Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Dulu Sokong Najib Razak, Sekarang Nak Salam Tun Mahathir? -Ini Jawapan DJ Dave

16-5-2018 12:21 PM|Oleh: Amirah | Dilihat: 2164| Komen: 16

Foto Irwan Shah Abdullah atau lebih popular dengan nama DJ Dave telah tular apabila dirinya mahu bersalam dengan Tun Dr Mahathir.

Foto: Carian Internet
DJ Dave masih tidak memberi apa-apa kenyataan berkenaan foto tersebut dan memilih untuk berdiam diri seketika mengenai perkara ini.

Foto: mStar Online
Dahulu dia lebih terbuka menyokong kepimpinan bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak. Lagu klasiknya yang berjudul ‘Kawan Setia’ juga turut digunakan sebagai lagu berkempen untuk parti Barisan Nasional ketika PRU Ke-14.

"Saya tak nak jawab lagi mengenai isu ini. Saya akan keluarkan kenyataan rasmi saya mengenai foto yang menjadi perhatian ramai itu.

"Sila tunggu penjelasan saya dalam masa terdekat," ujarnya kepada mStar Online.

Foto: Carian Internet
Foto yang tular itu mendapat kritikan netizen yang mempersoalkan sokongannya kepada parti politik. Dia juga didakwa sudah beralih arah selepas Barisan Nasional mengalami kekalahan teruk baru-baru ini.

Apa pun kita tunggu apa jawapan DJ Dave. Keadaan ini bukan sahaja berlaku dalam ahli politik malah pada selebriti juga yang dituduh sebagai ’lalang’. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
2
Komen: 16
Komen

Previous : Lepas Tayang Lurah Dada, Fasha Sandha Menari Tayang Peha Gebu

Next       : Adira Hamil Anak Kedua, Datuk Red Sasar 20 Orang Cahaya Mata

Komen Terbaru

Quote biozipstar 16-5-2018 10:34 PM
agaknya dia mmg suka che det kot

Lain-lain Komen

Quote jlo 16-5-2018 12:39 PM
la nak salam apa salah nye.a.duihhhh
Quote kaseh80 16-5-2018 12:40 PM
Biasalah cari makan
Quote grizz 16-5-2018 12:40 PM
korg ni pon..die nk gak glamer..
xpon sejenis ngan wak doyok..
nk jage priuk nasi sndiri..
Quote Skuau 16-5-2018 12:47 PM
bkn cikgu ajar kita najib ngn mader tu pemimpin kita...perdana menteri kita....ada tak cikgu ajar kita 'mader kalahkan najib'(ph kalahkan bn pru 14 la...)...so apa salah dia salam ngn perdana menteri dia menurut apa yg diajar kat sekolah....
Quote shernazz 16-5-2018 12:58 PM
X salah pon
Rasanya dia x de la.kutuk che det kan..
Cm kita la..boss baru sure nak salam
Quote amirullurima 16-5-2018 01:54 PM
salam pun jadi isu ke hahaha
Quote BebeQ 16-5-2018 02:32 PM
Dah kenapa beliau gigih sangat berasak2 dalam ramai2 tu. Beliau bukan muda lagi.
Tak reti buat temujanji rasmi untuk berjumpa ke?
Tak pun sabar je la, nak dekat raya nanti mesti dijemput menyanyi lagu raya di majlis2, moga2 ada Tun M di majlis tu dan sila bersalam secara elok.

Gigih nau~
Quote kakasotong2 16-5-2018 02:37 PM
Meols xhabis paranoid lg iya dgn vc lagu heols jd lagu tema masa berkempen untuk najib rosmah n geng bn. Hari2 keluar dekat tv3 dlu masa musim pru

Dimanakah kan ku cari teman yang sejati...sambil keluar muka najib ngan rosmah kat playback tgh bdoa

Quote Ferr_Remy 16-5-2018 02:39 PM
Lalang.   
Quote soulmatte 16-5-2018 02:42 PM
semua dh jadi lalang...maner yg memberi manfaat disitu lah dia mengikut..kesian jibby dah xde siapa yg peduli
Quote mohdcrow 16-5-2018 03:02 PM
setakat sekarang ni belum ada lagi yang mengaku bila dituduh lalang...lalang...lalang...lalang...
Quote msdummy.2018 16-5-2018 03:21 PM
kakasotong2 replied at 16-5-2018 02:37 PM
Meols xhabis paranoid lg iya dgn vc lagu heols jd lagu tema masa berkempen untuk najib rosmah n geng ...

iye ker kaka? ahhaahahha..dh lama xtgk tv3.....adoiii nk tgk gak...ehehhehehe
Quote sonatalady 16-5-2018 03:23 PM
Sudah2 lah pasal.isu lalang
Bkn org terkenal aje lalang...org biasa ramai lg lalang.viral x viral aje.
Bosan lah isu politik x habis lg
Quote mystica 16-5-2018 04:19 PM
apa salahnya nak salam dengan PM sendiri...lgpun ramai yg sokong BN dan pada masa yg sama sayang Tun M.
Quote MadameOnion 16-5-2018 04:33 PM
tak silap ada tertengok satu video sebelum pru dulu dj dave ada masa tun berkempen..kalau tak silap la...tapi org2 lama ni mmg depa suka tun..tambah pulak dj dave ni mmg bukan melayu..dah sah2 bukan artis umno
Quote biozipstar 16-5-2018 10:34 PM
agaknya dia mmg suka che det kot

Lihat semua komen(16)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.055505s Gzip On
To Top