Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Macam Opera! Netizen Terhibur Aksi Anak Zarina Zainuddin Pakai Foundation Sebab Nak Putih!

8-8-2018 03:41 PM|Oleh: Amiey | Dilihat: 2205| Komen: 13

Menjaga dua orang anak kembar lelaki yang menghidapi autism bukanlah suatu yang mudah. Namun, kekuatan dan ketabahan yang ditunjukkan oleh pelakon Zarian Zainuddin dalam membesarkan Muhammad Razil Azrai (Azil) dan Muhammad Raizal Azrai (Azal) membuatkan dia menjadi idola kepada ibu-ibu yang lain. 


Apa yang membuatkan ramai lebih mengagumi Zarina adalah kerana dia tidak malu untuk berkongsi kehidupan anak kembarnya itu dengan harapan ianya dapat menjadi sumber inspirasi kepada ibu bapa dalam menangani anak-anak istimewa seperti mereka. 

Sumber: Carian Google

Terbaru, Zarina memuat naik video anaknya, Azal yang memakai 'foundation' pada muka kerana mahu mencerahkan kulit wajahnya. Zarina yang terkejut melihat wajah Azal putih melepak sempat merakam aksi bersahaja Azal. 

Ingatkan pakai 'mask' rupanya foundation.. 





Pandai juga Azal menyapu 'foundation' pada mukanya. Nampak rata je, kan?  

Foto : Instagram Zarina Zainuddin

Tindakan Azal itu dipercayai kerana usikan Zarina beberapa jam sebelum itu yang mengatakan bahawa Azal menjadi gelap kerana berjemur bawah cahaya matahari. 


Dalam pada itu, rata-rata netizen terhibur dengan telatah Azal.


Seronok pulak tengok video-video Azal ni. Cukup terhibur melihat telatah mereka. Semoga Zarina sentiasa diberi kekuatan untuk membesarkan dan mendidik anak-anak istimewanya. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
1
Komen: 13
Komen

Previous : Mia Sara Dikejarkan Ke Hospital, Peminat Doa Cepat Sembuh...

Next       : Shila Amzah Rangkul 2 Anugerah Di China, Tapi Tiada Beritanya Pun?

Komen Terbaru

Quote bazarayamy 10-8-2018 04:26 PM
anak syurga jadi bunga senyum

Lain-lain Komen

Quote whadda 8-8-2018 04:28 PM
pandai azal dengar cakap ibu

aritu kluar citer lama zarina ape ke tajuknye.. antara gadis ke.. gelap btol kulitnye compare dengan sekarang.. tapi manis
Quote chinta89 8-8-2018 05:04 PM
heheh azal2..
Quote ilya 8-8-2018 05:16 PM
harap Kakak Zarina kurangkan gambar azil ke azal eh, (lupa) tak pakai baju dlm IG
seram tgk.
Quote laksmanabentan 8-8-2018 05:39 PM
comel jer Azal ni, muka selamba jer tak bersalah....
Quote anisanim 8-8-2018 09:04 PM
Anak2 dah makin meningkat dewasa reti dah nk berdandan.. Sampai umur matang skit lagi, dtg naluri nk kawin, gane rope plol kejadian nye.. Moga baik2 saja
Quote buapakperut 9-8-2018 02:02 AM
selalu nampak di ig indon2 mesti komen ala2 berdenyut ovari tengok kembar ni.
Quote EvieWanKenobi 9-8-2018 07:25 AM
memang salute dengan ketabahan dia..
semoga urusan membesarkan anak2
istimewanya sentiasa dipermudahkan..

Aaminnn..
Quote makton 9-8-2018 07:30 AM
hahaha lawak la azal ni..
Quote hunchback 9-8-2018 07:37 AM
salute dgn zarina ni. sangat sabar dengan anak2 autism dia tu...
Quote Changa 9-8-2018 08:49 AM
ilya replied at 8-8-2018 05:16 PM
harap Kakak Zarina kurangkan gambar azil ke azal eh, (lupa) tak pakai baju dlm IG
seram tgk.

Berdenyut ke bijik kelentit sis tengok OKU tak pakai baju??? Aiyoh fetish OKU sangat sister
Quote asmara_me 9-8-2018 09:06 AM
ni bukan gosip
Quote rynehanekoma 10-8-2018 11:25 AM
Kah kah..putih selepung
Quote bazarayamy 10-8-2018 04:26 PM
anak syurga jadi bunga senyum

Lihat semua komen(13)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.043293s Gzip On
To Top