Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Pasangan Kekasih Dicekup, Tergamak Buat Seks Dalam Masjid

16-4-2018 02:14 PM |Dilihat:3105| Komen: 43
Tidak tahu apa dalam fikiran, sepasang kekasih  tergamak melakukan seks di dalam sebuah masjid.

Kejadian yang berlaku di Semarang, Jawa itu menyaksikan pasangan tersebut berjaya ditangkap oleh penduduk setempat dan dipercayai sudah melakukan hubungan seks di situ beberapa kali sebelum ini.

Tribun News melaporkan, penemuan kondom berhampiran almari telekung di ruangan solat wanita membuatkan pihak masjid bertindak memasang kamera keselamatan tertutup.

Foto: Harian Metro
Aksi tidak senonoh pasangan tersebut berjaya dirakam pada 9 April lalu.

Lelaki berusia 23 tahun dan perempuan berusia 22 tahun berjaya ditangkap pada 13 April selepas kembali semula ke masjid berkenaan untuk melakukan seks.

Ketua rukun tetangga Sraten, Suparno berkata,  Saya pelik bagaimana pasangan itu sanggup berbuat perkara tidak senonoh berulang kali dalam masjid yang begitu dekat dengan kampung mereka. Memang saya marah! -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
2
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 43
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote dani-rox 21-4-2018 09:26 PM
hahaha... lama tak dengar perkataan ngeho'oh

Lain-lain Komen

Quote iloveselangor 16-4-2018 08:25 AM
Kekdahnya di rahmati Allah gituww
Quote SWORKS27 16-4-2018 09:19 AM
indon caprut memang gitu
Quote Bedah.Cun 16-4-2018 09:19 AM
Ngeho'oh dalam masjid, iya? Sembang kencang kemain ala2 alim ulamak set2 hendon gampang neh. Dasar temphe tunasusila, nista! Terkutuklah hendon lahanat hanjeng
Quote insulin 16-4-2018 09:20 AM
Ini memang melampau.
Quote clarizsa 16-4-2018 09:21 AM
Biadap
Nk berkinky pun jgnla di tempat2 ibadat

Kena hantar pi kelantan ni perangai cmni
Bg kena denda n saman skali sbb x ttup aurat
Quote FanTasyCreaTioN 16-4-2018 09:23 AM
tempat yang orang tak kan terfikir akan ada yang sanggup wat tak senonoh camtu

Quote MissNigga 16-4-2018 09:26 AM
strategy .. wat maksiat kat tempat yang tak disangka sangka katanya agar tak kantoi ....
bak kat omputih ... kalo nak lari dari musuh, bersembunyi le kat tempat yang paling dekat ngan musuh .... gitewwwww
Quote Bedah.Cun 16-4-2018 09:49 AM
Hoookkk heeehhh haaakkk hoookkk ohoohhh
Quote prettyuglybabe 16-4-2018 09:59 AM
tu maknanya masjid selalu kosong lantas selamat untuk ngeseks tanpa gangguan
Quote Changa 16-4-2018 10:11 AM
Bedah.Cun replied at 16-4-2018 09:49 AM
Hoookkk heeehhh haaakkk hoookkk ohoohhh

Gelenyar nya sister
Quote minguk 16-4-2018 10:20 AM
keji sangat perangai
Quote LautBiru52 16-4-2018 11:10 AM
Dengan harapan selepas selesai cepat2 solat taubat ke macam mana ni? memalukan betul. rumah tuhan tu woi
Quote blewnatural 16-4-2018 02:41 PM
Biadap endon ini .. keji perangai !
Quote fushimi 16-4-2018 02:51 PM
prettyuglybabe replied at 16-4-2018 09:59 AM
tu maknanya masjid selalu kosong lantas selamat untuk ngeseks tanpa gangguan



ada betulnya pendapat itew
Quote greantea 16-4-2018 02:57 PM

macam dah xde tempat lain nak main
Quote AmandaRollins 16-4-2018 02:57 PM
Sebijik haiwan perangai yindon sial
Quote chicozinn 16-4-2018 03:02 PM
biadapnye yindon ni!!!
Quote sokmogitu 16-4-2018 03:05 PM
kat Malaysia pun ada yg tergamak meliwat kekanak bawah umur di pusat tahfiz...
Quote Red_mAnc 16-4-2018 03:24 PM
memang celaka!!!

Lihat semua komen(43)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.088816s Gzip On
To Top