CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Ifa Raziah Mengamuk, Nak Saman Produk Kurus

25-6-2018 01:55 PM| Diterbitkan: Cari-Amirah| Dilihat: 10101| Komen: 40

Description: Antara selebriti lama yang begitu aktif dalam industri hiburan tanah air, Ifa Raziah baru-baru ini mengamuk apabila gambarnya digunakan oleh pihak tidak bertanggungjawab untuk menjual produk kurus mer ...
Antara selebriti yang bertahan lama dalam industri hiburan tanah air, Ifa Raziah baru-baru ini mengamuk apabila gambarnya digunakan oleh pihak tidak bertanggungjawab untuk menjual produk kurus mereka.


Ifa yang kini semakin langsing dan menawan sedang giat menjalankan perniagaan produk pelangsingannya sendiri meminta pihak tersebut untuk memadam gambar-gambarnya sebagai testimoni dalam tempoh 24 jam.

Foto: IG Ifa Raziah
Amaran tersebut disampaikan melalui Instagram dan kini viral di media sosial dengan harapan pemilik produk tersebut menyedari tindakan salah yang dilakukan.


Jika dalam tempoh tersebut tiada tindakan diambil segera oleh pihak tersebut maka Ifa tidak teragak-agak untuk menyaman pemilik produk itu.

Foto: IG Ifa Raziah
Foto: IG Ifa Raziah
Ramai artis menjadi mangsa keadaan terutama mereka yang menjalankan perniagaan atas talian yang memang sengaja mengambil kesempatan untuk melariskan produk. Ini boleh memburukkan imej mereka sebagai artis dan menjadi bahan kecaman netizen.

Situasi ini perlu dibendung oleh pihak berkuasa kerana produk seperti ini semakin berleluasa dan tidak pasti sama ada mendapat kelulusan atau tidak.

Sebelum beli eloklah semak dulu kandungan dan kualiti. Jangan mudah terpengaruh dengan testimoni. Jadilah pembeli yang matang! - CARI
4

Bagus
5

Marah
7

Terkejut
5

Sedih
5

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (30 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote akuMNdia 25-6-2018 02:22 PM
apa perasaan si ipah ni bila tengok muka dia kat cermin?
Quote Parit.Hilton 25-6-2018 02:24 PM
euwww bahasa kau sangat lah PPRT
Quote Parit.Hilton 25-6-2018 02:24 PM
akuMNdia replied at 25-6-2018 02:22 PM
apa perasaan si ipah ni bila tengok muka dia kat cermin?

mestilah bangga sebab macam sailormoon  
Quote bottombikini 25-6-2018 02:27 PM
seram nengok gambo yg baju ijau tu
Quote giyomi 25-6-2018 02:53 PM
tak lar nampak kurus sgt pon, especili peha tu nmpk besar
Quote shernazz 25-6-2018 02:55 PM
Produk apa.yang nak disaman tu?
Quote Rainrein 25-6-2018 02:55 PM
Hauknye baju baju ko acik.
Quote akik 25-6-2018 02:59 PM
bahasa sama buruk dengan muka
Quote mieymiey 25-6-2018 03:01 PM
Kurus ker gundu ker, tetap la nampak hauk diva chuols ni. Dah la filter sekati
Quote rospinki 25-6-2018 03:19 PM
aku ada kenal someone macam ifa ni..kenal sgt..muka dia sebijik cam ifa ni..sejenis manusia yg obses pada perhatian dan limelight pujian..let them be.

#perasacantik
#macampontianak
Quote EvieWanKenobi 25-6-2018 03:37 PM
sakannya alter muka..
Quote cupu 25-6-2018 03:49 PM
Dia ni kan suka menempel ngan dsv,sajat,dtl...dh tgk srmua kaya raya tu yg nk buat produk jgk..smg bjaya la ifa oiii...klu aku jd kkm aku amik sampel..ubat kurus klu extreme ni sah2 ada sibrubitamin..btol ke tak eja ni. Msia pun pun satu hal..xde satu benda yg yg tegas.
Quote mummydarling 25-6-2018 03:59 PM
bahasanyee pprt naw nok..
Quote pavlovachoc 25-6-2018 04:13 PM
byk no repaire muke dia ni
Quote akuMNdia 25-6-2018 04:28 PM
Parit.Hilton replied at 25-6-2018 02:24 PM
mestilah bangga sebab macam sailormoon

tang mana sailormoon nye tu?
masa kekecik aku minat katun sailormoon.. mohon jgn cemarkan imej sailormoon

Quote akuMNdia 25-6-2018 04:31 PM
kesian diorg ni ... muka dah Allah ciptakan cantik2 nak jugak dihodohkan.
Quote haryatie 25-6-2018 04:31 PM
dia pun ada produk sendiri ker..
dr bahan apa lah yg dia buat yer..
takut jerk nak mkn..
Quote sofinamini 25-6-2018 04:55 PM
amboi bahasa dia
Quote beeeee 25-6-2018 05:33 PM
aik kata muka badan dah repair pun nak filter 100x kah acik hahah

Lihat semua komen(40)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

20-5-2022 10:40 PM GMT+8 , Processed in 4.565504 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top