Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

"Cabut Bulu Pun Nak Tunjuk Ke?" -Video Sharnaaz Ahmad Ini Buat Ramai Terhibur

Oleh: Aimi|17-4-2018 10:35 AM |Dilihat:4212| Komen: 63
Kalau bab 'membawang', memang laju sahaja netizen buat kerja. Bukan hanya cerita sensasi, benda-benda kelakar tentang kehidupan artis juga akan dijadikan bahan.

Baru-baru ini, Noor Nabila isteri kepada aktor Sharnaaz Ahmad ada memuat naik video suaminya yang membuatkan ramai netizen terhibur!



Sering bergurau dengan suaminya, Nabila telah berjaya merakam aksi Sharnaaz tanpa disedarinya. 

Dapat dilihat dalam rakaman, Sharnaaz ketika itu sedang berbaring di atas katil sambil menunjukkan 'kepakarannya' iaitu mencabut bulu hidung.


Ramai netizen ketawa besar melihat perbuatan Sharnaaz tersebut dan menyifatkan suami mereka juga mempunyai  tabiat yang sama.

Ada juga yang mengusik Nabila dengan mengatakan dia nakal kerana merakamnya.


Ada juga yang kata tidak manis Nabila memalukan Sharnaaz dengan cara begitu dan ada yang geli dengan video tersebut.


Lain orang laion pendapatnya. Gurau-gurau begini sebenarnya boleh membuatkan rumah tangga bahagia, setuju tak? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
3
Bosan
3
Komen: 63
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote anno_miss 8-5-2018 02:33 PM
Jadi bahan lawak jer dgn up bideo tu.. Moga en hubby tu x mare lah ye..

Lain-lain Komen

Quote grizz 16-4-2018 04:31 PM
euuww..harus ke post..
Quote Red_mAnc 16-4-2018 04:58 PM
ewwwwww jugak, hahhaha...gross!!!!
Quote buapakperut 16-4-2018 05:00 PM
kejijikan apakah.... memangla biasa bagi suami isteri tapi sewel la kalau gi post.aib tu
Quote Artemesiaa 16-4-2018 06:40 PM
Euwww benda macam ni pun gigih nak diviralkan pengotornya
Quote whitePoison 16-4-2018 10:20 PM
Hahahaha bongok laki bini..
Quote mieymiey 17-4-2018 07:44 AM
Gelinya tengok. Awak tengok laki awak sendiri dah la. Takyah la post.
Kemudian pelakunya Nanas, double geli.



Quote Queenmastani 17-4-2018 07:52 AM
Tgk la adik2 dia mcm mana..dah sama bekasnye acuan pon sama le..
Quote chinta89 17-4-2018 08:27 AM
memalukan.. kot ye pun benda2 mcm ni blh eratkan hubungan suami isteri (menurut artikel)... perlu ke hebah kat socmed?
Quote damian_lee 17-4-2018 08:54 AM
X zabar rasanya pos cukur bulu pubic plakkj ....
Quote Knowlee 17-4-2018 12:06 PM
Zaman sekarang ni semua benda pun nak tunjuk kat orang ye.
Quote apedehal 17-4-2018 12:08 PM
eww pengotoq
Quote mesmerize 17-4-2018 12:12 PM
ini baru real euwwww
Quote akies 17-4-2018 12:13 PM
Sejenis memalukan laki sendri.
Apa ko bajet hot ke cabut2 ni ?
Quote crazypink 17-4-2018 12:13 PM
euwww geli nyer
Quote ItisDD 17-4-2018 12:25 PM
Sessi meng 'up' kan hubby yg sendu
Quote AvaAdore 17-4-2018 12:26 PM
Nak tunjuk sempoi la ni konon
Quote BoongaKertas 17-4-2018 12:30 PM
ape niiiiiii
Quote Nenasketum 17-4-2018 12:39 PM
Adik beradik macam otak terencat ek. Bingai betul
Quote Orgkgdukobesi 17-4-2018 12:40 PM
Eeeeewwwww.......

Lihat semua komen(63)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.058293s Gzip On
To Top