CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Lelaki Lembam Rogol Adik Kandung Dipenjara

29-3-2018 06:26 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 4123| Komen: 29

Description: Lima tahun penjara, hukuman bagi seorang lelaki lembam kerana dituduh mencabul adik kandung sendiri tahun lepas.
Lima tahun penjara, hukuman bagi seorang lelaki lembam kerana dituduh mencabul adik kandung sendiri tahun lepas.

Berita Harian melaporkan, lelaki berusia 26 tahun yang berasal dari Kampung Gudang Rasau itu mengaku bersalah selepas pertuduhan  dibacakan terhadapnya di hadapan Hakim Dazuki Ali di Mahkamah Sesyen Kuantan.


Pertuduhan pertama, tertuduh didakwa memegang kemaluan dan punggung adiknya yang berusia 11 tahun di rumah  mereka di Kampung Gudang Rasau pada jam 7 malam 8 Ogos 2017. 

Gambar Hiasan
Dia didakwa mengikut Seksyen 14 (a) Akta Kesalahan-Kesalahan Seksual Terhadap Kanak-Kanak 2017 yang memperuntukkan hukuman penjara tidak lebih 20 tahun dan boleh dikenakan sebatan.


Pertuduhan kedua, tertuduh memaksa adik kandung memegang kemaluannya di lokasi, tarikh dan masa yang sama, yang mana tertuduh didakwa mengikut Seksyen 14(b) Akta Kesalahan-Kesalahan Seksual Terhadap Kanak-Kanak 2017, memperuntukkan hukuman penjara tidak lebih 20 tahun dan sebatan.

Tertuduh minta diringankan hukuman atas alasan dia OKU dan hanya bekerja di kilang memproses ayam dengan gaji RM30 sehari. 

Dazuki menjatuhkan hukuman masing-masing lima tahun penjara bagi kedua-dua pertuduhan dan menetapkan ia dijalankan serentak bermula dari tarikh tangkap iaitu 12 Ogos 2017. -CARI
10

Bagus
16

Marah
11

Terkejut
13

Sedih
15

Lawak
9

Bosan

Friends Rank (74 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Skuau 29-3-2018 06:47 PM
lembam2...pon...ada gak terfikir nak merogol....kihkihkih....dunia2.....
Quote CardiGans85 29-3-2018 06:50 PM
5 tahun utk setiap pertuduhan atau 5 tahun utk kedua2 pertuduhan?
Quote Sandal 29-3-2018 06:56 PM
rogol ke cabul je ni?
Quote barfi 29-3-2018 07:09 PM
Skuau: lembam2...pon...ada gak terfikir nak merogol....kihkihkih....dunia2.....

Lembam ke autism ke dorg pun ada nafsu juga..
Quote airmineral 29-3-2018 07:27 PM
Camane OKU boleh smp tahap camni{:dot
Quote shernazz 29-3-2018 07:35 PM
Uols neh..walaupon.oku..depa ada nafsu
Autism.ke down syndromme ke..lembam.ke...
Tapi parents oku neh.mmg kena alert...
Sebab jangan disangka air tenang x de buaya..
Quote rdzaccess 29-3-2018 07:41 PM
Cuma pegang jer .. belasah org gaji boleh pulak kelakuan baik konon ..
Quote pitera 29-3-2018 08:01 PM
Oku lembam ni kadang dia tak boleh kawal. Mcm kita orang biasa boleh pikir baik buruk, boleh kawal nafsu gitu. Budak2 lembam kadang kalau suka ke eksaited ke, dorang tak boleh kawal. Kalau ngajar budak oku ni, kalau terangsang nampak cikgu pompuan dorang terus pegang je tak boleh pikir/kawal huhu.
Quote CiliPadiSedap 29-3-2018 08:06 PM
shernazz replied at 29-3-2018 07:35 PM
Uols neh..walaupon.oku..depa ada nafsu
Autism.ke down syndromme ke..lembam.ke...
Tapi parents oku  ...

buaya sekarang dah pandai masuk cariforum kalau biawak tu dh melambak dekat bod suami isteri
Quote Joannalee 29-3-2018 08:09 PM
Lembam yg jenis McMane ni?
Quote Orix 29-3-2018 08:53 PM
Donia.....donia.....
Quote moonbug 29-3-2018 09:03 PM
Nasib baik tak dirogol adiknya. Kesian adiknya mesti trauma
Quote zamnie 29-3-2018 09:20 PM
Patut jail lebih lama lagikk.. adik sendirik pun sampai hati nk buat gak..
Quote bangcak 29-3-2018 10:01 PM
adiknya baru 11taon. kecik lg.

mungkin time si adik suruh capai buah mangga si lemban tu tak sapai.
pastu dia suruh abang yg lemban dukung dan julang dia utk capai buah mangga tu.
dah mmg arr punggung n kemaluan dia tersentuh.

bila hakim tanya, adakah tangan u bersentuhan di kawasan punggung dan kemaluan tersebut?

opkos la dia ngaku, ya.
kalu hakim tanya, adakah u nak cabul adik?
dah tentu dia jawab, tidak.



Quote ReginaGeorge 29-3-2018 10:17 PM
Org pekak pon ada nafsu weyh
Quote sinalegna 29-3-2018 10:21 PM
Kalau haiwan dah kena euthanized dah ni
Quote batmana 29-3-2018 10:45 PM
tak adil cmni

patut hanya para HAKIM yang pemilik kad OKU lembam je bole jatuhkn hukuman kt org2 lembam.
Quote Zuzu75 29-3-2018 11:50 PM
Org lembam pon bernafsu..adik ipar i selalu kene ngurat ngan jiran i yg lembam.rajen anta piza free sbb dia keje piza..tersengih2 mcm kerang busuk..bila rapat asyik nk tegesel je..gatal
Quote Changa 29-3-2018 11:54 PM
Zuzu75 replied at 29-3-2018 11:50 PM
Org lembam pon bernafsu..adik ipar i selalu kene ngurat ngan jiran i yg lembam.rajen anta piza free  ...

layan jah sekurang nya dpt pizza free.
kalau layan rempit dpt sirap limau jah

Lihat semua komen(29)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

19-5-2022 10:08 AM GMT+8 , Processed in 1.171350 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top