Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Klon Ziana Zain Sudah Berubah. Ramai Terkejut, Doa Agar Istiqomah..

10-7-2018 01:17 PM|Oleh: Amiey | Dilihat: 8659| Komen: 102

Ziana Zain Dua atau nama sebenarnya Nik Aidi Azhar merupakan peminat fanatik penyanyi bersuara lantang, Ziana Zain. Di mana sahaja Ziana Zain membuat persembahan, dia pasti hadir bagi memberi sokongan kepada penyanyi kesayangannya itu. 



Dia juga kerap membuat penampilan persis Ziana Zain sehingga digelar sebagai klon Ziana Zain. Wah!


Foto: Instagram Ziana Zain Dua Official

Terkini, ramai dikejutkan dengan perubahan Nik Aidi yang dilihat sudah kembali kepada fitrahnya iaitu menjadi seorang lelaki sejati. Terharu dan gembira dengan perubahan itu, netizen mendoakan semoga dia sentiasa istiqomah. 


Gambar Terkini Nik Aidi (Foto: Ziana Zain Dua Official)
Gambar Terkini Nik Aidi (Foto: Ziana Zain Dua Official)
Imej dahulu (Foto: Ziana Zain Dua Official)

Alhamdulillah syukur..


Foto: Twitter Annas Easkey
Foto: Annas Easkey

Doakan Nik Aidi terus istiqomah..

Foto : Instagram Ziana Zain Dua Official

Semoga tak menjadi seperti Safiey Ilias..

Foto: Twitter Annas Easkay

Bagi yang tidak tahu, Nik Aidi juga merupakan bekas pelajar sekolah tahfiz Al-Quran suatu ketika dahulu. Tak percaya? Tengok gambar di bawah ni:

Gambar Nik Aidi semasa belajar di sekolah tahfiz (Foto: Instagram Ziana Zain Dua Official)

Nampak segak kan bila dia menjadi lelaki. Macam seiras Najib Ali. Sama-sama kita doakan agar dia terus istiqomah dalam penghijrahannya. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 102
Komen

Previous : Kamal Adli Sah Kini Solo, Ramai Pula Gadis Yang Cuba Nasib

Next       : Kecoh! Sheeda Dangdut Serang Ifa Di Parkir Kereta, Netizen Kata Gimik Saja?

Komen Terbaru

Quote SitiRopeah 2-8-2018 03:18 PM
chazey replied at 11-7-2018 02:36 PM
Akak rasa akak rela ja berlesbo dengan bapok coverina sebab jarang sekali akak baca kes bapok co ...

Fuh.. boleh buat thesis statement ni.

Lain-lain Komen

Quote brainbiru 10-7-2018 12:55 PM
Mmg trend ke posing atas kubur ni...?
Quote brainbiru 10-7-2018 12:57 PM
Hensem helok je jadi jantan... Harap mendapat moral support utk terus istiqamah... Nak berubah n istiqamah dgn diri sendiri mmg susah...
Quote imanmariam 10-7-2018 01:01 PM
Semoga istiqamah, diberikan kekuatan dan kesabaran menghadapi ujian2 seterusnya dan kehidupan sentiasa diberkati.
Quote vionna007 10-7-2018 01:06 PM
alhamdulillah...semoga terus istiqomah....jangan lak jd mcm sapi eliasa pulekss...
Quote nishikido 10-7-2018 01:11 PM
Bukan dia ni orang kata ada masalah sikit ke..tak sihat sikit akalnya.sebab tu law tengok video2 dia upload cam merepek sikit.tapi law heshe berubah elok la cuma harap jangan U-turn cam safi 2.0 lah sebab helok pon jadi jantan..moga istiqamah chuolls
Quote nishikido 10-7-2018 01:12 PM
vionna007 replied at 10-7-2018 01:06 PM
alhamdulillah...semoga terus istiqomah....jangan lak jd mcm sapi eliasa pulekss...

Sofea uolls nama gugurls heshe..menyampah kita
Quote Cari-Amiey 10-7-2018 01:17 PM
Ziana Zain Dua atau nama sebenarnya Nik Aidi Azhar merupakan peminat fanatik penyanyi bersuara lantang, Ziana Zain. Di mana sahaja Ziana Zain membuat persembahan, dia pasti hadir bagi memberi sokongan kepada penyanyi kesayangannya itu.








Dia juga kerap membuat penampilan persis Ziana Zain sehingga digelar sebagai klon Ziana Zain. Wah!





Foto: Instagram Ziana Zain Dua Official




Terkini, ramai dikejutkan dengan perubahan Nik Aidi yang dilihat sudah kembali kepada fitrahnya iaitu menjadi seorang lelaki sejati. Terharu dan gembira dengan perubahan itu, netizen mendoakan semoga dia sentiasa istiqomah.




Gambar Terkini Nik Aidi (Foto: Ziana Zain Dua Official)

Gambar Terkini Nik Aidi (Foto: Ziana Zain Dua Official)

Imej dahulu (Foto: Ziana Zain Dua Official)





Alhamdulillah syukur..





Foto: Twitter Annas Easkey



Foto: Annas Easkey




Doakan Nik Aidi terus istiqomah..



Foto : Instagram Ziana Zain Dua Official




Semoga tak menjadi seperti Safiey Ilias..



Foto: Twitter Annas Easkay




Bagi yang tidak tahu, Nik Aidi juga merupakan bekas pelajar sekolah tahfiz Al-Quran suatu ketika dahulu. Tak percaya? Tengok gambar di bawah ni:



Gambar Nik Aidi semasa belajar di sekolah tahfiz (Foto: Instagram Ziana Zain Dua Official)





Nampak segak kan bila dia menjadi lelaki. Macam seiras Najib Ali. Sama-sama kita doakan agar dia terus istiqomah dalam penghijrahannya. -CARI
Quote kiah_mai_pulak 10-7-2018 01:18 PM
Tetap nk pose, walaupun di kuburan
Quote Nenasketum 10-7-2018 01:19 PM
Alhamdulillah & harap kekal. Budak tahfiz rupanya tapi badan, raut wajah macam sakit.
Quote mieymiey 10-7-2018 01:21 PM
Semoga istiqamah dan diberikan kekuatan untuk terus berada di jalan yang benar.
Quote shernazz 10-7-2018 01:29 PM
Ni ke zianazain2006?
Harap harap istiqomah lah
Jangan jadi penunggang agama
Quote kimika 10-7-2018 01:31 PM
alhamdulillah...semoga istiqomah hendaknya
Quote cupu 10-7-2018 01:35 PM
Dh berubah bgusla..tp xsemestinya pun kita perlu bjubah bserban sentiasa..smg istiqamah la ye
Quote tobobon 10-7-2018 01:39 PM
syukur heols dah berubah..cumaa....

motif heols ada dlm gosip tempatan?? retiskah heols

mohon dicampak ke personaliti media sosial

@nazadiyah
Quote kucen_miang 10-7-2018 01:42 PM
alangkan ziana zain II yang femes tu pun sudah insof, sapi ilias ngan sajat masih jugak terus memondan.
Quote kucen_miang 10-7-2018 01:45 PM
nishikido replied at 10-7-2018 01:11 PM
Bukan dia ni orang kata ada masalah sikit ke..tak sihat sikit akalnya.sebab tu law tengok video2 dia ...

law heshe tu law hapa? civil ka criminal ka?
Quote SLAManya 10-7-2018 01:50 PM
semoga terus istiqomah ye bang... saya doakan abang dirahmati oleh Allah di dunia dan akhirat
Quote kucingitam 10-7-2018 01:52 PM
semoga istiqamah..jgn lepas ni keluar produk timbang kilo dah la ye...
Quote azimodin 10-7-2018 01:53 PM
iouls yakin abe jenna bukan propa sebab heouls x jual product pemutih timbang kilo

Lihat semua komen(102)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.044069s Gzip On
To Top