CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Rosmah Gembirakan Suami Supaya Dia Bertugas Dengan Baik Demi Rakyat

2-4-2018 11:41 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 3593| Komen: 24

Description: "Macam saya, saya buatkan suami saya gembira, (apabila) beliau gembira maka beliau dapat menjalankan tugasnya dengan baik demi anda semua dan untuk Malaysia."
"Macam saya, saya buatkan suami saya gembira, (apabila) beliau gembira 
maka beliau dapat menjalankan tugasnya dengan baik 

demi anda semua dan untuk Malaysia."

Isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor berkata demikian seperti dipetik Bernama, ketika merasmikan Hari Wanita Kebangsaan Gerak Sakti 1Malaysia.


Foto: MYNEWSHUB

Menurut Rosmah, dia akan memastikan suaminya gembira supaya Datuk Seri Najib Razak dapat menjalankan tugasnya dengan baik untuk rakyat.

Sebagai isteri PM, Rosmah mengakui dia sudah lali dengan pelbagai tohmahan dilemparkan terhadapnya. Namun, dia bersedia menerimanya dengan hati terbuka kerana itu semua lumrah dalam dunia politik.

"Dalam politik, kita terpaksa harunginya dan senyum... itu merupakan ‘ubat’ terbaik untuk mereka. Bila kita senyum dia sakit hati, bila kita marah dia suka hati. (Justeru) Cara terbaik untuk tangani semua ini ialah dengan senyuman,” ujarnya.


Foto: FB Borneo

Dalam program itu, Rosmah menekankan bahawa Barisan Nasional (BN) tidak pernah meminggirkan wanita daripada mana-mana kaum dalam usaha mengarusperdanakan golongan hawa. - CARI
5

Bagus
14

Marah
2

Terkejut
9

Sedih
10

Lawak
17

Bosan

Friends Rank (57 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote spiderman80 2-4-2018 11:48 AM
Sungguh terharu

Berharap Rossy buatkan sup pati ayam campur ginseng dan Gei Ji (dalam Kantonis)untuk Datuk Seri Najib kerana tubuh akan semtiasa cergas dan menjaga penglihatan.

Jika Datuk Seri Najib sentiasa dalam keadaan sihat, maka rakyat Malaysia akan hidup tenang dan makmur.
Quote laksmanabentan 2-4-2018 11:56 AM
wowww... sungguh terharu rakyat Malaysia
atas keikhlasan mu Rosmah...
rakyat Malaysia harus berbangga ni dapat wife PM yg mcm nih..
Quote Orgkgdukobesi 2-4-2018 12:00 PM
You go girl
Quote surwanis 2-4-2018 12:34 PM
wajib ke x aku nak muntah?
Quote grizz 2-4-2018 01:16 PM
surwanis replied at 2-4-2018 12:34 PM
wajib ke x aku nak muntah?


Quote kaseh80 2-4-2018 01:17 PM
Quote Modngengade 2-4-2018 01:24 PM
Nenek berkhayal kah?
Quote noell 2-4-2018 01:28 PM
bukan pole dance & lap dance pakai victoria secret lingerie ka yg dpt happykan hasben??
Quote ANTUGIGI 2-4-2018 01:45 PM
untung dapat binik camni...

x payah guna manjakani untuk suami sayang.. puiii
Quote fliphair8 2-4-2018 04:05 PM
Mesti kakmah ber cirque de soleil selalu kan?
Quote zjen 2-4-2018 04:16 PM
macai syok je diperkuda makcik mawar berpam besar
Quote chinta89 2-4-2018 04:59 PM
maka marilah ummah wanita mesia contohi kak mah!
Quote nolya 2-4-2018 07:01 PM
chinta89 replied at 2-4-2018 04:59 PM
maka marilah ummah wanita mesia contohi kak mah!

Suami ialah penaung. So suamilah yg semestinya terlebih dahulu gembirakan isteri.  Bila isteri gembira dia juga akan berbuat apa yg menggembirakan suaminya. Tak gitu ke?
Quote dani-rox 2-4-2018 09:14 PM
go acikmah, go!



Quote Nenasketum 3-4-2018 05:58 AM
Aku nak pi 'sujud sukur' pastu nak muntah dalam baledi
Quote sharlenetexas 3-4-2018 07:27 PM
tapi rakyat tak gembira dek kerana rosmah.

Quote batu kikir 3-4-2018 08:10 PM
Aku sungguh terharu dan tanpa disedari menitik air mataku
Quote no_el 3-4-2018 08:33 PM
Mohon kak ros jadi presiden fam
Sbb tahan kena maki.  xde hal nak sentap2.
Ni la calon yg d cari2
Quote ultra78 4-4-2018 07:06 AM
spiderman80 replied at 2-4-2018 11:48 AM
Sungguh terharu

Berharap Rossy buatkan sup pati ayam campur ginseng dan Gei Ji (dalam ...

Sedap ke sup tu?

Lihat semua komen(24)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-7-2022 06:50 PM GMT+8 , Processed in 0.104236 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top