Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Degup Ramadan Lihat artikel

Set Buka Puasa Serendah RM8.50 Di Restoran Jasima, Percuma Buah, Kurma Dan Air Lagi

Oleh: Diba S.|21-5-2018 10:20 AM |Dilihat:1775| Komen: 9
Berbuka puasa di luar bersama sahabat handai atau ahli keluarga merupakan acara wajib setiap kali tibanya bulan Ramadan.

Kadangkala nak pilih tempat berbuka memang susah kerana perlu perancangan teliti dan persetujuan kesemua ahli. Jangan buntu! 

Nak yang bajet tapi mewah dengan rasa? Tak perlu membazir duit untuk buffet. Datang ke Restoran Jasima, bukan kedai mamak biasa-biasa ya.

Nikmati hidangan set buka puasa bermula dari harga RM8.50. Setiap set datang dengan buah, kurma dan air percuma.

Foto:Facebook Restoran Jasima
Restoran Jasima terletak di Taman Tun Dr Ismail dan ia telah beroperasi sejak tahun 1995! Tengok sahaja menu-menu yang ada: 


Foto:Facebook Restoran Jasima

Bertempat di Jalan Burhanuddin Helmi, persekitarannya bersih dan makanan yang ditawarkan juga jauh lebih murah. 

Foto:Facebook Restoran Jasima
Pelbagai menu ditawarkan di restoran ini dan anda boleh buat tempahan awal dengan menghubungi 03-77291259.

Anda juga boleh singgah di bazar kuih yang dibuka setiap petang di depan restoran untuk membeli kuih resipi asli dari India.

Foto:Facebook Restoran Jasima
Jangan terbatal puasa pula ya lepas lihat gambar-gambar makanan dari Restoran Jasima! 

Apa tunggu lagi, meriah betul buka puasa di sini!  

Alamat: 102, Jalan Burhanuddin Helmi, Kuala Lumpur

Selamat mencuba dan selamat berpuasa kepasa semua umat Islam! -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 9
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote onexox97 22-5-2018 02:43 PM
MACAM BEST JE

Lain-lain Komen

Quote shernazz 21-5-2018 10:31 AM
Sesap plak tgk pic pic tu
Quote shernazz 21-5-2018 10:31 AM
*sedap
Alahai bolan posa typo..haha
Quote salmon-suki 21-5-2018 11:04 AM
Byk kali gk order drpd resto jasima ni..ok ler makanan dia..order kangkung goreng dlm tu dia ltk sotong,udang..tomyam pn portion besar..sedap ler..cumanya makanan jenis masak pedas,masam manis to me mcm sama aje..hihi... Affordable...
Quote nisako 21-5-2018 11:40 AM
dapnye...............................
Quote intanazlynna 21-5-2018 01:10 PM
yum yum.. teringat megi goreng laa pulak
Quote chinta89 22-5-2018 11:49 AM
kecur liur............
Quote lelaiskandar 22-5-2018 12:04 PM
Wow! Tak sangka harga lebih kurang Ipoh je. Silap2 kat Ipoh lagi mahai
Quote Amalinarazi 22-5-2018 12:38 PM
Sedapnyaaaa
Quote onexox97 22-5-2018 02:43 PM
MACAM BEST JE

Lihat semua komen(9)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.041049s Gzip On
To Top