Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Janda, Suami Orang Tak Serik Dicekup Terlanjur

16-4-2018 10:32 AM |Dilihat:4081| Komen: 64
Sepasang kekasih dicekup dalam keadaan mengaibkan ketika diserbu penguat kuasa Jabatan Hal Ehwal Agama Terengganu (JHEAT) di sebuah bilik sewa di bandar raya Kuala Terengganu, Rabu lalu.

Harian Metro melaporkan, lelaki berstatus suami orang berusia 40 tahun itu mengaku berjumpa janda anak empat berusia 46 tahun terbabit untuk memuaskan nafsu mereka.



Serbuan jam 11.30 malam itu dilakukan sebaik anggota menerima maklumat awam memaklumkan terdapat pasangan belum berkahwin berada di dalam bilik sewa. Sebaik anggota tiba di lokasi, pintu utama dibuka seorang wanita yang hanya bertuala.

Pemeriksaan lanjut menemui seorang lelaki memakai seluar jeans dan tidak berbaju.

Siasatan mendapati mereka pernah dicekup sebulan lalu kerana melakukan kesalahan sama.

Malah, lelaki yang bekerja sebagai kontraktor mendakwa datang ke bilik sewa janda empat anak itu selepas dihubungi kekasihnya, katanya.

Menurut sumber, lelaki itu mengaku mereka sering bertemu untuk memuaskan nafsu dan sering terlanjur.

"Pasangan terbabit dibawa ke Pejabat Agama Daerah Kuala Terengganu untuk siasatan lanjut, namun diikat jamin anak masing-masing sementara menunggu tarikh pertuduhan di Mahkamah Syariah Kuala Terengganu, katanya.

Kes disiasat mengikut Seksyen 29 Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah (Takzir) (Terengganu) 2001 iaitu melakukan persetubuhan luar nikah. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
3
Terkejut
6
Sedih
1
Lawak
6
Bosan
3
Komen: 64
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Dunhill. 10-5-2018 12:12 PM
Maideen. replied at 17-4-2018 06:25 PM
Hahahaha....entah lah Dun. Lama sungguh tak nampak dia.

Yer....sapa dapat melupakan tajuk ta ...

hahahaha.. lagi satu.. pak2 lebai pun banyak yg jadi pakar pakaian artis2 prffhhhh

Lain-lain Komen

Quote iloveselangor 16-4-2018 08:02 AM
Cam busuk jah.
Quote EJALTI 16-4-2018 08:09 AM

Ahkak, itu gambar hiasan jew...
Quote Minami2013 16-4-2018 08:25 AM
Nikah je la ngan janda tu..
Quote mjla 16-4-2018 08:25 AM
Geng jamal ni
Quote Maideen. 16-4-2018 08:34 AM
Kenapa selalunya pasangan wanita musti hanya bertuala?...

Gambar hiasan.

Quote Changa 16-4-2018 08:46 AM
Birah nya warga Terengganu kan? Gelenyar burit
Quote kuzaime 16-4-2018 08:55 AM
Baiknya anak nak pi jamin bagai..elok biarkan aje..
Quote vanillaninja 16-4-2018 09:05 AM
Mesti malu anak2 theyols dengan perangai mak pak masing2.
Quote cmf_premierleag 16-4-2018 09:09 AM
Esok2 ada la tu jantan meleis lain pi nikah sama betina garit ni
Lps tu jantan tu mesti ckp yg janda sah2 takde dara, anak dara blom tentu ada dara
Quote dutch_lady 16-4-2018 09:10 AM
tak malu ke anak2 yg pg jamin..........
Quote Simunggu 16-4-2018 09:11 AM
alah..nikah shj ..habis cerita...lepas pru14 boleh kahwin..
Quote insulin 16-4-2018 09:13 AM
Gatalnya kau kak...
Quote goss79 16-4-2018 09:18 AM
sama merenyam janda and laki tu. mmg buat stok geli2 jah ni. bini sendiri ada still nak menggatal lagi. janda tu pun bodoh nak mampus, kalau ngandung sok ko jugak yg tanggung sorang.
Quote Bedah.Cun 16-4-2018 09:21 AM
Bideo menyembureet takde ker, yang? Neh berita benar ker? Tolong, yang. Sahkan palsu ke idok berita neh. Bideo?? Hadoo?
Quote lasagnaklcc 16-4-2018 09:22 AM
Kot ye pon pakai la baju dulu sblm bukak pintu.
Quote kikuri 16-4-2018 09:39 AM
camnelah perasaan anak kena jamin mak pak gatai tak sudah....
Quote Manjahati 16-4-2018 09:45 AM
Napalah smpi gini? Yg halal ada nk juga yg haram
Quote prettyuglybabe 16-4-2018 10:09 AM
kalau bini si laki tu masih jugak setia bersama, hmmmm...
tak tau la nak kata apa..
dah tau bilik dah pernah kena serbu, pi la hotel 4 5 star..
memang melampau bodohnya..
Quote LautBiru52 16-4-2018 10:13 AM
Kalau ye dah kerap sgt terlanjur kawin je la. tak rasa apa2 ke tgk anak dtg ikat jamin? tak malu ke?

Lihat semua komen(64)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.101982s Gzip On
To Top