Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

"Jemaima Mudah Mesra Dengan Aidil, Dia Ada Aura,"-Fasha Sandha

9-8-2018 11:41 AM|Oleh: Amirah | Dilihat: 9083| Komen: 114

Jika ditanya berulang kali sekalipun, jawapannya tetap sama pada media. Fasha Sandha dan Aidil Aziz selesa dengan hubungan persahabatan mereka buat masa ini.

Dia juga mengakui masing-masing ada menjumpai keluarga kedua-dua belah pihak namun perjumpaan itu bukanlah untuk merancang majlis perkahwinan.

Foto: IG Fasha Sandha
Dia juga tidak menafikan Aidil seorang yang memahami akan dirinya selain begitu mesra dengan anak-anaknya, Putra Rayfal Ramli dan Putri Raysha Jemaima.

"Seperti yang saya selalu sebut, hubungan kami baik sebagai kawan. Malah Aidil rapat dengan anak-anak saya. Mereka selesa dengan Aidil. lebih-lebih lagi anak perempuan saya, Jemaima sukar mesra dengan orang lain, terutamanya lelaki. Tetapi apabila dia dengan Aidil," katanya kepada MH.


Sifat Aidil yang sememangnya disukai kanak-kanak membuatkan anak-anaknya mudah rapat dengan Aidil.

"Mungkin dia rapat dengan anak-anak saya kerana dia mempunyai aura yang disukai kanak-kanak, Aidil juga mesra dengan anak-anak saudaranya juga," jelas Fasha.


Dia mendedahkan perkara tersebut semasa dijumpai di majlis pelancaran jenama baru produk Aurawhite Toothpaste.

Fasha terpilih menjadi ikon bagi produk Aurawhite dan dia turut menjelaskan sebelum mula menerima lamaran tersebut dia memang seorang yang cerewet kerana mahu menggunakan terlebih dahulu produk tersebut selama sebulan.


"Apabila mereka mahu melamar saya menjadi ikon, saya mahu mencuba keberkesanan produk tersebut terlebih dahulu. Lebih kurang sebulan lebih juga saya pakai sebab sebelum ini, jujur saya beritahu memang menggunakan ubat gigi label antarabangsa.

"Bagaimanpun selepas mencubanya, saya selesa dan Alhamdulillah terjalinlah kerjasama antara saya dan jenama ubat gigi ini," katanya pada MH lagi.

Terserlah kebahagiaan Fasha dengan Aidil. Moga ada jodoh pada hubungan kedua-dua merpati sejoli ini. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
2
Terkejut
2
Sedih
3
Lawak
6
Bosan
4
Komen: 114
Komen

Previous : "Bukan Nak Menunjuk..." - Ada Yang Sakit Mata Dengan Kemesraan Aeril Dan Wawa Ke?

Next       : Fouziah Gous Dah Mula Memakai Hijab Ke?

Komen Terbaru

Quote mixed 22-8-2018 08:17 PM
skymania replied at 20-8-2018 11:41 AM
bodoh makjanda gersang ni... gelabah tetek mntk maaf ngan  nora sbb merentan pasal " burung hantu" k ...

amin kan je dgn sI edeldadih berjodohan sb karat pn suka deols kawen konon ntn dpt baby comel sb edeldadih hensom hahhaa

Lain-lain Komen

Quote manehnya 9-8-2018 11:54 AM
pasya lawa sgt pakai bj tu...

aku agak keciwa ngan pemilihan bf nya tuh, dia deserve lg beter
Quote CrowneGlory 9-8-2018 11:55 AM
sesuai la tu berjodohan...ex mendadah sama mendadah...jatuh menjunam teruk saham rupa sampah cenggitu akhirnya jd laki ko akhirnya pasahmon...takpe janji empangan dpt lepas

Quote mizruncing 9-8-2018 12:15 PM
kawen jela kau pasah oiiii. caption kt ig slalu memintak. anak mintak adik la, mintak bapak bru la, tak sabar nk preggy la bila tgk org lain preggy   meluat plak tgk. desperate sgt
Quote mieymiey 9-8-2018 12:53 PM
Kalau kahwin, sure hensem cantik anak diorang.
Tapi anak laki Pasah tu iols rasa sikit tahun lagi confirm serupa anak Nowa.
Sebijik pulak iols nengoknya.
Quote Buritan 9-8-2018 01:01 PM
Patutnya ko kawin dgn aidil dr dulu lagi pasha.. pasti hidup ko gumbira.. ko nak jugak jejai cibai muka lombok tuu
Quote fushimi 9-8-2018 01:05 PM
mizruncing replied at 9-8-2018 12:15 PM
kawen jela kau pasah oiiii. caption kt ig slalu memintak. anak mintak adik la, mintak bapak bru la,  ...

gatal bijik nokss
Quote melinda_kerr 9-8-2018 01:37 PM
Dah tk nmpk aura lawa.. dulu pd mata i sgt lawa now biasa2...
Quote virgo19 9-8-2018 02:00 PM
melinda_kerr replied at 9-8-2018 01:37 PM
Dah tk nmpk aura lawa.. dulu pd mata i sgt lawa now biasa2...

biasa la tu.. faktor usia..
Quote NazRysha 9-8-2018 02:03 PM
semoga berjodohan
Quote BuBuComey 9-8-2018 02:20 PM
Semoga berjodohan sampai mati. Tp aku agak terganggu ngan pesen rambut anak laki pasah tu. Apsal mcm pesen rambut abu bakar elah?
Quote DayangKirana 9-8-2018 02:55 PM
BuBuComey replied at 9-8-2018 02:20 PM
Semoga berjodohan sampai mati. Tp aku agak terganggu ngan pesen rambut anak laki pasah tu. Apsal mcm ...

adoi..lama dah tak dengar nama abu bakar elah tuuh...
nostalgia betul...
Quote paz 9-8-2018 03:51 PM
Makin slim Fasha.
Quote miracle_forever 9-8-2018 04:00 PM
BuBuComey replied at 9-8-2018 02:20 PM
Semoga berjodohan sampai mati. Tp aku agak terganggu ngan pesen rambut anak laki pasah tu. Apsal mcm ...

Sama la...nmpk rambut anak dua dulu.sape la sabotaj buat hairstyle mcm tu. Kesian tgk. Mcm fasha masa berlakon jadi tomboy dlm filem dgn metrowealth kot dulu...pakai rambut palsu mcm tu la.
Quote umbut 9-8-2018 04:03 PM
BuBuComey replied at 9-8-2018 02:20 PM
Semoga berjodohan sampai mati. Tp aku agak terganggu ngan pesen rambut anak laki pasah tu. Apsal mcm ...

Dengar kat forum.ni jugak.. ada scar kat dahi.. jatuh ke apa x ingat.. tu yg pesen tu je.. sian budak tu
Quote umbut 9-8-2018 04:04 PM
manehnya replied at 9-8-2018 11:54 AM
pasya lawa sgt pakai bj tu...

aku agak keciwa ngan pemilihan bf nya tuh, dia deserve lg beter

Oklah.. dapat yg kaya pun x bahagia.. yg biasa2 pulak cuba.. x jln jugak.. cari yg luar biasa..
Quote mizruncing 9-8-2018 04:27 PM

kenssssss
Quote minahsenget 9-8-2018 06:07 PM
BuBuComey replied at 9-8-2018 02:20 PM
Semoga berjodohan sampai mati. Tp aku agak terganggu ngan pesen rambut anak laki pasah tu. Apsal mcm ...

I pun tgk terus ingat abu bakar elah...teringat my fren siap puji abu bkr elah quiet handsome.terbeliak mata kitaorg..rupanya nak ckp abu bakar yg  brrlakon siri opah
Quote rayray28 9-8-2018 06:09 PM
Fasha ni cmne diet or workout routine dia eh dh kurus skg..tp xde pn nampak gigih aktif bersukan gitu
Quote Orix 9-8-2018 06:11 PM
aura badboy..... biasa lah... iols pn boleh kalah dgan badboy vibes ni

Lihat semua komen(114)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.055504s Gzip On
To Top