CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Suara Selalu Hilang Semasa Menyanyi, Aiman Tino Terkena 'Buatan' Orang?

11-4-2018 11:05 AM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 3757| Komen: 30|Original author: Oleh: Saiful

Description: Aiman Tino berdepan dengan perkara misteri apabila dia dikatakan sukar untuk menyanyi dan mengawal suara.
Aiman Tino berdepan dengan perkara misteri apabila dia dikatakan sukar untuk menyanyi dan mengawal suara.

Lagi pelik bila setiap kali mahu membuat persembahan, suaranya akan hilang atau paling tidak pun kedengaran sedikit berubah.

Menurut pelantun lagu Ku Sesat Dalam Rindu itu lagi, perkara tersebut sudah berlaku kepadanya sejak bulan Jun tahun lepas.



“Sebenarnya sudah lama perkara ini berlaku, cuma Aiman tak mahu beritahu orang. Saya dah tawakkal guna cara perubatan doktor namun tidak jadi apa-apa juga. Insyaallah selepas ini saya akan merujuk kepada ustaz yang akan bantu saya untuk rawatan tradisional,” katanya kepada Portal Suria.

Bukan itu sahaja, Aiman juga sering sakit-sakit dan lemah.



Ada yang mendakwa Aiman terkena 'buatan' orang yang cemburu dengan kejayaannya namun selebriti ini berkata dia cuba berfikir yang baik-baik.

“Saya cuma berfikir baik dan positif. Saya cuma tawakkal. Bila berada dalam industri ini, benda tak mustahil kalau ada orang nak buat. Cuma saya elak untuk berfikir siapa yang buat, saya cuma nak pulihkan diri saya."



Kami doakan agar Aiman Tino kembali pulih seperti biasa. -CARI
17

Bagus
23

Marah
18

Terkejut
23

Sedih
32

Lawak
24

Bosan

Friends Rank (137 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mieymiey 11-4-2018 11:07 AM
Artis dan statement 'terkena buatan orang' berpisah tiada.
Quote doubleA 11-4-2018 11:09 AM
Kena menuntut dengan tokti ni sheols maintain nyanyi dalam apa jua keadaan
Quote Themilo 11-4-2018 11:11 AM
suara baru nak pecah kot dekk eman..    sikit lagi parau lah tu..  proses akil baligh nih..
Quote prettyuglybabe 11-4-2018 11:12 AM
asal tak leh nyanyi kena buatan orang..
dah memang suara tak sedap nak salahkan orang pesal..
Quote shailyvelera 11-4-2018 11:14 AM
kikiki.....kelakauuuuu nau dek eman ni....sore ko nak membesor ler tu..
Quote MH3707 11-4-2018 11:15 AM
kepala hotak ko kena buatan org!! alasan bangang oleh artis sampah!
Quote mixed 11-4-2018 11:25 AM
Jgn bunuh diri dek

klu ikut lagu popular mung tu
ku rela di bencikk

hilang suar sb nk BESAR jek tuh

Menghitung menunggu mati
Agar kau jumpa yang dinanti
Semoga pemergianku ini terbaik untukmu
Tak sanggup ku dibohongi
Ku rela dijemput Ilahi
Kerna dia ku sanggup pergi
Hanya di sana kekal dan abadi
Quote HannahMontana 11-4-2018 11:29 AM
ko tunjuk ke org tu ko mampu berjaya...org yg buat kan ko mesti  bertambah sakit hati muahahahhahahahahahah....
Quote beeeee 11-4-2018 11:36 AM
hahaha takde alasan lain ke p la consult doc huhu
Quote nafham 11-4-2018 12:53 PM
prettyuglybabe: asal tak leh nyanyi kena buatan orang..dah memang suara tak sedap nak salahkan orang pesal..

Kan... {:dot
Quote Red_mAnc 11-4-2018 12:58 PM
ceh!! ..whatever u twat!
Quote matchstick 11-4-2018 01:26 PM
nyampah aku budak ni...bagus kak pian lg. wpun suara mcm tersedut gas helium xde nye bg alasan terkena buatan orang
Quote bbalik 11-4-2018 03:14 PM
feldanya ko dek
Quote famri7 11-4-2018 03:17 PM
Bodohnya..kaya pun bodoh.selayaknyalah.
Quote Zaien 11-4-2018 04:35 PM
baru nak pecah sore kot dik....? ahahahahaha
Quote wordlife 11-4-2018 05:16 PM
jadah apa suara nk pecah, umur dia dh 19 kalau xsilap xkn baru baligh

mungkin btol dik eman kne buatan org, xmustahil. kalau betul hrp2 cepat berubat. sbb dik eman bkn jenis suka bg alasan kot setau meols, dia bukan spesis spek mata hitam yach
Quote BookerT 11-4-2018 05:21 PM
sering sesakit dan lelemah itu tandanya badan kau penat...duit banyak buatlah yearly medical chekup...mri sekali satu badan nyah...kau kan kesana kesini menyanyi...so why not u get a rest...
Quote giyomi 11-4-2018 05:26 PM
mengaku jerlar klu nyanyi live hauk...terjadi pada kebanyakkan artis hokey, klu semua guna ayat terkena buatan maka mundur lar industri ni. lagipon ada ker org nak dengki kat uols bilamana "rap" mmg ke laut dalam.
Quote RatuDunia94 11-4-2018 10:19 PM
doubleA replied at 11-4-2018 11:09 AM
Kena menuntut dengan tokti ni sheols maintain nyanyi dalam apa jua keadaan

Kann.. Even sheols tgh demam pon boleh buat konsert sampai habis..

Lihat semua komen(30)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

16-1-2022 05:47 PM GMT+8 , Processed in 0.080262 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top