CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Remaja Penghuni Rumah Perlindungan Ketagih Seks Sejenis

2-4-2018 10:13 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 5183| Komen: 28

Description: Remaja lelaki yang menghuni di rumah perlindungan di Temiang, Seremban dan memiliki masalah pembelajaran serta psikiatrik dipercayai diliwat rakan pada 24 Mac lalu.
Remaja lelaki yang menghuni di rumah perlindungan di Temiang, Seremban dan memiliki masalah pembelajaran serta psikiatrik dipercayai diliwat rakan pada 24 Mac lalu.


Foto: Harian Metro

Harian Metro melaporkan, mangsa berusia 14 tahun itu menjadi mangsa hawa nafsu remaja berusia 15 tahun.

Difahamkan, pada 8 pagi Rabu lalu, jururawat bertugas di premis berkenaan melakukan tugas rutin memberi ubat kepada 92 penghuni di empat asrama.

Mangsa kemudian menghampiri jururawat itu dan mengadu sakit di bahagian dubur sebelum dibawa ke klinik kesihatan berhampiran untuk pemeriksaan.

“Mangsa pada awalnya disyaki menghidap buasir dan diberi ubat tahan sakit. Namun kelmarin, jururawat itu sekali lagi didatangi mangsa yang mengadu sakit pada bahagian sama.


“Mangsa dibawa ke Hospital Tuanku Ja’afar (HTJ), Seremban untuk rawatan lanjut dan membuat pengakuan mengejutkan kepada doktor bahawa dia diliwat pada 24 Mac lalu dan kelmarin (Jumaat),” kata sumber polis.

Hasil pemeriksaan mendapati dua kesan koyakan pada dubur mangsa.



Sejurus mendapat hasil pemeriksaan, jururawat wanita berusia 36 tahun itu membuat laporan di Balai Polis Jalan Campbell, Seremban pada 12 tengah hari, Jumaat.

“Siasatan mendapati suspek yang juga pesakit psikiatrik dimasukkan ke asrama di pusat perlindungan itu sejak tiga tahun lalu manakala mangsa dimasukkan sejak dua tahun lalu.

“Hasil soal siasat, suspek mengaku meliwat mangsa dan pernah memaksa beberapa penghuni lain di asrama berkenaan melakukan seks oral.

“Mangsa dan suspek tinggal di asrama sama bersama 21 penghuni lain. Sehubungan kejadian suspek ditempatkan di bilik berasingan,” katanya.

Kes disiasat mengikut Seksyen 377C Kanun Keseksaan.

Sementara itu, Pengarah Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) Negeri Sembilan, Mohamad Hapil berkata siasatan lanjut masih dijalankan. - CARI
17

Bagus
11

Marah
10

Terkejut
13

Sedih
5

Lawak
27

Bosan

Friends Rank (83 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote batu kikir 2-4-2018 10:25 AM
Apa la nak jadi? Kalau lelaki majoriti dah ada naluri songsang mcm ni.....apa nak jadi kat pompuan? Sapa la nak servis diaorang
Quote GigaMom 2-4-2018 10:37 AM
Masalah psikiatrik masih nk menyongsang.. malap..
Quote dewi_rina 2-4-2018 10:49 AM
Masalah betul lah orang2 macam nie, orang lain jadi susah
Quote sukacactus 2-4-2018 10:54 AM
Bagus la mangsa buat aduan
Kalau didiamkan, ntah sampai bertahun2 kena tala
Quote batmana 2-4-2018 11:15 AM
sama kes kt JKM melaka ni

yg tu kes dh selesai ke belum, siap naik pangkat lagi staff tu

Fadzli Abdullah

https://www.youtube.com/watch?v=BeJzMDLZBI4
[youtube]BeJzMDLZBI4[/youtube]
Quote abangadek 2-4-2018 12:08 PM
15 tahun dh meliwat
Quote kucen_miang 2-4-2018 12:25 PM
apa citer kes Fiona? senyap jer
Quote pooh~key 2-4-2018 12:29 PM
batu kikir replied at 2-4-2018 10:25 AM
Apa la nak jadi? Kalau lelaki majoriti dah ada naluri songsang mcm ni.....apa nak jadi kat pompuan?  ...

Servis sendiri la dekkk.... timun terung murah jah kat supermarket tu dekkk...... nak kepuasan maksima lagi pakai ubi kayu dekkkk.....
Quote pooh~key 2-4-2018 12:30 PM
GigaMom replied at 2-4-2018 10:37 AM
Masalah psikiatrik masih nk menyongsang.. malap..

Kau merepek apa ni dekkkk? Kau tahu dak apa maksud saikatrik tu dekkkk???
Quote chicozinn 2-4-2018 12:48 PM
ya Allah, makin seram aku ngan dunia skang ni..mana xnya makin banyak ummah closet mencanak2 kat mesia ni..
Quote ninja boy 2-4-2018 12:53 PM
Jururawat yg lapor polis, bukan si mangsa yg lapor, kira suka sama suka diorg mengunyit,
Quote Changa 2-4-2018 12:56 PM
sakit psikiatri pun sempat lagi mengunyit kau dek
Quote Modngengade 2-4-2018 01:10 PM
batu kikir replied at 2-4-2018 02:25 AM
Apa la nak jadi? Kalau lelaki majoriti dah ada naluri songsang mcm ni.....apa nak jadi kat pompuan?  ...

Dildo kan ada....kata sis @Changa
Quote SissySembah 2-4-2018 01:14 PM
baru 15 tahun... nonek pun bru boleh lancap pakai chopstick dah ada hati nk jolok lubang kunyit? pancut pun entah2 keluar asap putih je kot dek??
Quote noell 2-4-2018 01:36 PM
batu kikir replied at 2-4-2018 10:25 AM
Apa la nak jadi? Kalau lelaki majoriti dah ada naluri songsang mcm ni.....apa nak jadi kat pompuan?  ...

dildo sis??
Quote Skuau 2-4-2018 01:46 PM
batu kikir replied at 2-4-2018 10:25 AM
Apa la nak jadi? Kalau lelaki majoriti dah ada naluri songsang mcm ni.....apa nak jadi kat pompuan?  ...

bangla....
Quote chinta89 2-4-2018 02:31 PM
war2kan sape dia ni, jgn nt esok lusa ade jugak terbuat laki!
Quote shernazz 2-4-2018 02:39 PM
Hanya asingkan aja.
Nape.x dihantar ke tmpt.sepatutnya utk pesakit psikiatrik?
Quote MissVixen 2-4-2018 03:02 PM
Aku baca pun ngilu. Nak membuang keras pon sakit, ni plak kena macam ni.

Lihat semua komen(28)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-7-2022 10:11 PM GMT+8 , Processed in 1.634302 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top