CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Muhyiddin Yassin Minta Laporan Terperinci, Siti Kasim Sokong

26-6-2018 10:35 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 1978| Komen: 12

Description: Semalam Menteri Dalam Negeri, Tan Sri Muhyiddin Yassin meminta Ketua Polis Negara Tan Sri Mohamad Fuzi Harun memberikan laporan terperinci berhubung penahanan Siti Kasim.Peguam berkenaan atau nama seb ...
Semalam Menteri Dalam Negeri, Tan Sri Muhyiddin Yassin meminta Ketua Polis Negara Tan Sri Mohamad Fuzi Harun memberikan laporan terperinci berhubung penahanan Siti Kasim.

Peguam berkenaan atau nama sebenarnya Siti Zabedah Kasim dilaporkan bersetuju dengan campur tangan Muhyiddin itu. 

“Adalah menjadi kepentingan umum bahawa menteri harus memastikan jabatan di bawah seliaanya mengikut undang-undang. Ini adalah mengenai peguam dan hak pelanggan. Ini bukan mengenai Siti Kasim.


Foto Mstar
“Mengenai hak saya untuk mengambil apa-apa tindakan undang-undang ia adalah perkara yang berasingan. Jika berlaku sebarang pelanggaran, saya terpaksa mengambil tindakan sewajarnya. Itulah hak saya,” katanya menerusi catatan Facebook. 


Siti berkata demikian sebagai mengulas kenyataan Presiden Persatuan Peguam-peguam Muslim Malaysia Datuk Zainul Rijal Abu Bakar yang tidak bersetuju dengan tindakan Muhyiddin campur tangan dalam kes Siti Kasim.  - CARI 
3

Bagus
2

Marah
3

Terkejut
3

Sedih
2

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (15 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote noraidil_06 26-6-2018 06:55 AM
So weird la PH, menteri blh la dictate ape yg polis boleh buat. U gonna be worst then BN la kalqu camni
Quote Simunggu 26-6-2018 07:09 AM
anti Islam, melayu & BM semakin berani sekarang ini...
Quote Maideen. 26-6-2018 07:30 AM
Lembab betul Muhyiddin Yasin ni. Dah beberapa hari kejadian berlaku baru terdengar dia bersuara padahal dia Menteri Dalam Negri yang bertanggong jawab dalam hal kepolisian!

Ni baru terhenggeh heggeh nak suruh Ketua Polis Negra buat laporan teperinci kat dia! Tapi tak apa lah....dari tak ada apa apa...

Suruh Ketua Polis Negra tu explain kalau betul pon polis kena kecing dengan JAIS, apasal punya bodoh, mintak reman 4 hari lagi? Orang melayu kata bodoh sombong. Omputih kata incompetent and arrogant!

Anyway bila nak tukar Ketua Polis Negra?
Quote zorrro_03 26-6-2018 08:07 AM
aku harap pendakwa sediakan kes ni dengan terbaik.  saman perempuan ni sampai lingkup. kita lihat sejauh mana dia nak begerak dan halang pelaksanaan tugas oleh penjawat awam di negara ini.

jika keadaan seperti ini tidak dijadikan contoh, pentadbir akan hadapi lebih banyak kesukaran selepas ini.  
Quote bangcak 26-6-2018 08:19 AM
takperlu siasat2 serbuan parti arboq tu.
kerajaan patut gubal undang2 tross.
tangkap semua arboq n buang ke timur leste.

penyokong2 arboq mcm siti kasim tu
kita hantar thailand modified pasang batang ngan telo.
Quote Burong_Hantuk 26-6-2018 08:22 AM
aduh,makin hari nampak semakin tenat negara kita nih
Quote scorpionkiki 26-6-2018 08:35 AM
Siti Kassim ni pejuang pd golongan lemah....mungkin kalau dia cantik ramai tak benci dia
Quote SWORKS27 26-6-2018 08:50 AM
mohon lantik SITI KASIM ni jadi penasihat keamanan kat dalam KDN
Quote batusembilan 26-6-2018 08:56 AM
scorpionkiki replied at 26-6-2018 08:35 AM
Siti Kassim ni pejuang pd golongan lemah....mungkin kalau dia cantik ramai tak benci dia

ha ha sy agak bersetuju dgn kamu point ini
Quote Alais 26-6-2018 09:22 AM
sampai sekarang tak tahu apa nama yg rupa orang yg buat laporan palsu

orang yg tolong pula kena tangkap
Quote kopokleko 26-6-2018 09:36 AM
Kalo nak jadi peguam berkaliber muka dan pakaian tu biarlah nampak senonoh sikit. Siti Kasim nih nampak begitu serabai dan serabut menjadikan belum dengar hujjah dia dah rasa rimas dan geli. Ada aje ramai orang yang kurang cantik tapi dia pandai menggayakan diri nampak elegent. Tapi Siti Kassim ni seolah2 memandang belacan atau tapai basi
Quote Cicisweets 26-6-2018 11:23 AM
Bagus munteri buat camtu biar melayu buka mata sikit{:handsome

Lihat semua komen(12)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

21-1-2022 03:53 PM GMT+8 , Processed in 7.320353 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top