CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

“Jangan Undi Anwar! PKR Dan Keluarganya Mesti Diberi Pengajaran” - Siti Kasim

13-9-2018 10:13 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 18944| Komen: 237

Description: “PKR dan keluarga Anwar mesti diberi pengajaran.”
“PKR dan keluarga Anwar mesti diberi pengajaran.”

Aktivis Siti Zabedah Kasim atau Siti Kasim berkata demikian dalam satu kenyataan menerusi laman Instagramnya menggesa pengundi Parlimen Port Dickson untuk tidak mengundi Datuk Seri Anwar Ibrahim, sekali gus berharap kemenangan di pihak pembangkang.



Kredit foto: Malay Mail

Menurutnya, ini kali ketiga parti itu mengadakan pilihan raya untuk memberi laluan kepada pemimpin utama PKR itu.

“Mereka fikir, mereka boleh melakukan sesuka hati mereka sehingga menjejaskan kita (rakyat)? Tidak!” katanya.

Selain itu, beliau turut memuat naik kenyataan akhbar Ketua Wanita PKR Zuraida Kamaruddin berhubung pengosongan kerusi parlimen Port Dikcson bagi memberi laluan kepada Anwar kembali ke Parlimen.


Kredit foto: IG Siti Kasim

Zuraida dalam kenyataannya menuduh beberapa pemimpin PKR dangkal kerana mengosongkan kerusi Parlimen Port Dickson tanpa mengikut saluran betul.

Sementara itu, FMT melaporkan, Siti Kasim berkata jika Anwar tidak boleh jujur dan terbuka terhadap partinya sendiri, dia tidak boleh dipercayai rakyat.

Beliau turut mempersoalkan sama ada Anwar akan berterusan mencari kerusi untuk ditandingi sekiranya tewas di Port Dickson.


Kredit foto: Twitter

“Ini yang berlaku apabila perjuangan berdasarkan individu berbanding rakyat. Bertuankan individu lama-lama jadi Umno, ikut sahaja tak pakai otak,” katanya. - CARI
18

Bagus
13

Marah
21

Terkejut
19

Sedih
20

Lawak
17

Bosan

Friends Rank (108 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote munchkin 13-9-2018 10:16 AM
Pergggggghhhgggh siti kassim. Spot on. Ramai dah bising hal ni. Including indian dan chinese ye.

Tapi ada menyembah tuhan politik tiadaanwar selain anwar. Dalam ni pun ada.
Quote MrsKobis 13-9-2018 10:18 AM
Tak penah aku stuju dgn ct kasim nih... Kali nih memang aku stuju.
Quote munchkin 13-9-2018 10:19 AM
Depa kata kenapa dia tak bertanding di kerusi 2 tempat yg lain yg baru2 ni calon telah tiada. Banyak besar kepala dia. Dia dari umnok soooo. You can take him out of umnok but you cant take umnok out from him
Quote Nonones 13-9-2018 10:19 AM
Kali ni aku setuju dgn mek siti kassim ni. yihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
Quote farahzatul05 13-9-2018 10:21 AM
Mmg betul pon ape yg siti kasim ckp ni.

Stupid move.

I hope pembangkang letak calon so boleh tgk supporters PH tumbangkan AI n this stupid puak haluan kiri PKR ni pulak.

Jgn main2 dgn rakyat.
Quote kasibiman 13-9-2018 10:22 AM
You go girl.

Juga permintaan dedikasi kpd Isa ketot: you know what to do boyyy
Quote guesswho09 13-9-2018 10:26 AM
Nape anak atau bini dia
tak nak bagi laluan
terutamansi bini tu ha
tak da tokoh langsung sebagai menteri
Quote asyriqa 13-9-2018 10:29 AM
Akak sokong 200% siti kosim weh..nyampah lak aku ngan mamat ni
Quote AbukRokok 13-9-2018 10:30 AM
nak letak calon mana yg bleh menang lawan bang non ni?
siti kassim je la bertanding lawan bang non... tu pun kalu ada telur la
Quote nbtech78 13-9-2018 10:32 AM
apa kata siti kassim lawan DSAI...hehehe
Quote cmf_shalom 13-9-2018 10:33 AM

Padan muka....



Quote nikaido 13-9-2018 10:34 AM
munchkin replied at 13-9-2018 10:19 AM
Depa kata kenapa dia tak bertanding di kerusi 2 tempat yg lain yg baru2 ni calon telah tiada. Banyak ...

Anwar nak jadi PM bukan MB, yg bertanding baru2 semuanya DUN
Quote EvieWanKenobi 13-9-2018 10:36 AM
lapar betul nak bertanding..
Quote Yahudi_Bisex 13-9-2018 10:40 AM
Harap Heols menang.
Quote LostStar 13-9-2018 10:40 AM
ok sokong ahkak siti ini kali!hahahaaa
Quote smurfetz 13-9-2018 10:46 AM
nikaido replied at 13-9-2018 10:34 AM
Anwar nak jadi PM bukan MB, yg bertanding baru2 semuanya DUN

ooo baru paham.. terpikir gak, ngapa dia tak bertanding kat kerusi kosong tu

lama-lama org fedap dgn anuar ni.. tak habis-habis pasal diaaa.. semuanya diaaaaa
Quote belon 13-9-2018 10:50 AM
Kali ni aku sokong kak siti
Quote bangcak 13-9-2018 10:54 AM
terbukti siti kassim org kuat umngok
Quote rosasen 13-9-2018 10:59 AM
MrsKobis replied at 13-9-2018 10:18 AM
Tak penah aku stuju dgn ct kasim nih... Kali nih memang aku stuju.

samaaaa. sape undi kuarga tu mmg *****

Lihat semua komen(237)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-5-2022 08:24 PM GMT+8 , Processed in 0.085895 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top