Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Pengganti Ahmad Maslan Katanya, Netizen Terhibur Dengan Mat Sabu

Oleh: Aimi|14-5-2018 12:06 PM |Dilihat:2871| Komen: 8
Bahang PRU masih lagi terasa! Perdana Menteri Malaysia yang baru, Tun Dr Mahathir Mohamad telah mengumumkan barisan menteri-menteri. 

Nama yang paling menarik perhatian dan mencuit hati rakyat sudah semestinya Mat Sabu yang dilantik sebagai Menteri Pertahanan.

Di pentas politik, Mat Sabu memang terkenal dengan kelantangannya! Namun cukup dikagumi kerana kebolehannya menyampaikan ceramah dengan gaya yang bersahaja dan penuh dengan jenaka.

Boleh terbahak gelak bila layan video-video ceramah beliau. Tak percaya boleh tengok sendiri:




Kita memang memerlukan Tun Mahathir untuk bimbing kita. Sebab pintu masuk istana pun kita tak tahu kat mana. Antara kata-kata Mat Sabu. Sekali baca memang kelakar bunyinya, namun penuh maksud tersirat.

Foto: Mstaronline
Sebenarnya semangatnya yang memperjuangkan politik selama berpuluh-puluh tahun tanpa lelah yang harus dikagumi. Tidak dapat dinafikan lagi  Mat Sabu memang mempunyai auranya yang tersendiri. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
3
Bosan
1
Komen: 8
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote ayamserati 25-5-2018 06:33 PM
Bang Mat mmg kelako

Lain-lain Komen

Quote grizz 14-5-2018 01:42 PM
rmai gak penyokong mat sabu ni..
Quote anno_miss 14-5-2018 03:44 PM
Saya sokong tajuk thread ni.. Ada pengganti rupanya.. {:nose
Quote salmon-suki 14-5-2018 04:45 PM
Tp dia ni lawak berisi,bkn lawak kosong mcm maslan tu..kekeke~
Quote system_failure 14-5-2018 06:39 PM
English mat sabu jauh lebih baik lar jika dicompare dgn si jawa zahid komidi..

Quote Ppbmjerlun 14-5-2018 06:43 PM
{:childlike{:childlike{:childlike{:childlike{:childlike
Quote jolijo 14-5-2018 08:02 PM
Mmg dia lawak {:laugh{:laugh
Quote drivethru 14-5-2018 09:06 PM
Aku dulu x minat politik. Nama mat sabu ni mmg dah lama dengar. Tapi x pernah dengar n tengok di berceramah. Mase kempen pru14, ade tengok dia berkempen secara live di youtube. Mmg terhabur dengan dia berceramah pasal najib jumpa najib jumpa najib jumpa rosmah nak pinjam duit untuk 1mdb. Terus aku layan ceramah dia yg ade dalam youtube.
Quote ayamserati 25-5-2018 06:33 PM
Bang Mat mmg kelako

Lihat semua komen(8)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.051120s Gzip On
To Top