagi sekadar stok geli2.
Quote hadibah 13-9-2018 07:57 PM
ni kes si awek tu murah hati send video kat pakwe dia

bukan les curik2 rakam spender amoi apstu kantoi cctv







Quote tagas 13-9-2018 09:11 PM
kat tumblr bersepah koleksi2 awek murahan mesia

pilih je mane 1 utk di buat modal capmelan
Quote Spicymami 14-9-2018 12:43 AM
tagas: kat tumblr bersepah koleksi2 awek murahan mesiapilih je mane 1 utk di buat modal capmelan


Koleksi gmbr bogel bini org perut berlipat ketiak kerak2 berselulit satu badan pun byk kt tumblr.
Quote AbukRokok 14-9-2018 08:22 AM
tagas replied at 13-9-2018 09:11 PM
kat tumblr bersepah koleksi2 awek murahan mesia

pilih je mane 1 utk di buat modal capmelan

camana nak guna tumblr?
Quote lkick2113 14-9-2018 08:38 AM
matamata replied at 13-9-2018 07:43 PM
kena check tumblr nih....

hehehehe....layan ke bang???
Quote matamata 14-9-2018 08:43 AM
lkick2113 replied at 14-9-2018 08:38 AM
hehehehe....layan ke bang???

haha.....
Tak layan......
Quote lkick2113 14-9-2018 08:48 AM
matamata replied at 14-9-2018 08:43 AM
haha.....
Tak layan......

kalau layan pun apa salahnya...
Quote umbut 14-9-2018 08:55 AM
Macam2 apps jahanam skrg ni.. weechatlah,tumblr,bigo.. hp aku ada whatsapp je.. lain2 poning
Quote nbtech78 14-9-2018 09:55 AM
sapa suruh...hhahahha
Quote ctaz 14-9-2018 10:05 AM
sendiri yg salah...
Quote BoLapciOus 14-9-2018 10:34 AM
Kecik2 da pndai nk ugut bagai..xmemasei ko msuk penjara jantan disebabkan betina garit
Quote fox. 14-9-2018 10:40 AM
orang dah taknak nak ugut2 pulak. tayangkan muka si bodoh ini
Quote kakyungpilah85 14-9-2018 11:17 AM
betina tu pon sama gatal puki burit bagi gambar bagai..sundal nak mampus..pijak je betina bulu puki baru nak tumbuh ni..geram plak aku tgk murah sangat maruah ko dik

Lihat semua komen(25)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-7-2022 08:37 AM GMT+8 , Processed in 0.075113 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top