Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Lepas Tayang Lurah Dada, Fasha Sandha Menari Tayang Peha Gebu

16-5-2018 11:27 AM|Oleh: Saiful | Dilihat: 8437| Komen: 138

Makin ditegur, makin menjadi-jadi katanya. Dulu Fasha Sandha dikecam kerana menampakkan lurah dadanya.

Kali ini dia tayang pula peha gebu.

Lagu yang sedang tular sekarang ini, Lagi Syantik nyanyian Siti Badriah membuatkan ramai pakat nak menari.



Termasuklah pelakon ini dan video tarian yang dimuat naik di laman Instagramnya memang mendapat perhatian dari netizen.

Bergelek sakan pelakon ini bersama dua lagi rakannya.



Walaupun ramai yang memuji, namun kebanyakan netizen menghentamnya dengan mengatakan Fasha terlampau seksi.

Seolah-olah tidak menghormati Bulan Ramadhan yang akan menjelang tiba tak lama lagi.





Mungkin malas nak melayan kritikan negatif, Fasha bertindak menutup ruangan komen pada posting tersebut.

Apa-apa sahajalah. Asalkan Fasha Sandha bahagaia. Mungkin itu salah satu cara nak lepaskan tekanan kan? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 138
Komen

Previous : Dah Dua Tahun Kenal, Bila Masa Pula Nak 'Try' Syed Saddiq? - Emma Maembong

Next       : Dulu Sokong Najib Razak, Sekarang Nak Salam Tun Mahathir? -Ini Jawapan DJ Dave

Komen Terbaru

Quote beeeee 21-5-2018 02:15 PM
chicozinn replied at 21-5-2018 02:13 PM
aku nan hado la sebab aku bukan kaki membirah..hehehe

hehek gurau2 je jgn la maroh kiteeee

Lain-lain Komen

Quote kiah_mai_pulak 16-5-2018 11:39 AM
Once sundhal, always be sundhal.. hahaa, dasar jandha gatal bijikkk
Quote shernazz 16-5-2018 11:41 AM
Lagi syantik ni mmg viral
Semua nak.menari
Ada yg ok ada yang geli nengoknye

Pastu.menari dua jari.tu
Haiyaa....
Quote Nenasketum 16-5-2018 11:41 AM
Aku ingat aritu dia kurus, skali gedabak macam batang pisang. Gersang la pulak perangai mangkuk hayun ni.
Quote kiah_mai_pulak 16-5-2018 11:42 AM
Sundhal ni lurah tetek dh tayang, ju.bo leper jatuh pun dh tayang, skrg tayang peha sebesar gajah pulak, tak dpt cekup bekas2 menteri BN tak tau lahh. Kahkah
Quote zulka 16-5-2018 11:45 AM
gemuk dh minah ni
Quote honeylynn 16-5-2018 11:48 AM
nampak sangap..
Quote jlo 16-5-2018 11:53 AM
dia kata kuala kangsar tu gua marah orang kuale oiiii
Quote dubuk 16-5-2018 11:58 AM
nampak dah tua
Quote myakayina 16-5-2018 11:59 AM
shernazz replied at 16-5-2018 11:41 AM
Lagi syantik ni mmg viral
Semua nak.menari
Ada yg ok ada yang geli nengoknye

menari dua jari tu apo pulak? macam2 la hai..
Quote beeeee 16-5-2018 12:01 PM
fasha ni iolls suka je berlakon apa seme ok tapi lately ni nampak mcm janda kegersangan. hem maafkan perkataan kasarku
Quote umbut 16-5-2018 12:07 PM
Peha macam gajah
Quote EvieWanKenobi 16-5-2018 12:08 PM
it's okay Fasha.. you can't please everybody..
Quote put3reen 16-5-2018 12:09 PM
Pasah oi..peha ngn betis ko xmengiurkan pun..mcm batang pisang.. Satu lg..xyah nk nk.mengedik sgt lah..buat malu.. Ckup2 lah nk tayang yg ko happy..sbnyer acah2 nak bg jantan terliur ke..jejai teeliur ke apa
Quote jemahjacjon 16-5-2018 12:13 PM
Betul. Masa aku tgok video ni rasa mcm sundalnya la hai minah ni. Ntah sapa dia nk goda ntah
Quote kiah_mai_pulak 16-5-2018 12:21 PM
honeylynn replied at 16-5-2018 11:48 AM
nampak sangap..

Tetiap mlm duk usap fe.fet je.. sekala menyundhal dekat ig buat ilang sangap
Quote leftrani_kel 16-5-2018 12:25 PM
Nape la buat mcm ni?  X malu ke dgn anak2..
Quote kiah_mai_pulak 16-5-2018 12:26 PM
jemahjacjon replied at 16-5-2018 12:13 PM
Betul. Masa aku tgok video ni rasa mcm sundalnya la hai minah ni. Ntah sapa dia nk goda ntah

Bekas2 menteri Bn la tu, sebelum pru aritu gigih pakai baju bn sambil tayang ju.bo jatuh dia tu, nk bagi pak2 menteri time tu perasan, kot2 boleh cekup pak menteri kan
Quote virgo19 16-5-2018 12:26 PM
kat video tu kaki dia besar betul, tapi caption dia bagi tips kurus, jaga makan, exercise bagai..
Quote ziggystar 16-5-2018 12:27 PM
kiah_mai_pulak replied at 16-5-2018 12:21 PM
Tetiap mlm duk usap fe.fet je.. sekala menyundhal dekat ig buat ilang sangap

Kalu pasai perkombangan fefet pasah serah sajo pado si kioh ni. Tiap saat kalu dok hidu fefet pasah bolih gilo.

Tau bilo pasah usap fefet . Hahahhahaha.

Psg gps kat fefet pasah nihhh.

Lihat semua komen(138)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.055350s Gzip On
To Top