CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Penggemar Sambal Pedas-Pedas, Tempat Makan Lesehan Ini Memang Untuk Anda

5-4-2018 11:17 AM| Diterbitkan: Cari-Nora| Dilihat: 5368| Komen: 2|Original author: Oleh: Diba S.

Description: Anda suka makan pedas?
Anda suka makan pedas? Kalau tak ada sambal tak sah? 

Pergilah Seri Kembangan kerana anda akan mendapat apa sahaja jenis sambal yang anda idamkan! Tempat makan ini menyediakan 22 jenis sambal. 


Foto: Facebook
Pelbagai rasa sambal ada untuk memenuhi selera pelanggan. Ada yang pedas, manis, masam dan terlalu pedas bagi yang berani atau benar-benar sukakan pedas!

Foto:Facebook

Antara menu sambal yang disediakan ialah sambal udang, sotong, ikan masin, petai, cendawan dan banyak lagi!Antara kegemaran ramai ialah sambal tempe, paru, kedondong, bawang dan juga hati.
Foto:Facebook
Untuk pengetahuan anda, kedai ni tidak menggunakan cili kering tetapi cili hidup jadi kepedasannya tidak menyakitkan perut.  Selain itu kedai ini turut menyediakan bakso, mee pangsit, mee ayam dan segala jenis penyet dalam menu mereka. 

Foto:Facebook
Anda patut cuba Nasi Goreng Gobal Gabul. Mengapa? Nak tahu datanglah dan rasai sendiri!

Foto:Facebook
Lokasi:
Tempat Makan Lesehan, G201 LP7 Uptown Kinrara, Seri Kembangan.

Air liur dah meleleh tengok gambar sambal, jangan lengah-lengah lagi. Seri Kembangan je pun! Ayuh! -CARI
17

Bagus
19

Marah
15

Terkejut
25

Sedih
22

Lawak
13

Bosan

Friends Rank (111 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote dewi_rina 5-4-2018 01:12 PM
Nak makan ayam penyet
Quote AmandaRollins 9-4-2018 01:58 PM
Bakso beranak ko..hahaha..takut nk makan
Tp sambal2 tu mmg wajib try!

Lihat semua komen(2)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-8-2022 03:36 PM GMT+8 , Processed in 0.074295 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top