Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Che Ta Ajar Intan Salleh Teknik Hentakan Tumit Tinggi Untuk Perampas...

11-6-2018 12:29 PM|Oleh: Amiey | Dilihat: 5184| Komen: 63

Pelakon jelita, Rozita Che Wan atau lebih mesra dengan panggilan Che Ta sememangnya seorang yang terbuka dalam mengutarakan pendapatnya. Dia juga terang-terangan menyatakan bantahan dan kebencian pada wanita yang merampas hak wanita lain atau perampas. 


Terbaru, melalui akaun Instagram miliknya, Che Ta menyatakan sokongannya terhadap bekas isteri kepada Ude iaitu Intan Saleh. 

"Secara jujurnya kami benci perampas"


Che Ta dalam postingnya yang lain juga mendoakan semoga Intan dikurniakan rezeki dan jodoh yang baik. Dia juga sempat mengajar Intan cara untuk 'mengajar' perampas yang cuba mengganggu haknya. 



Dalam pada itu ramai yang menyatakan betapa mereka juga membenci wanita yang merampas hak wanita yang lain. 

Benci perampas..


Tidak kurang juga beberapa individu turut menyebut nama aktres Izreen Azminda pada ruangan komen. 


Namun, ada individu meminta agar tidak menyalahkan wanita yang merampas sahaja kerana lelaki juga harus dipertanggungjawabkan dengan kesilapan yang dilakukannya. 

Tepuk sebelah tangan tidak akan berbunyi..


Intan semakin cantik, semoga dapat jodoh yang lebih baik...

Apa pun, kita doakan yang terbaik untuk mereka. Tapi, tidak dinafikan semenjak bercerai dengan Ude, semakin terserlah kecantikan Intan. Pastinya ramai yang berkenan kan? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 63
Komen

Previous : Rosyam Nor Kondem Netizen Boikot Pasar Rayanya, Ini Pula Kata Farouk Hussain

Next       : Kurang Sopan! Safiey Illias Ditegur Tayang Punggung!

Komen Terbaru

Quote bungarose 12-6-2018 04:42 PM
Kes ude
Ude kawin janda dan menjandakan isterinyer

Lain-lain Komen

Quote clarizsa 11-6-2018 12:32 PM
Hahhahaaha kelakarla che ta

Bca komen ada jugak yg menyokong perampas
X abis2 sebut takdir la apa
Pstu doa bnda bodo cm konon2 nnti berbalik kt che ta la apa

Meluat
Quote GigaMom 11-6-2018 12:34 PM
Kemain berjela artikel kau
Sumber pula cuma cedok sekeping 2 pic kat ig
Quote danieladam 11-6-2018 12:35 PM
hati2 che ta..jangan nanti zain chuols pulak kena rampas dek penangan balas dendam golongan jering
Quote SLAManya 11-6-2018 12:46 PM
hanez suraya pun dah bff dengan intan
apa ja yang tinggal untuk yizreen dan kude ?
Quote awanearisu 11-6-2018 12:54 PM
Ada penampakan Haji Zil sekali di ruangan komen. Pandai che ta selit produk sekali sambil-sambil bikin panas.
Quote ninjago 11-6-2018 12:58 PM
danieladam replied at 11-6-2018 11:35 AM
hati2 che ta..jangan nanti zain chuols pulak kena rampas dek penangan balas dendam golongan jering ; ...

time tu la boleh tengok dia beraksi guna hentakan tumit tinggi..hahahahhaah
Quote kerawangcantik 11-6-2018 01:07 PM
Kena hentak dgn kasut cheta boleh berlubang kepala wehhh
Quote chazey 11-6-2018 01:12 PM
Kesian Intan. Nampak sangat cengkung makan hati.
Quote merrissa 11-6-2018 01:22 PM
Wakakkakakaa.... che ta ajaq cara pakai bulu mata pelesu ke
Quote Mleeen82 11-6-2018 01:31 PM
Tp x berkesan kalua dh senyap2 buat hal...
Quote Suchi 11-6-2018 01:39 PM
awanearisu replied at 11-6-2018 12:54 PM
Ada penampakan Haji Zil sekali di ruangan komen. Pandai che ta selit produk sekali sambil-sambil bik ...

Knp che ta bg hadiah jus tu huhu mcm tak sesuai plak huhu.
Nnt jd mcm founder jsd tu hah siap bg alasan bilido tinggi la apalah so kira kena wajib kahwin la.. dah tu masa menjanda motif la telan jamu2 atau ubat2 gitu huhu patut telan ubat yg boleh matikan nafsu ler hihi.
Quote zeitabaei 11-6-2018 01:53 PM
Cheta X hentak Kasut kat adik beradik dia yg jadi perampas ke?
Quote kakJOYah 11-6-2018 02:06 PM
ooo.. kalau jadi simpanan & kikis duit laki orang boleh pulak ye che ta..?
Quote kakJOYah 11-6-2018 02:09 PM
untungla dapat pampasan, nasib baik tak dapat tumit tinggi atau c4
meluat aku nak acah2 mulia konon benci perampas..!!
Quote mrsLucky 11-6-2018 02:10 PM
Dah nampak usia 40an Cekta...dulu she nampak muda.
Quote zaraaqilah 11-6-2018 02:13 PM
x saba nk mkn popcorn waktu berbuka kang sambil mencari2 stemen balas jering n kude
Quote haryatie 11-6-2018 02:14 PM
xde siapa yg suka dgn perampas
tp xde lah nak berckp dgn riak @ takbur konon2 bleh jerk belasah si perampas tu
suami sendiri pun salah, jenis x setia....jenis melayan
x guna pun bertahan kalau suami x setia..baik blahhh
redha jerk dgn ketentuan
ada la hikmah disebalik semua tu
Quote azalia72 11-6-2018 02:16 PM
zeitabaei replied at 11-6-2018 01:53 PM
Cheta X hentak Kasut kat adik beradik dia yg jadi perampas ke?

Oppsssss... masa tu belum berkuatkuasa lagi... hahahahha

Quote Themilo 11-6-2018 02:22 PM
zeitabaei replied at 11-6-2018 05:53 AM
Cheta X hentak Kasut kat adik beradik dia yg jadi perampas ke?

khennn.. bila adik dia rampas hak orang lain, takpe pulak..

Lihat semua komen(63)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.045925s Gzip On
To Top