CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Fasha Sandha Dikritik, Biarkan Jejai Cium Mulut Anak Perempuan

29-3-2018 05:00 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 16157| Komen: 133|Original author: Oleh: Saiful

Description: Demi anak-anak, Fasha Sandha dan bekas suaminya, Jejai tetap mengekalkan hubungan yang baik antara mereka.
Demi anak-anak, Fasha Sandha dan bekas suaminya, Jejai tetap mengekalkan hubungan yang baik  antara mereka.

Baru-baru ini menerusi Instagram, Fasha ada berkongsi foto anak perempuannya yang kelihatan sangat gembira bertemu dengan bapanya.

Dalam foto tersebut Jejai kelihatan mencium bibir anaknya. Nampak hubungan mesra yang terjalin antara mereka.



Namun foto ini mengundang pelbagai kecaman dan reaksi dari para netizen.

Ada yang kata ianya haram dan tindakan tersebut seolah-olah menggalakkan sumbang mahram berlaku.



Foto: IG Fasha Sandha
Tak tahulah apa yang difikirkan dalam fikiran 'acik-acik bawang' ni kan?

Niat untuk berkongsi saat indah antara seorang bapa dengan aka perempuannya bertukar sebaliknya.

Foto: IG Fasha Sandha
Apa pun semoga hubungan baik antara mereka berkekalan sehingga bila-bila. -CARI
10

Bagus
12

Marah
13

Terkejut
12

Sedih
15

Lawak
17

Bosan

Friends Rank (79 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sayang_mulut 29-3-2018 05:10 PM
anak perempuan die ni kuat betul baka bapak die kan...
Quote shailyvelera 29-3-2018 05:11 PM
kecik lagi dak tu xpelah, kalau dah besar sila elakkan. takut cium mendatangkan syawat plk...
Quote CrowneGlory 29-3-2018 05:18 PM
silap2 dah besar dia pun heran mcm mana mak dia boleh syok dgn bapak dia yg serupa rupa buruh kasar yindon
Quote lampu_liplap 29-3-2018 05:21 PM
CrowneGlory replied at 29-3-2018 05:18 PM
silap2 dah besar dia pun heran mcm mana mak dia boleh syok dgn bapak dia yg serupa rupa buruh kasar  ...

Part ni aku terpaksa setuju.....
Quote Lorra2411 29-3-2018 05:23 PM
CrowneGlory replied at 29-3-2018 05:18 PM
silap2 dah besar dia pun heran mcm mana mak dia boleh syok dgn bapak dia yg serupa rupa buruh kasar  ...

hahahaha, yang ni kelakar dan iolss setuju
Quote myakayina 29-3-2018 05:24 PM
CrowneGlory replied at 29-3-2018 05:18 PM
silap2 dah besar dia pun heran mcm mana mak dia boleh syok dgn bapak dia yg serupa rupa buruh kasar  ...

tak baik ko tau..  ayah kandung dia tu..buruk mcm mana sekalipun..2 actress cantik dia dah kahwin..dpt anak comel2..
Quote mixed 29-3-2018 05:25 PM
shailyvelera replied at 29-3-2018 05:11 PM
kecik lagi dak tu xpelah, kalau dah besar sila elakkan. takut cium mendatangkan syawat plk...

cash la dulo pn nd ciom mulut anak nya qal
karat pasah sendut ckp nd ciom bernapsu

biasa la tu ciom mulot anak




Quote doubleA 29-3-2018 05:27 PM
CrowneGlory replied at 29-3-2018 05:18 PM
silap2 dah besar dia pun heran mcm mana mak dia boleh syok dgn bapak dia yg serupa rupa buruh kasar  ...

Money lar
Quote ninja boy 29-3-2018 05:29 PM
Wang punya pasal, muka indon tolak tepi
Quote pilot 29-3-2018 05:30 PM
CrowneGlory replied at 29-3-2018 05:18 PM
silap2 dah besar dia pun heran mcm mana mak dia boleh syok dgn bapak dia yg serupa rupa buruh kasar  ...

dalam pic nampak buroks uols...depan2 leh tahan aura dia
Quote szairmz 29-3-2018 05:30 PM
CrowneGlory replied at 29-3-2018 05:18 PM
silap2 dah besar dia pun heran mcm mana mak dia boleh syok dgn bapak dia yg serupa rupa buruh kasar  ...

Hahahahahaha adoiiii
Quote beeeee 29-3-2018 05:31 PM
aloh isu sekecil kuman pun jadi hal choiii
Quote cupu 29-3-2018 05:33 PM
Kecik lg la...ku pnh tgk kat ig sheila rusly cium mulut anak laki dia yg besar
.agak terkejut gk la...ms birthday ank laki dia.
Quote white01whale 29-3-2018 05:41 PM
Bodohnya acik bawang... Sembang bajet pepek basah setiap masa...
Quote BookerT 29-3-2018 05:44 PM
CrowneGlory replied at 29-3-2018 05:18 PM
silap2 dah besar dia pun heran mcm mana mak dia boleh syok dgn bapak dia yg serupa rupa buruh kasar  ...

keluarga orang berada nyah...tiada yang menghairankan nyah...
Quote BookerT 29-3-2018 05:45 PM
apasal tak marah dekat mak hayam jejai...
Quote prettyuglybabe 29-3-2018 05:45 PM
abis yang mak cium mulut anak tu takpe pulak..
Quote teen_angelJB 29-3-2018 05:47 PM
Sado betul fasha sekarang ni..
Quote binisupir 29-3-2018 06:07 PM
Kecik lagi takpela. Dah besar nanti mesti malu sendiri tgk gambar kiss ni

Lihat semua komen(133)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-1-2022 08:59 AM GMT+8 , Processed in 0.087515 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top