CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Berbalas Komen Romantis, Janna Nick Nak Dekati Sufian Suhaimi?

2-4-2018 11:44 AM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 9320| Komen: 60|Original author: Oleh: Saiful

Description: Komen berbaur romantis di antara Janna Nick dan Sufian Suhaimi nampaknya telah menimbulkan kekecohan di kalangan peminat.
Komen berbaur romantis di antara Janna Nick dan Sufian Suhaimi nampaknya telah menimbulkan kekecohan di kalangan peminat.

Kata mereka, Janna macam nak mendekati penyanyi lagu Di Matamu itu selepas episod putus tunangnya.

Walau bagaimanapun gosip liar tersebut dinafikan oleh Janna sendiri dan menyatakan dia sudah lama mengenali Sufian dan disebabkan itu dia berani meninggalkan komen sedemikian.

Foto: IG Janna Nick
"Memandangkan nama Sufian sedang hangat diperkatakan mengenai isu peribadi (putus tunang), jadi orang mula kaitkan dengan komen saya itu.

"Saya hanya menulis tajuk lagu terbarunya berjudul Di Matamu, lagu tu pun sekarang tengah trending. Jadi jangan salah faham, kami gurau-gurau sahaja,"
katanya kepada mStar Online.

Sebelum itu, Sheila Rusly ada memuat naik gambar bersama Sufian dengan kapsyen yang mencuit hati.

Tulisnya, "Bunga bukan sekuntum. Terkejut Sufian Suhaimi bila sis cakap 'cubalah petik bunga ditaman sis' Yang mana satu ek? Cer korang teka siapa yg Yan pilih? Tak lama lagi makan nasi minyak lah kita tok sidang!"

Janna juga mengakui yang ada di kalangan peminat mahukan dirinya dan Sufian bercinta.

"Saya akui kerana komen itu ada peminat yang harap kami bercinta. Tapi kalau nak tahu, yang berasa pelik pun ramai sebab mereka tahu saya memang suka menyakat rakan-rakan artis.

"Tapi kalau kawan lelaki itu sudah berpunya saya tak akan komen macam itu, kita kena hormat hubungan dan perasaan pasangan mereka."

Foto: IG Janna Nick
Nakal Janna, suka sangat usik rakan-rakan artis. -CARI
1

Bagus
18

Marah
4

Terkejut
7

Sedih
4

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (36 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Tukul.Besi 2-4-2018 11:34 AM
Bakar Line ke tu? Silap2 elbirah menangis kat bucu katil jah
Quote siputsedut 2-4-2018 11:43 AM
Sejak bila sheila rusly jd mak kandung janna nick plak nk org petik2 bunga kt taman dia..sedor la sikit uols tu byk kumbang je kt taman...
Quote chinta89 2-4-2018 11:44 AM
x sesuai JN ngn Kak pian.. huhu
Quote Cari-Saiful 2-4-2018 11:44 AM
Komen berbaur romantis di antara Janna Nick dan Sufian Suhaimi nampaknya telah menimbulkan kekecohan di kalangan peminat.

Kata mereka, Janna macam nak mendekati penyanyi lagu Di Matamu itu selepas episod putus tunangnya.



Walau bagaimanapun gosip liar tersebut dinafikan oleh Janna sendiri dan menyatakan dia sudah lama mengenali Sufian dan disebabkan itu dia berani meninggalkan komen sedemikian.

Foto: IG Janna Nick



"Memandangkan nama Sufian sedang hangat diperkatakan mengenai isu peribadi (putus tunang), jadi orang mula kaitkan dengan komen saya itu.

"Saya hanya menulis tajuk lagu terbarunya berjudul Di Matamu, lagu tu pun sekarang tengah trending. Jadi jangan salah faham, kami gurau-gurau sahaja,"
katanya kepada mStar Online.

Sebelum itu, Sheila Rusly ada memuat naik gambar bersama Sufian dengan kapsyen yang mencuit hati.

Tulisnya, "Bunga bukan sekuntum. Terkejut Sufian Suhaimi bila sis cakap 'cubalah petik bunga ditaman sis' Yang mana satu ek? Cer korang teka siapa yg Yan pilih? Tak lama lagi makan nasi minyak lah kita tok sidang!"



Janna juga mengakui yang ada di kalangan peminat mahukan dirinya dan Sufian bercinta.

"Saya akui kerana komen itu ada peminat yang harap kami bercinta. Tapi kalau nak tahu, yang berasa pelik pun ramai sebab mereka tahu saya memang suka menyakat rakan-rakan artis.

"Tapi kalau kawan lelaki itu sudah berpunya saya tak akan komen macam itu, kita kena hormat hubungan dan perasaan pasangan mereka."

Foto: IG Janna Nick


Nakal Janna, suka sangat usik rakan-rakan artis. -CARI
Quote fliphair8 2-4-2018 11:47 AM
Avam janna ngan kak pian nikah sape yg salam tok kadi? Hehehhe
Quote doubleA 2-4-2018 11:55 AM
Takyah la. mek jannah cari lain pls
Quote MissVixen 2-4-2018 11:57 AM
Pian. Modus menggatal. Eeeuwww
Quote gekkou 2-4-2018 12:17 PM
daripada fathia ke janna nick plak
semua nak menangguk di air yang keroh
demi menaikkan nama masing2 yang dah sendu ha
Quote siskepoh 2-4-2018 12:21 PM
wateva lah. dulikk
Quote idakamaruddin 2-4-2018 12:25 PM
nmpk sgt dorang gurau2

gigih makcik bawang nk match2 kan retis

koserrr

Quote beeeee 2-4-2018 12:36 PM
kahhh taste sgt ler janna yg comel ni nak ke pian. hahah acik acik seme retis nak kenenkan choiii sangat
Quote kodoksilver 2-4-2018 12:41 PM
nampak mcm JN bergurau je pon.
toksah JN dgn pian, pian cari gadis desa baru lah padan
Quote chicozinn 2-4-2018 12:52 PM
siputsedut replied at 2-4-2018 11:43 AM
Sejak bila sheila rusly jd mak kandung janna nick plak nk org petik2 bunga kt taman dia..sedor la si ...

SR ni makin lama makin xrelevan dalam industri ni..citer2 dia sume da level2 nazak mohideen je aku tengok..
Quote nmi 2-4-2018 12:52 PM
iols tak suka caption gurau2 murahan mcm nie..usually pompan lar akan mula geletis dulu..duk upload caption sweet2 dgn posing2 sweet konon..pastu pihak lelaki duk balas komen lepastue segerombolan geng2 pun ala2 mendoakan..bila tanya kawan jaa...pa motif...cheap sgt...
Quote takayama 2-4-2018 01:14 PM
gurau2 membawa bahagia gitu
Quote wml9664 2-4-2018 01:14 PM
caption gurau2 menggatal..same kaedah awal2 si pian dgn elpira la dulu.. last2 dr caption sangkut..gitchu
Quote Nt-ViruS 2-4-2018 01:15 PM
Tukul.Besi replied at 2-4-2018 11:34 AM
Bakar Line ke tu? Silap2 elbirah menangis kat bucu katil jah

lel, downgrade kot kalau dari aspek wealth. tapi kalau ikut muka jauh cantik lagi janna nick.
Quote pusak_lanji 2-4-2018 01:22 PM
jenna..jgn la terlibat dengan gosip murahan....hahaha..muka pian dah la nobita...
Quote miu84 2-4-2018 01:24 PM
So gosip mengatakan sheols cat nippon tu pelesu ke bagaimana

Lihat semua komen(60)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

11-8-2022 01:54 PM GMT+8 , Processed in 0.195766 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top