Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Selepas Bergetar Ovari Tengok Saddiq, Kini Giliran Abangnya Syed Abdullah Jadi Perhatian

Oleh: Abdul|15-5-2018 05:02 PM |Dilihat:3402| Komen: 44
Baru-baru ini, nama Syed Saddiq menjadi sebutan para gadis-gadis, bukan sahaja kerana kemenangan beliau semasa pilihan raya yang lalu, namun kerana paras rupanya yang kacak.

Bukan sahaja Syed Saddiq, abangnya juga terkena tempias sekali!

Syed Abdullah mendapat perhatian para netizen dan dipuji-puji kerana mempunyai badan yang sado dan tinggi lampai. 

Nah tengoklah, siapa yang lagi kacak?

Foto: IG Syed Abdullah
Menerusi Instastory Syed Saddiq, abangnya sempat berseloroh dan menyatakan terima kasih kepadanya kerana turut terkena tempias populariti.
Foto: IG Syed Saddiq
Gambar-gambar Syed Abdullah telah mendapat perhatian para netizen. Sampai nak terpecah ovari katanya...Nah bacalah.

Alahai macam-macamlah netizen ni. Apa pun suka berpada-padalah, tak perlu over. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
3
Bosan
5
Komen: 44
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote haruslah 11-6-2018 03:02 PM
betol la kata netizen tu
takut kunyit jer pecah ovari

Lain-lain Komen

Quote umbut 15-5-2018 05:11 PM
Eeeeeeeeewwwwwww
Quote friedfishsoup 15-5-2018 05:13 PM
ok lah ada rupa la jugak. tapi tak la hensem sgt
Quote blakerainer 15-5-2018 05:34 PM
Gila tak hensem pon
Quote Konahhh 15-5-2018 05:41 PM
Handsome nyaaa, pecah screen konah hahahahaha. Ala, biasa je nak oi. Budak sekarang asal berpangkat, fofular ka terus bergetar sini sana lahai #lemah.
Quote baroyacego 15-5-2018 05:45 PM
The main thing is the products should be liked by the customers and the homedepot opinion other thing is whether the customers are bare to pay for that.
Quote shernazz 15-5-2018 05:58 PM
Awat pakai.baju.merah cm calon parti gajah jah?
Quote jazaa100 15-5-2018 06:05 PM
Ada iras iras bangla keja kilang tauhu kat muor.....
Quote nidzhar 15-5-2018 06:10 PM
ketahian apakah ini
Quote tipuware 15-5-2018 06:10 PM
Sedangkan adik nyapun aku tqk rs hensem apa ntah lagi abgnya
Quote aleesyasofia 15-5-2018 06:12 PM
iols tgk biase sje
Quote Jajabeans 15-5-2018 06:13 PM
shernazz replied at 15-5-2018 05:58 PM
Awat pakai.baju.merah cm calon parti gajah jah?

haha kan. mcm azwan ali je pic tu
Quote shernazz 15-5-2018 06:18 PM
Jajabeans replied at 15-5-2018 06:13 PM
haha kan. mcm azwan ali je pic tu

Tu la pasal
Iols.igt eh..diva gajah tu dh melidi ke sejak.kalah neh..haha
Quote danieladam 15-5-2018 06:24 PM
Siyes abg die serupa azwan ali! Boleh jd Adik-Abang.
Quote salmon-suki 15-5-2018 06:26 PM
X hensem..sado tp asal pic ngn TunM tu nmpk dia ni kaki kecik?kekeke~amat x suka gitu,body atas besar gedabak,tgk kaki,kecik kurus melidi..{:run{:run
Quote EvieWanKenobi 15-5-2018 06:39 PM
nothing to shout about..
Quote armin 15-5-2018 06:43 PM
Tak hensem pun
Quote weezerfan 15-5-2018 06:54 PM
Mcm gay je..
Quote dani-rox 15-5-2018 07:18 PM
biasa jer. lg pun ovari ai dah tak koser nak bg reaksi, maklumlah zaman bbnu dulu asyik bergetar dan meletop2 jah kejanya.
Quote Hazi2000 15-5-2018 08:13 PM
jazaa100 replied at 15-5-2018 06:05 PM
Ada iras iras bangla keja kilang tauhu kat muor.....

Kihkihkih ni plg win aduiiii smpi sakit perut gelak...

Lihat semua komen(44)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.052255s Gzip On
To Top