CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

UMNO Tidak Perlu Mempertahankan Saya - Najib

10-8-2018 10:20 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 2134| Komen: 10

Description: "UMNO tidak perlu mempertahankan saya terhadap fitnah yang dilempar terhadap saya."
"UMNO tidak perlu mempertahankan saya terhadap
fitnah yang dilempar terhadap saya."


Mantan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berkata demikian selepas Presiden UMNO Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi mengeluarkan kenyataan yang berharap beliau tidak terasa hati dengan komen dua pemimpin parti itu mengenainya.

Sebelum ini, Setiausaha Agung UMNO Tan Sri Annuar Musa dan Pengerusi UMNO Wilayah Persekutuan Datuk Seri Johari Abdul Ghani menganggap Najib sebagai 'beban' dan menyatakan parti tidak akan bazirkan masa mempertahankannya.


Kredit foto: Reuters

"Melalui perbicaraan yang adil, saya yakin dapat mempertahankan diri saya.


"Segala tuduhan dan fitnah adalah terhadap saya dan bukan UMNO. Tidak adil untuk UMNO menanggung beban ini," tulisnya di Facebook.

Najib turut menegaskan dia berasa yakin tidak bersalah terhadap segala pertuduhan ke atas dirinya.

"Kesalahan saya hanyalah kerana melakukan yang terbaik demi rakyat, negara dan parti saya," ujarnya.

Beliau yang masih lagi Ketua Bahagian UMNO dan Ahli Parlimen akan terus bersuara terhadap sebarang isu yang menjejaskan rakyat serta negara.


Kredit foto: FB Najib Razak

Najib, kelmarin mengaku tidak bersalah atas pertuduhan menerima wang hasil haram berjumlah RM42 juta menerusi akaun peribadinya.

Najib boleh dihukum penjara maksimum 15 tahun dan denda tidak kurang lima kali ganda dari nilai hasil aktiviti haram atau RM5 juta, atau mana-mana jumlah yang lebih tinggi jika sabit kesalahan. - CARI
16

Bagus
17

Marah
23

Terkejut
26

Sedih
13

Lawak
16

Bosan

Friends Rank (111 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote dodolgemokgila 10-8-2018 10:22 AM
Aloloo pondan kepit dah merajuk lettewww. Xpe ramai cacai boleh jilat kau dgan percuma, tanpa bayaran! Setakat jahid pornorogol tu, kau luahkan jah dia smpai lunyai.
Quote dani-rox 10-8-2018 09:22 PM
bertabahlah tokjib
Quote mjla 10-8-2018 10:50 PM
Takat jwtn parlimen next pru Pok jib pegang lg
Lupakan umngok
Bukak parti baru
Cemolot dgn PKR
Quote DARSITA 11-8-2018 12:29 AM
Apa kata buat parti baru pok Jib? Heyyy jangan persiakan darah Pahlawan Bugis ko itu Pok Jib. Padan lah dgn muka hang. Time berkuasa dan berwang ckp tak pernah merendah diri. Gi mampus lah.


Quote pyropura 11-8-2018 12:32 AM
Muahahahah .... jibun pun DAH MULA NYESAL KA ???? So lobai macai bila lagi nak ngaku nyesal ..   . @jcopy @tobby @harizs @JohnnySins @Redskin
Quote MarryPottet 11-8-2018 02:27 AM
So tabung derma #percumanajib patut diteruskan ke tidak neh?
Quote renko 11-8-2018 08:52 AM
hahahahahhahahahahahahahahahahaahahha
merajuk da ke
xde macai nak jilat lagi mcm sblm ni
Quote nobrightside 13-8-2018 09:31 AM
Begitula lumrah politik ye tokjib. Bila di bawah takde sapa nak haa tepok lagi dah
Quote Maideen. 13-8-2018 08:22 PM
Edited by Maideen. at 13-8-2018 08:26 PM

Dulu Abu Jahal pon menaku dia orang baik dan senantiasa mendahulukan rakyat dan dia difitnah .....

Tapi dia cakap dalam bahasa arab lah......Prrrrrrrrrrrrrpffftght

Orang orang beriman bila dengar Abu Jahal cakap cegitu semua cakap " Podah, Pigidah" dll...... Malah ada yang kata " Pundek lu"!

Wallahualam.


Quote kedaikain 13-8-2018 08:27 PM
renko replied at 11-8-2018 08:52 AM
hahahahahhahahahahahahahahahahaahahha
merajuk da ke
xde macai nak jilat lagi mcm sblm ni

ado... dalam porum ni melambak... koh3

Lihat semua komen(10)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-12-2022 08:34 AM GMT+8 , Processed in 0.082039 second(s), 40 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top