CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Beri Ruang Untuk Ameera Jadi Matang, Bukan Terus Hukum Dan Kritik" - Neelofa

9-4-2018 11:10 AM| Diterbitkan: Cari-Nurulain| Dilihat: 20940| Komen: 151|Original author: Oleh: Ain

Description: "Beri ruang untuknya jadi lebih matang, bukan terus menghukum dan kritiknya terus-menerus."
"Beri ruang untuknya jadi lebih matang, bukan terus menghukum dan kritiknya terus-menerus."

Selebriti popular Neelofa berkata demikian bagi memohon jasa baik orang ramai supaya memberi ruang kepada adik-beradiknya terutama adik bongsu perempuannya, Nur Ameera Khan untuk menjadi lebih matang dan belajar daripada kesilapan.

Jelas pemegang trofi Top Top MeleTop Wanita Anugerah MeleTop Era 2018 (AME2018) itu, tidak adil apabila adik-beradiknya dikecam netizen kerana mereka bukannya selebriti, lapor Media Hiburan.




"Sebenarnya tidak adil kerana mereka bukan secara langsung terlibat dalam industri seni. Mereka bukan selebriti terutama Ameera. Lagipun, dia hanya berusia 16 tahun, bakal menginjak usia 17 pada tahun ini.

"Kadang-kala perlu diberi ruang untuknya menjadi lebih matang dalam proses menjadi dewasa, seterusnya belajar daripada kesilapan. Bukan terus menghukum dan mengkritiknya secara terus-menerus,"
katanya kepada MH.



Foto: IG Neelofa

Dalam masa sama, pelakon dan pengacara popular itu melahirkan rasa bangganya terhadap adiknya itu kerana memiliki semangat yang kuat.

"Dia lebih kuat daripada saya sebenarnya sebab saya sendiri tak rasa boleh jadi sekuat dia ketika di usianya,"
jelas Neelofa.


Foto: IG Ameera Khan

Neelofa akui, ada masanya, air matanya turut gugur di saat nama terpalit pelbagai kontroversi dan kecaman.

Anda rasa, tindakan Neelofa ini akan meredakan kemarahan orang ramai terhadap Ameera atau sebaliknya? - CARI
16

Bagus
8

Marah
26

Terkejut
10

Sedih
25

Lawak
19

Bosan

Friends Rank (104 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote de_ikea 9-4-2018 11:19 AM
Ini yg dipuja puji oleh anak duta besar itu juga. Kuat tauu sheols
Quote mrs_salvatore 9-4-2018 11:21 AM
aah. kuat menganjing, kuat propa, kuat melekehkan orang, kuat berinstagram bergambo sorang-sorang, kuat mencarut
Quote MadameOnion 9-4-2018 11:23 AM
apa kata lopak nasihatkan adik lopak tu.. kata kat dia jangan buat sesuatu yg membuka ruang utk netizen mengecam..ni asyik2 salahkan netizen macam korang tu suci murni..padahal satu keluarga kaki maki dan carut orang
Quote apedehal 9-4-2018 11:25 AM
aku rsa lopa kau ckp menda yg sama ja msa adik hang ni 14 thn... nnt da 29 thn pun hang duk ulang yg sama jugak...org melentur buluh biaq la dr muda2 cemni...suka hatila..sdgkn ko pun duk mengdont care kn kata2 org..ewww
Quote noreen 9-4-2018 11:26 AM
ko pun xmatang2 hasil dr  didikan mak ko yg xreti nak menegur anak2
so sebelum lahirnya lg sebuah negara lmkland baik di brainwash sebelum terlajak benak mcm ko lopa...
Quote zulka 9-4-2018 11:30 AM
lawa2 dorang ni ye adik beradik...
Quote amal12bh 9-4-2018 11:31 AM
euwww..
Quote dewi_rina 9-4-2018 11:37 AM
Lawa tapi otak kosong ..

Macam tengok lukisan yang cantik tapi takde makna seni, BINGO!
Quote Miamorrr 9-4-2018 11:38 AM
ameera ni adik perempuan bongsu kan? adik bongsu dia lelaki ye dak. netizen tak marah kalau adik dia tak membimbo tak tentu hala.
Quote mummydarling 9-4-2018 11:42 AM
motif aku dulu tak matang pon takde mulut longkang rupe tu
Quote dubuk 9-4-2018 11:43 AM
tambat kuda liar ni
Quote BookerT 9-4-2018 11:44 AM
umur 16 tahun tapi dah pandai jadi mak hayam usung jantan sana sini tak matang lagi ke nyah? nak tunggu cik peputing berbulu ke baru nak kata matang nyah? sesikit hukum sesikit hukum..dasar defensive walaupun hidup dalam penuh kemaksiatan kau orang ni kan nyah...
Quote fushimi 9-4-2018 11:47 AM
adik ko si atisha tu lagi matang dari ko jahzouk

Quote chicmushroomkd 9-4-2018 11:51 AM

Ni mesti sbb si lmk ni da nak launch dia punya cosmetics line...dlm usaha nak bersihkan imej walhal si lmk tu xde tanda2 nak berubah pun
Quote kucingitam 9-4-2018 12:04 PM
akak pon x berapa matang bila nganjing faz psl kek batik tu..hahaha...
Quote Nt-ViruS 9-4-2018 12:04 PM
beri ruang kat sini maksdnya "biorlah dia nak jadi apa/nak buat apa. korang sibuk apehal?".

Quote nisako 9-4-2018 12:11 PM
ewwwwwwwwwww sape ni..............
Quote Rainrein 9-4-2018 12:11 PM
X matang tapi x create prob orang x kisah. Ni dah la x matang pastu bingai lak. Manala ko x  kena cerca dek netizen. Sebenarnye both siblings sama je. Jenis x mo ngaku salah punye worang.
Quote arien18 9-4-2018 12:12 PM
Keluarga ni bila umur dan 80 baru matang tak. Tengok makcik dia kat pulau macam tak matang2 aje.

Lihat semua komen(151)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-3-2023 12:21 AM GMT+8 , Processed in 0.115582 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top