CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Tidur Mati Dalam Teksi, Terpaksa Bawa Ke Balai Polis

18-4-2018 10:26 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 5076| Komen: 51

Description: Seorang pemandu teksi terpaksa membawa penumpangnya ke balai polis gara-gara gagal mengejutkannya dari tidur.
Seorang pemandu teksi terpaksa membawa penumpangnya ke balai polis gara-gara gagal mengejutkannya dari tidur.

Berita Harian melaoporkan, lelaki berusia 20-an itu menaiki teksi dari Kuala Lumpur pada pukul 9 pagi dan mahu pulang ke rumah di  Taman Sri Pulai, Sikamat, Seremban.


Walau bagaimanapun lelaki berkenaan tidak memberikan alamat lengkap menyebabkan pemandu teksi tersebut hanya membawanya ke taman perumahan terbabit. 


Ketua Polis Daerah Seremban, Asisten Komisioner Thiew Hock Poh berkata, 


“Sepanjang perjalanan, lelaki itu dikatakan tertidur sehingga tiba di taman berkenaan pada 11 pagi, namun cubaan pemandu teksi mengejutkannya gagal.

“Selepas beberapa minit cuba mengejutkan lelaki itu daripada tidur gagal, pemandu teksi terbabit membawanya ke Balai Polis Sikamat untuk bantuan.

“Setiba di balai polis, beberapa anggota turut membantu mengejutkan lelaki itu, namun masih gagal. Namun berdasarkan maklumat pada dokumen pengenalan diri lelaki itu, polis menghubungi ibunya yang berusia 55 tahun.” 

Foto: Harian Metro
Keluarga yang diminta untuk datang ke balai polis mendapati lelaki tersebut masih lagi tidur dan berusaha untuk mengejutkannya sampai terjaga.

Ibunya memberitahu yang anak bongsunya itu memang selalu berdepan dengan masalah sukar bangun tidur. -CARI
1

Bagus
3

Marah
4

Terkejut
2

Sedih
3

Lawak
3

Bosan

Friends Rank (16 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote barfi 18-4-2018 10:31 AM
Allahuakbar
Quote shernazz 18-4-2018 10:35 AM
Diagnosis susah bgn tido ke?
Quote krustykrab 18-4-2018 10:36 AM
ni baru tido mati betul
Quote eizarz 18-4-2018 10:37 AM
nak mengelat dari bayar tambang teksi ke...{:thief{:thief{:question
Quote msdummy.2018 18-4-2018 10:44 AM
tu dia noooooo
Quote Red_mAnc 18-4-2018 10:46 AM
semalam tgk gak video mamat ni kat Youtube, mmg lawak tol...hahaha.. brader taxi tu mcm dah gave up sgt2..."boss, boss, sudah sampai..rumah mana??? Boss"...

Ni baru kaw2 punya SOBER  
Quote luvemedaa 18-4-2018 10:49 AM
Agaknya kalau naik bas ekspress ni mau penghujung destinasi pun dia x bgn lagi. Hahahaa
Quote alieyrina 18-4-2018 11:02 AM
Mesti panik pacikt tu..heehee..tido mati betol.selalu org sebut jah
Quote mesmerize 18-4-2018 11:10 AM
sian ah beng tu.. mesti penat sangat tu.. dah berapa malam tak tido gaknya..biasanya tido siang kita tido2 ayam je takde lena macam tu sekali
Quote lasagnaklcc 18-4-2018 11:38 AM
Jirus air pon tak bgn ke
Quote talapia 18-4-2018 11:46 AM
aku yg tengok video tak bersuara tu pon rasa ringan je tangan nak lepuk muka brader tu.. ada ke tido mati camtu. adoila.. nak siram air pon xbangun gak
Quote jlo 18-4-2018 11:46 AM
penat bebenor tu
Quote Artemesiaa 18-4-2018 11:47 AM
Bahaya jugak macam ni nasib dia tak memandu
Quote caprut 18-4-2018 11:47 AM
Ni amek pil ni
Quote bobo_beck 18-4-2018 12:14 PM
Quote vanillaninja 18-4-2018 12:16 PM
Memang ada penyakit ke?
Quote kechikchomel 18-4-2018 12:25 PM
ni kalau bom meletup sebelah telinga pun tak bangun ni!
Quote afie_m 18-4-2018 12:36 PM
kesian juga kan..masalah ni mungkin susahkan diri dia juga...
Quote grouper 18-4-2018 12:46 PM
Super deep sleep..kalau cite inception ni x tau dah level berapa punya mimpi.

Lihat semua komen(51)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

12-8-2022 10:06 PM GMT+8 , Processed in 0.074592 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top