CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

"Syaratnya, Kena Sayang Anak Kami Juga,"-Rela Bermadu, Isteri Lan Solo Dihentam Hebat

2-4-2018 03:24 PM| Diterbitkan: Cari-Abdul| Dilihat: 10601| Komen: 61|Original author: Oleh: Abdul

Description: Siapa yang tak kenal dengan Lan Solo, yang namanya kian naik sejak menyertai rancangan Gegar Vaganza tahun lalu.
Siapa yang tak kenal dengan Lan Solo? Namanya kian naik sejak menyertai rancangan Gegar Vaganza tahun lalu.

Terbaru isterinya Nur Sheila Hashim telah memuat naik status di Instagram dengan gurauan yang dia rela bermadu.


Foto: Berita Harian
Segalanya bermula bila dia menerima mesej dari peminat yang ingin berkongsi kasih.


Malah dia juga meletakkan syarat kepada wanita yang ingin menjadi madunya harus menyanyangi anak-anak mereka juga.


Walau bagaimanapun niat untuk bergurau itu mendapat kecaman dari para netizen.



Selepas dihentam berterusan, wanita berusia 33 tahun meminta maaf kerana menyentuh sensitiviti dalam rumah tanngga dan menimbulkan perasaan tidak puas hati pada para netizen.

Apa pun hati-hati dalam mengeluarkan kata-kata atau menulis apa-apa di media sosial. Lebih banyak buruk dari baiknya. -CARI
4

Bagus
9

Marah
3

Terkejut
3

Sedih
5

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (28 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kodoksilver 2-4-2018 03:27 PM
gurau tak kena tempat oi. benda ni pada iolsss, jangan nak di buat main la haiiiiii.

kang kalau jadi betul2, meratib sendu hiba ko kang
Quote kucen_miang 2-4-2018 03:31 PM
teringin nak merasa jadi intan, tz, lina pom2 ke kak?
Quote bungarose 2-4-2018 03:34 PM
Wife lan jenis mulut jahat gak
Igt lg dia bermati matian pertahankan ac time isu gelang dulu
Quote blewnatural 2-4-2018 03:34 PM
Bagilah dia merasa sekali , jgn panggil netizen backup ko ya . Tak kuasa la , sendiri carik pasal
Quote mizz_fatyn 2-4-2018 03:35 PM
jgn macam2 ye kakakk..meratib meraban ko kang
Quote matchstick 2-4-2018 03:36 PM
Sibuk je netizen bawang ni. Dh dia xkesah Korang nk merempan nape.. Dh semacam perkara haram pulak poligami tu dibenci sgt
Quote Nenasketum 2-4-2018 03:37 PM
Bini dia macam dia jugak ke, tak abis skolah? Anak berderet ada gak taim nak ber soc med.
Quote BookerT 2-4-2018 03:38 PM
baru menang tanah sekangkang kera dah nak jadi mak hayam kera...dasar mak hayam kera kampung memasing...
Quote BookerT 2-4-2018 03:40 PM
matchstick replied at 2-4-2018 03:36 PM
Sibuk je netizen bawang ni. Dh dia xkesah Korang nk merempan nape.. Dh semacam perkara haram pulak p ...

mak hayam netizen sayang mak hayam bini lan la nyah...
Quote beeeee 2-4-2018 03:40 PM
dia gurau jah tuuuuu tp hem tu la isu ni sensitip
Quote BookerT 2-4-2018 03:41 PM
blewnatural replied at 2-4-2018 03:34 PM
Bagilah dia merasa sekali , jgn panggil netizen backup ko ya . Tak kuasa la , sendiri carik pasal

mak hayam ni pun nak jadi model muslimah keluaran dherbs terlajak sembelit tu nyah...
Quote BookerT 2-4-2018 03:41 PM
bungarose replied at 2-4-2018 03:34 PM
Wife lan jenis mulut jahat gak
Igt lg dia bermati matian pertahankan ac time isu gelang dulu

baru mak perasan..mak hayam lan antara yang terjebak dan tertabrak kan nyah?
Quote haryatie 2-4-2018 03:43 PM
kalau dia da rela berkongsi suami biar je la
apa lah nak kecoh2 nak kutuk dia
masing2 punya kehidupan
asal bukan suami kita sudaaaa...
ada jerk org berpoligami hidup baik2
dan ada jugak yg x berpoligami mcam la laki ada 4 bini..
hidup x pernah aman...
Quote babycc 2-4-2018 03:45 PM
Ok je die nak gurau gitu pon.. dah die caye laki die x cari lain.. org lain tolong risau utk die knp??
Quote Duta lover 2-4-2018 03:47 PM
Org yg wat artikel ni lg x cerdik..benda x de isu pun nk dijadikan thread
Quote saladin780 2-4-2018 03:50 PM
BookerT replied at 2-4-2018 03:38 PM
baru menang tanah sekangkang kera dah nak jadi mak hayam kera...dasar mak hayam kera kampung memasin ...

ko sembang apa ni nyah..sastera tinggi sangat bahasa ko nyah
Quote blewnatural 2-4-2018 03:51 PM
BookerT replied at 2-4-2018 03:41 PM
mak hayam ni pun nak jadi model muslimah keluaran dherbs terlajak sembelit tu nyah...

Terlajak sembelit kauuuu , hahahaaha ! Cukuplah hakak intan sorg sudahlah modelnya .. kang ramai2 dah mcm segerombolan janda2 model muslimah pulak . Tok alip bapak hayamnya .
Binik lan ni kan dah ada butik muslimah dia sendiri .
Quote BookerT 2-4-2018 03:51 PM
saladin780 replied at 2-4-2018 03:50 PM
ko sembang apa ni nyah..sastera tinggi sangat bahasa ko nyah

kan mak hayam lan menang tanah gv nyah..mak tahu la kau tak follow program perumahan rakyat termiskin tu nyah...
Quote BookerT 2-4-2018 03:52 PM
blewnatural replied at 2-4-2018 03:51 PM
Terlajak sembelit kauuuu , hahahaaha ! Cukuplah hakak intan sorg sudahlah modelnya .. kang ramai2  ...

tu la kan nyah...nanti siap mak hayam ibu tunggal buat single mother pride parade nanti bangga disokong netizen lepas ditalak nyah...

Lihat semua komen(61)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-8-2022 02:43 AM GMT+8 , Processed in 0.084347 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top