Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

“Mia Sara Tak Comel Sebab Hidung Besar!” - Netizen

11-5-2018 03:17 PM|Oleh: Suzy | Dilihat: 7980| Komen: 66


Sudah lama tidak mendengar berita tentang pelakon cilik Mia Sara. Sedang akaun instgram dipenuhi video dan foto kemas kini kehadiran Perdana Menteri baru, terselit video si cilik ini sedang menjalankan penggambaran di sebuah studio. 

Mia yang kini telah berhijab kelihatan sunguh berbeza dan segar dengan imej wajah disolek indah.



Wajah comel Mia kelihatan semakin anggun ditata rias jurumekap perofesional. Dia dilihat selesa dan ceria dengan gaya yang dikenakan padanya. 

Tetapi malangnya, netizen kurang bersetuju dengan penampilan tersebut. Mekap dan pakaiannya dikatakan keterlaluan. Pada pendapat mereka, Mia masih kecil dan tidak seharusnya disolek seperti orang dewasa. Tambahan pula, terdapat banyak bahan kimia dalam bahan solekan yang boleh merosakkan kulit Mia. 



Selain itu, Mia juga dikatakan tidak memakai tudung mengikut syariat kerana tidak menutupi dada sepenuhnya. Ada juga yang mengatakan Mia tidak comel kerana memiliki hidung besar! 

Amboi, netizen bila memberi komen memang tidak berlapik. Namun begitu, ada juga netizen mendoakan yang baik-baik dan memuji kecomelan Mia. 


Foto: IG Mia Sara

Dalam pada itu, Mia Sara sebenarnya jarang mengenakan solekan ketika berlakon. Jadi, apabila dia cuba membuat imej baru, mungkin peminat terkejut dengan pembaharuan itu. Netizen pun janganlah terlalu suka menghentam, Mia bukannya selalu bersolek begini.

Ia hanya untuk penggambaran jenama tudung yang diwakilinya sahaja. Bagaimana, pada anda okey atau keterlaluan solekan Mia itu? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
4
Terkejut
2
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 66
Komen

Previous : Namron Sindir Artis Yang Baru Up Dengan Tun M - Che Ta Balas Jawapan Padu

Next       : Izara & Caprice Respek Pemimpin BN - "Hishamuddin Tun Hussein Berpotensi Jadi PM"

Komen Terbaru

Quote anno_miss 22-5-2018 10:43 PM
Mia dah masuk remaja, mmg x comel mcm dulu.. Asal bakat lakonan ada.. In sya Allah mia boleh berjaya dlm industri hiburan

Lain-lain Komen

Quote rain2169 11-5-2018 03:26 PM
comel jeeee I tengok....
Quote delia3003 11-5-2018 03:33 PM
comel je tengok, hidung dia mancung

Quote virgo19 11-5-2018 03:36 PM
mia dah 13 tahun kan? kira dah remaja la tu, bukan kanak2 lagi dah.. kenapa pulak takleh mekap? ramai je budak2 marhaen seusia dia dah pakai mekap, inikan pulak dia retis..
Quote shernazz 11-5-2018 03:44 PM
Netizen x move on lagi ke
Biar lah dia
Xkan nak naked face pakai.liptip je depan kamera
Hatta bebudak pon ada mekap jua
Quote BedahBedul 11-5-2018 04:13 PM
Ramai je instafemes bebudak skrg ni lagi pandai mekap dr acik2 bawang.. dari umur 12 lg siap pandai shading lukis kening bagai, nanges acik bawang nengok
Quote hatikosong 11-5-2018 04:18 PM
Mia lawalah...
Quote BookerT 11-5-2018 04:19 PM
kau fetish hidung ke nyah? kau jangan lahap vimax macam mak hayam forumer iwan007 sudah la ye nyah....lahap vimax berbotol tapi masih fetish kinky bertimun bagai....
Quote CiliPadiSedap 11-5-2018 04:21 PM
kopek budak kecil pun kau tenung ke? kopek sendiri besar putu mayam
Quote Budakmomok 11-5-2018 04:25 PM
Ikut idung apaknye lah.cyber bully tul netizen
Quote Suchi 11-5-2018 04:30 PM
Membuli jela netizen ni
Quote saladin780 11-5-2018 04:53 PM
netizen yg byk bunyik sibuk kehidupan org lain ni kalu korg peratikan spisis takde laif je..ye lakan muka sendiri tak lawa..kaya pun idok..tu yg kejenya jadik menyalak je kat socmed..al maklumlah life sendiri sedihh
Quote meisapoya 11-5-2018 05:42 PM
Mia ni, comel je dri dulu sampai skrg
Quote Ambola 11-5-2018 05:47 PM
Dgn mia cute ni pun netizen nak cr pasal ekk.. bertabahlah dik mia..
Quote Nenasketum 11-5-2018 05:50 PM
Mulut longkang tu semua kaum BN. Diorang tu rupa standard Jamal Jamban jerk.
Quote beni_nikaido 11-5-2018 05:53 PM
anak aziz m osman siap buat tutorial make up lagi
xde lak nk kecam. siap ckp comel keletahnye
Quote besarkecik 11-5-2018 06:35 PM
Tebalii tu tebal -tebal rupanya. Aku fikir apa la tebali ni..
Quote besarkecik 11-5-2018 06:37 PM
CiliPadiSedap: kopek budak kecil pun kau tenung ke? kopek sendiri besar putu mayam


Putik kopek pun besar kacang ijo agaknya
Quote borrow 11-5-2018 07:07 PM
why wat title camtuh. Sian nanti kena ejek ngan kekawan , mia idong beso.
Quote sixret 11-5-2018 07:08 PM
borrow replied at 11-5-2018 07:07 PM
why wat title camtuh. Sian nanti kena ejek ngan kekawan , mia idong beso.

kann.sian mia. dia budak lagi. hati rapuh.


acik2 bawang, janganlah membahan si mia ni.

Lihat semua komen(66)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.040730s Gzip On
To Top