CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Kekangan Wang, Ibu Lacur Anak Lebih 1000 Kali

19-4-2018 10:39 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 3047| Komen: 16

Description: Seorang ibu tergamak menjual anak perempuannya sebagai hamba seks dalam tempoh 18 bulan sejak hari jadi ke-15 remaja itu pada 2014.
Seorang ibu tergamak menjual anak perempuannya sebagai hamba seks dalam tempoh 18 bulan sejak hari jadi ke-15 remaja itu pada 2014.

Daily Mail melaporkan, Kasmeer Lata, 36, menjadikan anak perempuannya sebagai hamba seks lebih dari seribu kali. 


Dia didapati bersalah kerana meraih untung dari perkhidmatan seks komersial dari orang bawah umur.

Kasmeer Lata, Foto: Daily Mail
Menurut sumber, Kasmeer datang ke New Zealand dari Fiji bersama anaknya pada 2014.

Mereka terus tinggal di negara tersebut walaupun selepas tamat tempoh visa.

Ini menyebabkan anaknya tidak dapat bersekolah selain keluarga tersebut tiada punca pendapatan kerana Kasmeer tidak dapat bekerja.


Kasmeer yang sebelum ini pernah menjadi pelacur telah memaksa anaknya untuk menjual badan untuk pertama kali kepada lelaki berusia 50-an.

Mangsa juga telah dikurung di dalam rumah selama setahun setengah dan pernah menggugurkan kandungan.

Setiap pelanggan akan dikenakan bayaran sebanyak NZ$200 (RM570) dan dianggarkan keuntungan menjual anaknya adalah sebanyak NZ$100,000 (RM285,000).

Wang tersebut digunakan untuk membayar sewa dan bil. Remaja tersebut berjaya melarikan diri pada November 2016. -CARI
3

Bagus
1

Marah
3

Terkejut
4

Sedih
2

Lawak
8

Bosan

Friends Rank (21 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Red_mAnc

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Red_mAnc 19-4-2018 11:41 AM
mmg sialan!
Quote Artemesiaa 19-4-2018 11:46 AM
Apa jenis emak tak tahu sanggup berbuat sebegitu demi wang macam tak da cara lain nak cari pendapatan
Quote chinta89 19-4-2018 12:05 PM
sendiri tak mo lacurkan badan sendiri, tergamak lacurkan anak!

sial sgt ko ni.
Quote jiji85 19-4-2018 12:10 PM
dasar!!!cakap byk pun x guna.
Quote insulin 19-4-2018 12:18 PM
Hmmm. Ibu dari neraka...
Quote pittjie 19-4-2018 12:22 PM
chinta89 replied at 19-4-2018 12:05 PM
sendiri tak mo lacurkan badan sendiri, tergamak lacurkan anak!

sial sgt ko ni.

ni bukan kes tak mau. dah kes tak laku dah ni. sialan! brengsek! bajingan! kampret!! babi!!!
Quote Modngengade 19-4-2018 12:31 PM
chinta89 replied at 19-4-2018 04:05 AM
sendiri tak mo lacurkan badan sendiri, tergamak lacurkan anak!

sial sgt ko ni.

Nk lacur badan sendiri dh x laku kot...
Quote aqissa 19-4-2018 12:51 PM
Emak mental....  
Quote grizz 19-4-2018 01:05 PM
kejam tol..dh la lacurkn anak..pstu kurung dlm umah..
Quote boyagombak 19-4-2018 01:06 PM
Kasmeer ni pun bekas pelacur. Mungkin dah pencen sbb lubang apam dh besar kepala ketapi pun boleh konae baring...dh x berapa laku... Jd diwariskan kpd anaknya.... Apa nk heran.. Tubuh sendiripun sanggup digadaikan apatahlagi tubuh anaknya... Takkan x prnh dgr penagih lagi cintakan dadah drpd mak ayahnya sendiri...mntk duit x dapat sanggup pukul bunuh
Quote abangadek 19-4-2018 01:15 PM
babi betul
Quote tiadaseorangpun 19-4-2018 02:27 PM
kejam.. kesian kat anak
Quote leylapple 19-4-2018 02:47 PM
tgk saiz badan nya... jenis yang tak mau berusaha dan jenis yang suka meminta...mungkin juga kebanyakan masa digunakan untuk baring2 dan depan tv sahaja...

orang2 yang susah dan bekerja nie kebanyakan saiz badan mereka slim2... unless jenis keja depan PC or keja duduk kat kaunter...
Quote chicozinn 19-4-2018 04:22 PM
tetiba teringat citer mak sundel kat jb tu yg dia nk jual anak dy kat bangla..dasar hanat..lacur diri sndri la ni nak lacurkan anak ko watpe??
Quote umbut 19-4-2018 04:35 PM
chinta89 replied at 19-4-2018 12:05 PM
sendiri tak mo lacurkan badan sendiri, tergamak lacurkan anak!

sial sgt ko ni.

Badan mcm badak, x laku.. soh anak buat kerja.. eeeeee
Quote sehirkedi 19-4-2018 07:04 PM
jahatnya..spesis yang layak ditembak!

Lihat semua komen(16)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-8-2022 07:29 AM GMT+8 , Processed in 2.863782 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top