Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Bung Moktar Sibuk, Upah Pengasuh Tolong Zizie Ezette Uruskan Anak

10-8-2018 12:39 PM|Oleh: Amirah | Dilihat: 4675| Komen: 55

Zizie Ezette menceritakan tentang perihal suaminya, Datuk Seri Bung Moktar Radin sebagai Ahli Parlimen Kinabatangan apabila ditanya netizen di Insta Story.

Sungguh pun jadualnya sibuk sebagai wakil rakyat namun dia tidak sesekali melupakan tanggungjawabnya pada isteri dan anak-anak.

Foto: IG Zizie
"Walaupun DSBM (Datuk Sri Bung Moktar) selalu sibuk tapi tak pernah lupa akan tanggungjawab dan telah memudahkan tanggungjawab saya dengan mengupah pengasuh bayi. Saya tidak hebat tanpa mereka," ujar Zizie.


Pasangan ini dikurniakan dua anak kembar lelaki dan dua orang lagi anak angkat. Keempat-empatnya masih kecil lagi.

Layanan kesemuanya sama rata dan dia tidak pernah menganggap dua orang anaknya itu sebagai anak angkat. Dia sendiri tidak selesa dengan panggilan tersebut.


Dalam soalan rawak yang ditanya netizen tersebut, terselit juga soalan yang bertanyakan reaksinya tentang suaminya di Dewan Parlimen. Tiada jawapan diberikan dan hanyalah emoji terkejut.

Memang meriah ahli keluarga Zizie sekarang! Seronok ada anak ramai. - CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
1
Komen: 55
Komen

Previous : Mungkin Tak Sengaja, Suami Terakam Video Yuna Tak Pakai Tudung

Next       : Berang Dikritik, Azrel Ismail Tak Sengaja Hina Orang Asli?

Komen Terbaru

Quote danieladam 18-8-2018 10:19 AM
sofiazara replied at 14-8-2018 06:15 PM
dia panggil lakinya DSBM, macam BDSM lol

Ingatkan iols sorang je baca BDSM skali lalu tadi..huhuhu

Lain-lain Komen

Quote krustykrab 10-8-2018 12:44 PM
untung la liaki kaya...lg pun laki hg dh puas kut basuh berak anak2 bini tua dulu....takkan nak buat lagi
Quote matkpop 10-8-2018 01:04 PM
untung dek badan. tahniah le. comel2 anaknya walaupun ayah nya mat tak berapa gemar.
Quote rynehanekoma 10-8-2018 01:06 PM
Untungla...
Quote xAthenax 10-8-2018 01:30 PM
tahan juga jijie dengan mulut celupar bung
jenih uncouth
Quote myakayina 10-8-2018 01:54 PM
besar suda anak gegirl dia tu..
Quote whadda 10-8-2018 01:55 PM
kalau cakap anak 1st tu anak sendiri pon orang percaya.. muka akan2 sama je smua
Quote mieymiey 10-8-2018 01:56 PM
Ooo selain Jenna, ZE ni ada lagi sorang anak angkat eh?
Quote Nenasketum 10-8-2018 01:57 PM
Dah ada sisi Bung la pulak twins dia.. Dulu kemain cute.. Bung dok mancapup kat Dewan Rakyat, jangan pulak bebudak dua ke kena sepak sebab tak dapat sepak apak dia.. (lepas ni mungkin zizie mintak pengawal peribadi atas komen aku)
Quote Duta lover 10-8-2018 02:46 PM
Mana gamba anak angkat lg sorang?
Quote EvieWanKenobi 10-8-2018 02:56 PM
sejak bila lak anak diorang 4 orang?
Quote BanyuBiru 10-8-2018 03:05 PM
So aku nak buatpe... Nak menggelabah ke laki dia busy?
Quote sekel 10-8-2018 03:08 PM
abg Bung 'F**K YOU

perangai dlm Dewan
Quote MadameOnion 10-8-2018 03:11 PM
bung sibuk "fuck you" sana sini...org tua terencat
Quote kikuri 10-8-2018 03:23 PM
bung dah macam dukung cucu je... comey anak deols...
Quote kucingitam 10-8-2018 04:10 PM
comel anak dia..gebu gebas mcm maknya jugak..
Quote AvaAdore 10-8-2018 04:13 PM
Comel. Anak angkat dia pon muka mcm dia
Quote cikpah27 10-8-2018 04:32 PM
mieymiey replied at 10-8-2018 01:56 PM
Ooo selain Jenna, ZE ni ada lagi sorang anak angkat eh?

Jenna tu pun kembar seiras jugak uols.. Mebi kira sekali dengan kembar tu la kot.. Tapi org lain jaga.. Tak sure sapa yang jaga.. Ade nampak video zizie bawak jenna jumpa dengan kembar dia dalam insta dulu..
Quote cikpah27 10-8-2018 04:33 PM
EvieWanKenobi replied at 10-8-2018 02:56 PM
sejak bila lak anak diorang 4 orang?

dia kira sekali dengan kembar jenna kot?
Quote EvieWanKenobi 10-8-2018 04:41 PM
cikpah27 replied at 10-8-2018 04:33 PM
dia kira sekali dengan kembar jenna kot?

tapi kenapa kembar tak duduk sekali ye..?

Lihat semua komen(55)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.041837s Gzip On
To Top